Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen med kjennskap til dette stativet? Fikk opp reklame for det på Inastagram, og syntes det så veldig praktisk ut, men er skeptisk til kvaliteten og hvor lenge det holder når det slås opp og ned x-antall ganger. I tillegg er det litt dyrt…
Er norsk firma, så ev reklamasjoner etc burde være greit, men….. noen som kjenner til? 

https://luvira.no

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke kjennskap til det, men jeg så på videoene og tenkte det var lite praktisk/lurt og i tillegg dyrt. Se på videoen hvor de henger t-skjorter og gensere opp uten kleshengere. Der er stengene for korte og klærne henger i en haug utenfor kanten, dvs. tørker tregere. Nesten så alt må henges opp med kleshengere for å tørke. Og hva når våte, store håndkler og sengetøy henges opp, de er jo altfor store for dette stativet. I tillegg tipper jeg trepinnene blir skjoldete av fuktighet hvis noe henges rett på. Skulle likt å se hvordan det fungerer med sengetøy, - hvordan de henger det opp uten at sengetøyet må brettes noen ganger for å få det til, og om det blir vaklete.

Har du så liten plass at det ikke går med et vanlig, lengre stativ?

  • Liker 2
Skrevet

Jeg har vanlig stativ med vinger, men noen ganger kan det være kjekt med 2 stativ og også når det er klær på kleshengere, syntes det så så praktisk ut, la ikke merke til at stengene var for korte til at hele t-skjorter får plass…. Skal se på nærmere, skal også se hva slags tre pinnene er i, noen treslag tåler sånt bedre enn andre. 
Hadde det kostet max 500,- ville jeg nok ikke lurt, syntes også det var dyrt…

Skrevet
enkefru skrev (1 minutt siden):

Jeg har vanlig stativ med vinger, men noen ganger kan det være kjekt med 2 stativ og også når det er klær på kleshengere, syntes det så så praktisk ut, la ikke merke til at stengene var for korte til at hele t-skjorter får plass…. Skal se på nærmere, skal også se hva slags tre pinnene er i, noen treslag tåler sånt bedre enn andre. 
Hadde det kostet max 500,- ville jeg nok ikke lurt, syntes også det var dyrt…

Enig i at det ser greit nok ut til kun bruk med kleshengere 😊 ettersom du har vanlig stativ fra før som du kan bruke til annen klesvask.

AnonymBruker
Skrevet

Hva med dette?

Anonymkode: 6843c...80e

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva med dette?

Anonymkode: 6843c...80e

Størrelsen var bra, men det var utseendet til det andre som tiltrakk i utgangspunktet, vet ikea også har stativer som tar lite gulvplass…. I know, tullete å like utseendet på et tørkestativ 😂 Jeg blir ikke å kjøpe det uansett 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Hva med dette?

Anonymkode: 6843c...80e

Det der er helt gull. Jeg har hatt det i flere år, og er kjempefornøyd. 

Anonymkode: 428d5...81c

AnonymBruker
Skrevet
enkefru skrev (På 10.1.2026 den 23.01):

Størrelsen var bra, men det var utseendet til det andre som tiltrakk i utgangspunktet, vet ikea også har stativer som tar lite gulvplass…. I know, tullete å like utseendet på et tørkestativ 😂 Jeg blir ikke å kjøpe det uansett 

Enig, det var lekkert men vel dyrt… 

Anonymkode: a8013...252

  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...