Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.1.2026 den 10.11):

Sjekk Premier Inn, ingen luksus, men rent, og pålitelig standard. :) 

Travelodge er også stort sett ok, men der er det litt mer variasjon mellom de ulike hotellene i kjeden. 

Hvilken flyplass kommer dere til? Jeg pleier som oftest å velge et Premier Inn/Travelodge nær jernbanestasjonen jeg kommer til fra flyplassen. 

Anonymkode: 00f00...1ae

Signerer denne. Premier Inn har ok pris og er alltid brukbart.

Anonymkode: 13b36...0b3

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.1.2026 den 21.27):

Jeg har hatt suite på The Ritz. Selv der var det ikke danseplass.

Anonymkode: 418f9...a9b

Junior suite? Bestill Deluxe neste gang og dans i vei. 

Anonymkode: 5a9a8...f25

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.1.2026 den 22.39):

Signerer denne. Premier Inn har ok pris og er alltid brukbart.

Anonymkode: 13b36...0b3

Ikke alltid…

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.1.2026 den 21.50):

Dette hotellet har veldig mange dårlige anmeldelser 

Man får det man betaler for. Mange rom er nå pusset opp. 

Anonymkode: b97a1...95b

AnonymBruker
Skrevet

Veggedyrene kan finnes overalt og de ser ikke forskjell på billig og luksus. Skal du unngå dem helt er det best å holde seg hjemme. 

Anonymkode: 53fec...8cf

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Veggedyrene kan finnes overalt og de ser ikke forskjell på billig og luksus. Skal du unngå dem helt er det best å holde seg hjemme. 

For en rar ting å skrive. Det er ikke veggdyrene som bestemmer her, men de hotelansatte/eierne. De dyre hotellene vet at de blir SLAKTET dersom man finner veggdyr der. Det har de overhodet ikke råd til. Så de er maniske på å rengjøre, sjekke og eventuelt behandle dersom de ser så mye som snurten av et veggdyr. Har du hørt om veggdyr på noen av de dyre hotellkjedene? Det har i alle fall ikke jeg.

Anonymkode: 9a722...6ac

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

For en rar ting å skrive. Det er ikke veggdyrene som bestemmer her, men de hotelansatte/eierne. De dyre hotellene vet at de blir SLAKTET dersom man finner veggdyr der. Det har de overhodet ikke råd til. Så de er maniske på å rengjøre, sjekke og eventuelt behandle dersom de ser så mye som snurten av et veggdyr. Har du hørt om veggdyr på noen av de dyre hotellkjedene? Det har i alle fall ikke jeg.

Anonymkode: 9a722...6ac

For en rar og uvitende ting å skrive. Jeg kjenner ingen som har hatt veggdyr med hjem, men det er allment kjent at de ikke bare finnes på billige herberger. Tok meg bare et kjapt søk på Google å finne dette:  Ja, veggdyr finnes også på dyre og eksklusive hoteller, ikke bare billige herberger. Veggdyr tiltrekkes ikke av dårlig hygiene, men av mennesker (blod), og følger med i bagasjen fra sted til sted. Luksushoteller er derfor ikke tryggere enn andre steder når det gjelder risikoen for disse skadedyrene. 

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

For en rar og uvitende ting å skrive. Jeg kjenner ingen som har hatt veggdyr med hjem, men det er allment kjent at de ikke bare finnes på billige herberger. Tok meg bare et kjapt søk på Google å finne dette:  Ja, veggdyr finnes også på dyre og eksklusive hoteller, ikke bare billige herberger. Veggdyr tiltrekkes ikke av dårlig hygiene, men av mennesker (blod), og følger med i bagasjen fra sted til sted. Luksushoteller er derfor ikke tryggere enn andre steder når det gjelder risikoen for disse skadedyrene. 

Kilde: FHI

• Nyttig 2
Skrevet
monican94 skrev (På 11.1.2026 den 21.05):

St.giles har vi bodd flere ganger, sentralt og ålreit. Heter nå bare stg tror jeg 

Enig, veldig sentralt og ok++ hotell anbefales😊

AnonymBruker
Skrevet

Bodde nylig på STG hotell (tidligere St Giles Hotel). Veldig sentralt og veldig fornøyd!:) Ja, renhold er ikke noe å skryte av, men jeg fikk rene håndklær og sengetøy. Det var litt lytt, men de føeste hoteller er lytte. Ingen skadedyr da jeg bodde der. La bare nøkkelkort i en boks da jeg sjekket ut.

Anonymkode: 3b9e6...753

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det beste stedet jeg har overnattet i London lå i Kensington. Jeg har også overnattet på St. Giles og vært godt fornøyd, uten å dra veggdyr med hjem. Men har hørt en del ufordelaktig om det hotellet de siste årene så nå velger jeg heller et annet hotell. 

Skrevet

Sjekk Travelodge eller Ibis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...