AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Skrevet 3 timer siden Er det noen som er gode på oppgaveskriving her? Jeg har kommet til drøftingsdelen, og lurer på hvordan jeg skal "hente inn igjen" /vise til terori i denne. Skriver jeg f.eks. " Som beskrevet av Nyland på s .8..." eller hvordan gjør jeg det? Anonymkode: b42b9...d54
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Skrevet 2 timer siden Hva slags nivå og fag er det snakk om? Anonymkode: d15be...7ce
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hva slags nivå og fag er det snakk om? Anonymkode: d15be...7ce Høgskole, pedagogikk. Anonymkode: b42b9...d54
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Skrevet 2 timer siden Hvilken referansestil skal du bruke? Hvis det er APA7th skal det vel stå «som beskrevet av Nyland (årstall, sidetall) blabla». Du kan hente inn teori sånn, ja. Anonymkode: b448c...8b0
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvilken referansestil skal du bruke? Hvis det er APA7th skal det vel stå «som beskrevet av Nyland (årstall, sidetall) blabla». Du kan hente inn teori sånn, ja. Anonymkode: b448c...8b0 Takk! Anonymkode: b42b9...d54
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå