lise1234 Skrevet 10. januar #1 Skrevet 10. januar Hei. Håper dere alle har hatt en fin lørdag så langt ? Måtte ha noen ærender i dag morges.. da jeg kom hjem begynte jeg å se på serie. Merket at jeg ble ukonsentrert og kåt. Skrudde av tven og og sendte snap til en som jeg sender og får frekke videoer av om han hadde tømt seg....ikke fått svar.. håper han ikke har tømt seg og kan sende videoer til meg. Jeg tenner så på å se han komme.... vi kom i kontakt her.. veldig spennende... Har du vært kåt i dag og har du gjort noe mer det? 2 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar #2 Skrevet 10. januar Jeg var faktisk det, av og til merker jeg at man bare må tømme seg litt spontant,, Anonymkode: 3ce40...17f 1
lise1234 Skrevet 10. januar Forfatter #3 Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg var faktisk det, av og til merker jeg at man bare må tømme seg litt spontant,, Anonymkode: 3ce40...17f Så deilig 😀 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar #4 Skrevet 10. januar lise1234 skrev (1 time siden): Hei. Håper dere alle har hatt en fin lørdag så langt ? Måtte ha noen ærender i dag morges.. da jeg kom hjem begynte jeg å se på serie. Merket at jeg ble ukonsentrert og kåt. Skrudde av tven og og sendte snap til en som jeg sender og får frekke videoer av om han hadde tømt seg....ikke fått svar.. håper han ikke har tømt seg og kan sende videoer til meg. Jeg tenner så på å se han komme.... vi kom i kontakt her.. veldig spennende... Har du vært kåt i dag og har du gjort noe mer det? Onanerer du mens du ser på? Anonymkode: b412e...bc3
lise1234 Skrevet 10. januar Forfatter #6 Skrevet 10. januar (endret) AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Jepp😀 Endret 10. januar av lise1234 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar #7 Skrevet 10. januar lise1234 skrev (1 minutt siden): Så deilig! 👍 Anonymkode: b412e...bc3
AnonymBruker Skrevet 10. januar #8 Skrevet 10. januar Ja, våknet klar og våt..:.og alene Anonymkode: c8b13...984 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar #9 Skrevet 10. januar lise1234 skrev (5 timer siden): Hei. Håper dere alle har hatt en fin lørdag så langt ? Måtte ha noen ærender i dag morges.. da jeg kom hjem begynte jeg å se på serie. Merket at jeg ble ukonsentrert og kåt. Skrudde av tven og og sendte snap til en som jeg sender og får frekke videoer av om han hadde tømt seg....ikke fått svar.. håper han ikke har tømt seg og kan sende videoer til meg. Jeg tenner så på å se han komme.... vi kom i kontakt her.. veldig spennende... Har du vært kåt i dag og har du gjort noe mer det? Hadde han tatt oppvasken, brettet sammen klærne eller måkt snø siden du ble så kåt? Anonymkode: 17dd3...db7 1
lise1234 Skrevet 10. januar Forfatter #10 Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hadde han tatt oppvasken, brettet sammen klærne eller måkt snø siden du ble så kåt? Anonymkode: 17dd3...db7 🤣🤣Hei er det ingen mann så jeg må gjøre alt selv
AnonymBruker Skrevet 10. januar #11 Skrevet 10. januar lise1234 skrev (1 minutt siden): 🤣🤣Hei er det ingen mann så jeg må gjøre alt selv Da tror jeg du har zappet på menn som gjør husarbeid eller måker snø på youtube for å bli så opphisset 😄 Anonymkode: 17dd3...db7
AnonymBruker Skrevet 10. januar #12 Skrevet 10. januar Ja skal til å knulle kone nå. blir hardt og godt! Anonymkode: 607b1...25f
feliek54 Skrevet 13. januar #13 Skrevet 13. januar lise1234 skrev (På 10.1.2026 den 14.12): Hei. Håper dere alle har hatt en fin lørdag så langt ? Måtte ha noen ærender i dag morges.. da jeg kom hjem begynte jeg å se på serie. Merket at jeg ble ukonsentrert og kåt. Skrudde av tven og og sendte snap til en som jeg sender og får frekke videoer av om han hadde tømt seg....ikke fått svar.. håper han ikke har tømt seg og kan sende videoer til meg. Jeg tenner så på å se han komme.... vi kom i kontakt her.. veldig spennende... Har du vært kåt i dag og har du gjort noe mer det? ja, jeg skrev på ei kontakt side at jeg var speng kåt nå. Tok lit tis så var det ei som svarte. hun ville møte meg i bil. Der sugde hun meg til en sterk orgasme. var ikke så lett å knulle der så ble sug og jeg fingret henne
erok Skrevet 14. januar #14 Skrevet 14. januar lise1234 skrev (På 10.1.2026 den 14.12): Hei. Håper dere alle har hatt en fin lørdag så langt ? Måtte ha noen ærender i dag morges.. da jeg kom hjem begynte jeg å se på serie. Merket at jeg ble ukonsentrert og kåt. Skrudde av tven og og sendte snap til en som jeg sender og får frekke videoer av om han hadde tømt seg....ikke fått svar.. håper han ikke har tømt seg og kan sende videoer til meg. Jeg tenner så på å se han komme.... vi kom i kontakt her.. veldig spennende... Har du vært kåt i dag og har du gjort noe mer det? Ja det har jeg også men ikke tømt meg enda
AnonymBruker Skrevet 15. januar #15 Skrevet 15. januar feliek54 skrev (På 13.1.2026 den 8.38): ja, jeg skrev på ei kontakt side at jeg var speng kåt nå. Tok lit tis så var det ei som svarte. hun ville møte meg i bil. Der sugde hun meg til en sterk orgasme. var ikke så lett å knulle der så ble sug og jeg fingret henne For en respons! Hvilken side var det? Anonymkode: 60dca...a64 1
feliek54 Skrevet tirsdag kl. 11:29 #16 Skrevet tirsdag kl. 11:29 AnonymBruker skrev (På 15.1.2026 den 17.20): For en respons! Hvilken side var det? Anonymkode: 60dca...a64 Den er ikke lenger i farta
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå