AnonymBruker Skrevet 11. januar #1 Skrevet 11. januar Jeg har alltid vært glad i det navnet og spesielt siden jeg kom i tenårene og fikk en distanse til Sesam Stasjon-referansen. Synes det er så vakkert. Men alikevel høres det litt tungt og pretensiøst uten å virke kongelig eller klassisk om dere skjønner 😅 Plutselig får jeg "Leo-Nora" bilder i hodet av en harry blogger med leopardmønstret kjole 🙉) Og nei, jeg kjenner ingen influenserdame som heter Leonora. Har vurdert å slenge på et skikkelig tidløst, tradisjonelt navn for å jevne det ut litt, men siden det er så tungt så passer det dårlig med et ekstra navn synes jeg. Det måtte i så fall vært noe kort som fks Eva Leonora, men jeg synes ikke det klinger spesielt bra heller. Samboeren min kommer fra et vestlig middelhavsland så det er navn som klinger godt på alle våre felles språk, men igjen, det er det jo mange navn som gjør. Emma, Sophia og Anna synes jeg er gørr kjedelige hvis noen skulle foreslå det(forståelig nok, de er jo tidløse og safe navn) Anonymkode: 7d1b6...0e4
Pinkee Skrevet 11. januar #3 Skrevet 11. januar Nei, absolutt ikke harry. Slenger du på feks Lena, hjelper det mye på harry faktoren. Lena Leonora, hjelpes! Men, bare Leonora, flott navn
AnonymBruker Skrevet 11. januar #4 Skrevet 11. januar Et pent navn - spesielt, uten å bli sånn idiotisk influencer-spesielt. Anonymkode: befc6...119 2
AnonymBruker Skrevet 11. januar #7 Skrevet 11. januar Nei. Men det iner meg bare om Sesam stasjon. 😅 Anonymkode: a6d87...778 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar #8 Skrevet 11. januar Flott navn! Aldri tenkt at det er harry Anonymkode: b00fc...4b4
HerKommerMummi Skrevet 11. januar #9 Skrevet 11. januar Liker det godt, men Leonore synes jeg er enda finere...
AnonymBruker Skrevet 11. januar #11 Skrevet 11. januar Leonora er et gammelt navn.. Fint, synes jeg. Anonymkode: ce27f...a10
AnonymBruker Skrevet 11. januar #12 Skrevet 11. januar Tenker ikke harry eller influenser i det hele tatt. Men jeg har aldri likt det navnet, for meg er det litt tantete, men det er jo bare meg. Men Eva Leonora var finere. Anonymkode: 6cd31...94c
AnonymBruker Skrevet 11. januar #13 Skrevet 11. januar Ja, det er litt harry, dessverre. Det nye Celina. Anonymkode: ba0b8...8fd 2
Flammen12 Skrevet 11. januar #14 Skrevet 11. januar Anser det ikke som direkte harry men ikke et navn jeg ville kalt datteren min.
AnonymBruker Skrevet 11. januar #16 Skrevet 11. januar Leonora Dorothea er jo en kjent operasangerinne. Anonymkode: a247a...7e8
AnonymBruker Skrevet 11. januar #17 Skrevet 11. januar Nei. Jeg liker det ikke, men tenker ikke på det som harry. Anonymkode: 7df47...5ad 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar #18 Skrevet 11. januar Fint, rojalt navn. Jeg har ikke noe forhold til Sesam Stasjon. Derimot irriterer det meg at Julius ble en ape, for det hadde ellers vært et fint navn. Anonymkode: 9bdc6...a03
AnonymBruker Skrevet 11. januar #19 Skrevet 11. januar Leonora Dorothea Dahl😍 Anonymkode: fc6da...cf9 1
Grønnsaksvaffel Skrevet 11. januar #20 Skrevet 11. januar Jeg ser ikke på noen navn som harry. Ja, bortsett fra Harry, da. Er det ikke litt sånn selvhøytidelig kg-h**peaktig å bruke harry (eller kjerring) om alt man ikke liker? 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå