AnonymBruker Skrevet 14. januar #21 Skrevet 14. januar AnonymBruker skrev (På 12.1.2026 den 10.11): Sjekk Premier Inn, ingen luksus, men rent, og pålitelig standard. Travelodge er også stort sett ok, men der er det litt mer variasjon mellom de ulike hotellene i kjeden. Hvilken flyplass kommer dere til? Jeg pleier som oftest å velge et Premier Inn/Travelodge nær jernbanestasjonen jeg kommer til fra flyplassen. Anonymkode: 00f00...1ae Signerer denne. Premier Inn har ok pris og er alltid brukbart. Anonymkode: 13b36...0b3 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar #22 Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (På 14.1.2026 den 21.27): Jeg har hatt suite på The Ritz. Selv der var det ikke danseplass. Anonymkode: 418f9...a9b Junior suite? Bestill Deluxe neste gang og dans i vei. Anonymkode: 5a9a8...f25
AnonymBruker Skrevet 17. januar #23 Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (På 14.1.2026 den 22.39): Signerer denne. Premier Inn har ok pris og er alltid brukbart. Anonymkode: 13b36...0b3 Ikke alltid… Anonymkode: 5a9a8...f25
AnonymBruker Skrevet 24. januar #24 Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (På 11.1.2026 den 21.50): Dette hotellet har veldig mange dårlige anmeldelser Anonymkode: 5a9a8...f25 Man får det man betaler for. Mange rom er nå pusset opp. Anonymkode: b97a1...95b
AnonymBruker Skrevet 25. januar #25 Skrevet 25. januar Veggedyrene kan finnes overalt og de ser ikke forskjell på billig og luksus. Skal du unngå dem helt er det best å holde seg hjemme. Anonymkode: 53fec...8cf
AnonymBruker Skrevet 25. januar #26 Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Veggedyrene kan finnes overalt og de ser ikke forskjell på billig og luksus. Skal du unngå dem helt er det best å holde seg hjemme. Anonymkode: 53fec...8cf For en rar ting å skrive. Det er ikke veggdyrene som bestemmer her, men de hotelansatte/eierne. De dyre hotellene vet at de blir SLAKTET dersom man finner veggdyr der. Det har de overhodet ikke råd til. Så de er maniske på å rengjøre, sjekke og eventuelt behandle dersom de ser så mye som snurten av et veggdyr. Har du hørt om veggdyr på noen av de dyre hotellkjedene? Det har i alle fall ikke jeg. Anonymkode: 9a722...6ac 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar #27 Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): For en rar ting å skrive. Det er ikke veggdyrene som bestemmer her, men de hotelansatte/eierne. De dyre hotellene vet at de blir SLAKTET dersom man finner veggdyr der. Det har de overhodet ikke råd til. Så de er maniske på å rengjøre, sjekke og eventuelt behandle dersom de ser så mye som snurten av et veggdyr. Har du hørt om veggdyr på noen av de dyre hotellkjedene? Det har i alle fall ikke jeg. Anonymkode: 9a722...6ac For en rar og uvitende ting å skrive. Jeg kjenner ingen som har hatt veggdyr med hjem, men det er allment kjent at de ikke bare finnes på billige herberger. Tok meg bare et kjapt søk på Google å finne dette: Ja, veggdyr finnes også på dyre og eksklusive hoteller, ikke bare billige herberger. Veggdyr tiltrekkes ikke av dårlig hygiene, men av mennesker (blod), og følger med i bagasjen fra sted til sted. Luksushoteller er derfor ikke tryggere enn andre steder når det gjelder risikoen for disse skadedyrene. Anonymkode: 53fec...8cf 2
AnonymBruker Skrevet 25. januar #28 Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (12 minutter siden): For en rar og uvitende ting å skrive. Jeg kjenner ingen som har hatt veggdyr med hjem, men det er allment kjent at de ikke bare finnes på billige herberger. Tok meg bare et kjapt søk på Google å finne dette: Ja, veggdyr finnes også på dyre og eksklusive hoteller, ikke bare billige herberger. Veggdyr tiltrekkes ikke av dårlig hygiene, men av mennesker (blod), og følger med i bagasjen fra sted til sted. Luksushoteller er derfor ikke tryggere enn andre steder når det gjelder risikoen for disse skadedyrene. Anonymkode: 53fec...8cf Kilde: FHI Anonymkode: 53fec...8cf 2
aishaaa Skrevet 25. januar #29 Skrevet 25. januar monican94 skrev (På 11.1.2026 den 21.05): St.giles har vi bodd flere ganger, sentralt og ålreit. Heter nå bare stg tror jeg Enig, veldig sentralt og ok++ hotell anbefales😊
AnonymBruker Skrevet 25. januar #30 Skrevet 25. januar Bodde nylig på STG hotell (tidligere St Giles Hotel). Veldig sentralt og veldig fornøyd!:) Ja, renhold er ikke noe å skryte av, men jeg fikk rene håndklær og sengetøy. Det var litt lytt, men de føeste hoteller er lytte. Ingen skadedyr da jeg bodde der. La bare nøkkelkort i en boks da jeg sjekket ut. Anonymkode: 3b9e6...753 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar #31 Skrevet 26. januar Det beste stedet jeg har overnattet i London lå i Kensington. Jeg har også overnattet på St. Giles og vært godt fornøyd, uten å dra veggdyr med hjem. Men har hørt en del ufordelaktig om det hotellet de siste årene så nå velger jeg heller et annet hotell. Anonymkode: 53fec...8cf
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå