AnonymBruker Skrevet 10. januar #1 Skrevet 10. januar Jeg fikk hormonspiral i august. Da sa han at jeg kunne ha lette blødninger i 4mnd. Det har jeg ikke sett noe særlig til, hatt litt smått. Men jeg blør eller spotter hver gang jeg har hatt sex? Andre som gjør det så lang tid etter? Burde jeg sjekke dette? Jeg har blitt påvist celleforandringer tidligere. Anonymkode: 90795...3fd
AnonymBruker Skrevet 10. januar #2 Skrevet 10. januar Det der ville jeg definitivt sjekket ut. Anonymkode: 899df...0d9
AnonymBruker Skrevet 10. januar #3 Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Det der ville jeg definitivt sjekket ut. Anonymkode: 899df...0d9 😵 Litt engstelig Anonymkode: 90795...3fd 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar #4 Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (7 minutter siden): 😵 Litt engstelig Anonymkode: 90795...3fd Det trenger du ikke å være ennå, men du bør ta det på alvor og bestille deg time hos fastlege eller gynekolog raskt. Anonymkode: 899df...0d9
AnonymBruker Skrevet 10. januar #5 Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Det trenger du ikke å være ennå, men du bør ta det på alvor og bestille deg time hos fastlege eller gynekolog raskt. Anonymkode: 899df...0d9 😪 Det rare er at jeg har dårøig følelse. Jeg har gått til samme gynokolog/spesialist årlig siden 2022 pga celleforandringer og hpv. Litt psykisk belastende å aldri bli kvitt hpv. Men siden det sjeldent rakk å bli kreft ut av det på ett år, har jeg ikke vært så redd, men det er jeg nå. Er jo mange som får livmorhalskreft. Skal ringe på mandag jeg. Anonymkode: 90795...3fd
AnonymBruker Skrevet 10. januar #6 Skrevet 10. januar Har aldri skjedd her, har hatt hormonspiral 3 ganger over mange år. Ville tatt en celleprøve. Anonymkode: 89e35...d71
AnonymBruker Skrevet 10. januar #7 Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Har aldri skjedd her, har hatt hormonspiral 3 ganger over mange år. Ville tatt en celleprøve. Anonymkode: 89e35...d71 Googlet det og det stod det kunne skje de første 6 mnd pga såre slimhinner. Men skal det. Anonymkode: 90795...3fd
AnonymBruker Skrevet 10. januar #8 Skrevet 10. januar Sjekk deg. Min venninne hadde kreft. Anonymkode: 51f59...e71
AnonymBruker Skrevet 10. januar #9 Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Googlet det og det stod det kunne skje de første 6 mnd pga såre slimhinner. Men skal det. Anonymkode: 90795...3fd Det er nok sant, og sikkert det som er årsaken selv om det aldri har skjedd med meg kan det jo skje. Men siden du har historie med celleforandringer er det greit å sjekke ut. ❤️ Men husk, mest sannsynlig ufarlig! Anonymkode: 89e35...d71 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar #10 Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Sjekk deg. Min venninne hadde kreft. Anonymkode: 51f59...e71 Huff. Åssen gikk det med henne? Hadde hun sjekket seg for celleforandringer i forkant? Jeg har tatt screeningsprogammet. Så gjør det riktige 🙏 Anonymkode: 90795...3fd
AnonymBruker Skrevet 10. januar #11 Skrevet 10. januar Kvinner får somregel livmorhalskreft i 30-40 årene. Er i 30årene som gjør det hele enda mer skremmende. Anonymkode: 90795...3fd 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar #12 Skrevet 10. januar Det skjer med meg også innimellom etter jeg byttet partner. Jeg har bakovervendt livmor og han har større utstyr og i noen stillinger bunner han meg ganske kraftig. I de tilfellene hvor vi ikke varmer opp skikkelig, kan jeg få litt spotting i etterkant. Jeg tar jevnlige livmorhalsprøver og har aldri hatt celleforandringer. Men sjekk det uansett mtp historikken din. Anonymkode: 1e377...fcb
AnonymBruker Skrevet 10. januar #13 Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er nok sant, og sikkert det som er årsaken selv om det aldri har skjedd med meg kan det jo skje. Men siden du har historie med celleforandringer er det greit å sjekke ut. ❤️ Men husk, mest sannsynlig ufarlig! Anonymkode: 89e35...d71 Hos meg var det såre slimhinner. Jeg kunne blø lett etter hvert samleie i over et år etter innsett av spiral. Alle tester fine hos gynekologen. Nå er det slutt med typen og jeg blør ikke mer siden jeg ikke har samleie. Anonymkode: 38c62...541
AnonymBruker Skrevet 11. januar #14 Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hos meg var det såre slimhinner. Jeg kunne blø lett etter hvert samleie i over et år etter innsett av spiral. Alle tester fine hos gynekologen. Nå er det slutt med typen og jeg blør ikke mer siden jeg ikke har samleie. Anonymkode: 38c62...541 Okei 🩷 håper dette er uskyldig. Anonymkode: 90795...3fd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå