AnonymBruker Skrevet 10. januar #1 Skrevet 10. januar Jeg har nytt dusjkabinett, og ønsker å bevare det rent, ripefritt og pent🙂 Har pleid å bruke sånn "mirakelsvamp" fra Europris, og den er jo helt grei. Men er så kjedelig med den skrubbinga😅 Er det noe man kan kjøpe, eller mikse selv, som bare kan sprayes på og spyles, så blir jeg veldig glad for tips😇 Anonymkode: 65be7...193
AnonymBruker Skrevet 11. januar #2 Skrevet 11. januar Jeg "vasker" dusjkabinettet hver gang jeg dusjer, så blir det mindre å ta igjen. Jeg spyler veggene mens jeg går over med en oppvaskkost, og bruker nal etterpå. Det holder seg fint i månedsvis på den måten. Anonymkode: 2fa28...262
AnonymBruker Skrevet 12. januar #3 Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (På 11.1.2026 den 1.08): Jeg "vasker" dusjkabinettet hver gang jeg dusjer, så blir det mindre å ta igjen. Jeg spyler veggene mens jeg går over med en oppvaskkost, og bruker nal etterpå. Det holder seg fint i månedsvis på den måten. Anonymkode: 2fa28...262 Hvilken såpe middel bruker du? Anonymkode: 25572...cbf
Surrebukk Skrevet 12. januar #4 Skrevet 12. januar Jeg bruker bare zalo og svamp. Og avslutter med eddik når det kommer skjolder på.
AnonymBruker Skrevet 12. januar #6 Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvilken såpe middel bruker du? Anonymkode: 25572...cbf Bruker ikke såpe til dette, alt er jo vått, ingenting har tørket, så ingenting har satt seg fast. Anonymkode: 2fa28...262
Grønnsaksvaffel Skrevet 12. januar #7 Skrevet 12. januar Jeg bruker nal etter hver gang jeg har dusjet.
AnonymBruker Skrevet 13. januar #8 Skrevet 13. januar 1 del zalo og 2 deler eddik blandes i en sprayflaske og sprayes på, virker litt og skylles av. Eller du kan bruke det som såpe sammen med svampen Anonymkode: 30550...6c7
Gullhavet Skrevet 13. januar #9 Skrevet 13. januar Bruker C-soaps som glasspray nal og klut. Gjøres ofte,holder seg fint.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå