AnonymBruker Skrevet 10. januar #1 Skrevet 10. januar Vi har nylig flyttet inn i nytt hus og jeg ønsket meg boblebad! Det kjøpte jeg og mannen i "julegave" til hverandre. Vi har tre barn, og de to minste har rukket og bruke det flittig, eldste jenta mi på 13 har ikke brukt det enda. Jeg MÅ dusje og være HELT ren og ha nyvasket badekar FØR jeg setter meg oppi, mens mannen tenker han heller kan dusje etterpå. Begynner å lure å om jeg har bakteriefobi eller hva tenker dere? Ren når du bader eller samme det og heller dusje etter et bad? Ser for meg at man bader i egne tarmbakterier om man ikke dusjer først, jeg bare klarer IKKE. Anonymkode: 5da62...80c
AnonymBruker Skrevet 11. januar #2 Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Vi har nylig flyttet inn i nytt hus og jeg ønsket meg boblebad! Det kjøpte jeg og mannen i "julegave" til hverandre. Vi har tre barn, og de to minste har rukket og bruke det flittig, eldste jenta mi på 13 har ikke brukt det enda. Jeg MÅ dusje og være HELT ren og ha nyvasket badekar FØR jeg setter meg oppi, mens mannen tenker han heller kan dusje etterpå. Begynner å lure å om jeg har bakteriefobi eller hva tenker dere? Ren når du bader eller samme det og heller dusje etter et bad? Ser for meg at man bader i egne tarmbakterier om man ikke dusjer først, jeg bare klarer IKKE. Anonymkode: 5da62...80c Nei du har ikke bakteriefobi.En person som har en fobi vi oppleve en del ubehageligesymptomer når vedkommende er nødt til å eksponere seg for det vedkommende frykter noe som veldig ofte leder til unnvikelse atferd. Det er også viktig å trekke frem at om du hadde hatt bakteriefobi så hadde dette preget deg på flere områder/arenaer i livet og hverdagen. Anonymkode: 444d6...6b6 2
AnonymBruker Skrevet 11. januar #3 Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Nei du har ikke bakteriefobi.En person som har en fobi vi oppleve en del ubehageligesymptomer når vedkommende er nødt til å eksponere seg for det vedkommende frykter noe som veldig ofte leder til unnvikelse atferd. Det er også viktig å trekke frem at om du hadde hatt bakteriefobi så hadde dette preget deg på flere områder/arenaer i livet og hverdagen. Anonymkode: 444d6...6b6 Takk for et godt svar🙌 Anonymkode: 5da62...80c
Mei88 Skrevet 11. januar #4 Skrevet 11. januar Skal man beholde god rutine på boble bad skal det dusjes først 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar #5 Skrevet 11. januar Jeg har jacuzzi, og her må alle dusje før man får gå nedi. Lettere å holde det rent i ettertid og trenger mindre rengjøringsmiddel. Men du har ikke fobi fordi du tenker at det er lurt å være ren. Bade i din egen skitt? Anonymkode: 4c5b1...def 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå