AnonymBruker Skrevet 10. januar #1 Skrevet 10. januar Hei. Mannen min påstår det er smart for oss å skru sammen Billy-hyller fra IKEA liggende oppå sengen vår. Jeg tenker det er lurere på et gulv på et annet rom og så frakte de inn. Tenker at man vel trenger et litt stabilt underlag. Det skal også være glassdører oppå. Hva tror dere? Anonymkode: 60c55...20b
AnonymBruker Skrevet 10. januar #2 Skrevet 10. januar Sett de sammen på gulvet i det rommet de skal være. Å skru de sammen i senga er jo bare drittdumt. Anonymkode: 8d962...ffe 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar #3 Skrevet 10. januar Kondolerer med en mann som ikke er handy. Selvfølgelig stabilt underlag. Et tynt teppe eller eventuelt papp på gulvet, så gulvet ikke blir skadet. Anonymkode: fe7f3...0de 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar #4 Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hei. Mannen min påstår det er smart for oss å skru sammen Billy-hyller fra IKEA liggende oppå sengen vår. Jeg tenker det er lurere på et gulv på et annet rom og så frakte de inn. Tenker at man vel trenger et litt stabilt underlag. Det skal også være glassdører oppå. Hva tror dere? Anonymkode: 60c55...20b Jeg kunne lett gjort som din mann. Har en tendens til mange gode ideer som viser seg å ikke være det. Vet utmerket godt at ditt forslag er mye bedre. Anonymkode: 363a5...89f 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar #5 Skrevet 10. januar Lykke til med å få på plass bakplata. Anonymkode: a2c54...52f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå