Gå til innhold

Hvilke sko bruker tenåringen

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke sko bruker 8 klassingen deres om vinteren? Her har vinterskoene blitt for teit for han, så han bruker bare Nike joggesko.. Tenkte å bestille nye sko til han, men hva er det som er kult for tiden (slik at de faktisk blir brukt)?

Anonymkode: a156d...0f7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Her går de i Skechers Waterproof. Jeg gidder ikke ta kampen, gikk selv i joggesko om vinteren både på ungdomsskolen og videregående.

Anonymkode: bd5d8...4e1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for tips! Gidder ikke ta kampen jeg heller, var like dum selv på den alderen 😅 

AnonymBruker
Skrevet

Flere?

AnonymBruker
Skrevet

Nike airforse gjennom hele ungdomskolen, hele året😅

Men kjøpte nettopp Ekko goreteks, ikke vintersko, men bedre enn joggesko til minstemann. 2300kr….

Anonymkode: c4836...476

AnonymBruker
Skrevet

Joggesko..både 13 og 18 åringen..bor i sør da, det har jo en del å si..

Anonymkode: fe930...946

Skrevet

Mine gikk i vernesko eller joggesko eller fjellsko i skoletiden.

AnonymBruker
Skrevet

"Uggs", men vil helst gå med adidas campus..

Anonymkode: d5d9b...7b3

AnonymBruker
Skrevet

Vernesko, bruker vår hele året rundt. Men han går jo TIP nå, og gikk Arbeidslivsfag på Ungdomsskola.

Anonymkode: 2ca2d...9ab

AnonymBruker
Skrevet

Min har puma vintersko.

Anonymkode: e0499...ef9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvilke sko bruker 8 klassingen deres om vinteren? Her har vinterskoene blitt for teit for han, så han bruker bare Nike joggesko.. Tenkte å bestille nye sko til han, men hva er det som er kult for tiden (slik at de faktisk blir brukt)?

Nike air force joggesko,som de fleste andre! Har høye nike vintersko og! Og turvintersko.

Anonymkode: 6ef43...caf

AnonymBruker
Skrevet

Nike joggesko de fleste dagene,  men bruker fjellsko de dagene de er mye ute. 

Anonymkode: a38a3...014

AnonymBruker
Skrevet

Lave Nike Jordans. Her er det masse snø og -28°C... har tre tenåringer, og akkurat den kampen tar jeg ikke...

Anonymkode: ce635...e0e

AnonymBruker
Skrevet

Swims snowrunner og uggs

Anonymkode: 1f74d...aa9

AnonymBruker
Skrevet

Hva som er kult varierer nok fra sted til sted. Her er det nå sneakers med skiskosnøring som er kult. F.eks. disse 

https://www.dna-shoes.com/no/brands/stockholm-design-group/stockholm-design-group-2101_444936-05357005?srsltid=AfmBOooidMDTZpVbHOX6aEN5j78n5DLPxVVN3B1qBkXDK6vPDwrLiK7e

Å bruke vintersko er bare "sååååå teit". Og jeg forstår det jo til en viss grad, å gå med enorme sko innendørs på skolen må jo være varmt og klamt. Og så bruker de 15 minutter hver vei, på brøytet gangvei til og fra, de rekker jo ikke å bli hverken våte eller kalde.

Anonymkode: 1712e...039

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Begge ungdommene her har viking vintersko og uggs..De brukes ikke så mye som de burde, men vil de fryse på beina så hversågod. Det er ikke mitt problem. De har gode sko de kan bruke hvis de ønsker. Men blir stort sett joggesko hele året uansett vær.. Ikke en kamp jeg gidder å ta. 

Anonymkode: 9aed4...b39

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...