Gjest Gjest Skrevet 22. april 2006 #21 Skrevet 22. april 2006 Usja meg ! Jeg hater edderkopper - jeg er livredd dem ! Huff, jeg såg en i taket i trappen i går, håper gubben tok den..... Vi bruker noe om heter Nova stripp eller noe slikt, som skal ligge og lukte, slik at de dør eller forsvinner. skal høre med han hvordan det virker og om det tar edderkopper. men dette er første edderkoppen jeg ser inne siden vi flyttet inn i høst, så det kan jo hende at det er pga midelet at de ikke er her
Mygg Skrevet 22. april 2006 #22 Skrevet 22. april 2006 Jeg har brukt First Price hårspray også jeg... Sprayet løs... Da krabber de saktere og saktere... tilslutt stopper de opp... og dør... hehehehehehe!!!!
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2006 #23 Skrevet 23. april 2006 Huff, jeg får nesten litt vondt inni meg av å lese disse forslagene jeg. Edderkoppen er jo faktisk også et dyr da. Og- så spiser de mange andre skadedyr Skjønner jo at det ikke er så koselig å ha de som husdyr men..... Når det en gang i blant skjer at jeg finner en inne, fanger jeg den bare i et glass og bærer den ut og slipper den ut. Ser ikke det store problemet med det!
jordbær Skrevet 23. april 2006 #24 Skrevet 23. april 2006 Uff.. Så slemme dere er. Jeg må innrømme at jeg tyr til drap, når dem kommer i millionantall.. små gule jævler som bor sammen i en klump! ÆSJ! Men en og en edderkopp.. Da får samboern fange og bære ut. Ingen fan av å drepe insekter. Rar som jeg er. (Dessuten betyr det jo ulykke ) Edderkopper er fint! De spiser mygg og fluer! Jeg ville enten la edderkoppen sitte på utsiden og ikke åpne vinduet, eller invistere i myggnetting.
Gjest Gjest Skrevet 24. april 2006 #25 Skrevet 24. april 2006 Usja meg ! Jeg hater edderkopper - jeg er livredd dem ! Huff, jeg såg en i taket i trappen i går, håper gubben tok den..... Vi bruker noe om heter Nova stripp eller noe slikt, som skal ligge og lukte, slik at de dør eller forsvinner. skal høre med han hvordan det virker og om det tar edderkopper. men dette er første edderkoppen jeg ser inne siden vi flyttet inn i høst, så det kan jo hende at det er pga midelet at de ikke er her ← Kjempefint hvis du kan finne ut av det!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå