Lennart Skrevet 10. januar #1 Skrevet 10. januar Til kvinner Har dere opplevd situasjoner der dere har fått plutselig og uventet tenning? Hva var det som var situasjonen?
AnonymBruker Skrevet 10. januar #2 Skrevet 10. januar De gangene jeg har sex, er stort sett fordi jeg har lyst på sex. Jeg klarer ikke å identifisere noen faktor eller «situasjon» i forkant som utløser det. Skjer en og annen gang. Gjerne dager/perioder med lite stress og godt med overskudd. Jeg får sjelden lyst på sex av at andre prøver å gjøre at jeg får lyst. Anonymkode: 5c3a3...d8e
AnonymBruker Skrevet 10. januar #3 Skrevet 10. januar Nei, tror jeg snakker på vegne av mange kvinner når jeg sier at mye må være på plass før man tenner. Dette gjelder også i møte med en kjekkas man synes er pen og interessant. k49 Anonymkode: dc5cc...49d
Strigiformes Skrevet 10. januar #4 Skrevet 10. januar (endret) Det har jeg opplevd. Situasjonen var så enkel som et blikk fra en mann jeg tenner på. Endret 10. januar av Strigiformes 1 3
AnonymBruker Skrevet 10. januar #6 Skrevet 10. januar Er jeg trygg, har overskudd, alt følelsesmessig i vater og lite stress tenner jeg rett som det er. Spontant, raskt, uventet, forventet og hadde om jeg var en bil blitt tatt til verksted for å hindre at jeg kjører av gårde av meg selv uten sjåfør. Anonymkode: 523b1...081
AnonymBruker Skrevet 10. januar #7 Skrevet 10. januar Jeg vil si at i omtrent 75% av tilfellene der jeg er fysisk med mannen (klemming/kyssing) i mer enn 10 sekunder så er jeg klar for sex. Vet ikke om det var det som var spørsmålet, eller om det var "umiddelbar tenning" som i "har aldri sett vedkommende før men er klar for å hoppe på fyren"? Anonymkode: 48a8e...2b5 1 1
Mardina Skrevet 10. januar #8 Skrevet 10. januar (endret) Lennart skrev (1 time siden): Til kvinner Har dere opplevd situasjoner der dere har fått plutselig og uventet tenning? Hva var det som var situasjonen? Trenger bare glo 5 minutter på kjæresten i netto'n (eller med bare boxeren) og jeg er ready for action 😂 🤤 😍 Er helt tussete forelsket i han 😍 Endret 10. januar av Mardina 2 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar #9 Skrevet 10. januar Forloveden min trenger bare å kysse på meg og klå på meg så får han alt han vil ha 🤗 Anonymkode: fccbf...858 2 1
Lennart Skrevet 10. januar Forfatter #10 Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg vil si at i omtrent 75% av tilfellene der jeg er fysisk med mannen (klemming/kyssing) i mer enn 10 sekunder så er jeg klar for sex. Vet ikke om det var det som var spørsmålet, eller om det var "umiddelbar tenning" som i "har aldri sett vedkommende før men er klar for å hoppe på fyren"? Anonymkode: 48a8e...2b5 Spørsmålet passer både til situasjoner i forhold, eller en opplevelse med «mannen i gata»
AnonymBruker Skrevet 10. januar #11 Skrevet 10. januar Ved å tenke på gode minner. Noen ganger ved at partner er kåt.. Eller snakker du om å møte vilt fremmede og tenne på dem? Det har aldri skjedd, da jeg tenner på person, ikke utseendet. Anonymkode: e43ca...629
AnonymBruker Skrevet 10. januar #12 Skrevet 10. januar Har en ex jeg var sammen med i 3 år, og han kunne bare sende meg et blikk, så var jeg kliss bløt i trusa, var kronisk kåt da jeg var sammen med han. Anonymkode: 72b63...231
AnonymBruker Skrevet 10. januar #14 Skrevet 10. januar Aldri opplevd det pga en eller annen fyr man ser eller møter, om det var spørsmålet. Anonymkode: 5c3a3...d8e
AnonymBruker Skrevet 10. januar #15 Skrevet 10. januar Lennart skrev (6 timer siden): Til kvinner Har dere opplevd situasjoner der dere har fått plutselig og uventet tenning? Hva var det som var situasjonen? Jeg tror ingen mental frisk kvinne har opplevd det du spør om. Kanskje, om de har vært veldig mentalt forstyrret..? Jeg har lært i mitt lange liv at mannne skal kurtisere kvinnen, åpne dører, spandere ferieturer, mat, kosmetikk og klær, være snill, god, kurtisere henne med å gi henne kyss på pannen, stryke henne på ryggen, innsiden av låret, nusse bak øret, bite litt på øreflippen - og hvis du så er heldig så kan hun åpne krågen til det hellige.. Men at hun skulle bli kåt ut av det blå, det har jeg aldri hørt om. Anonymkode: 0d9be...72c
AnonymBruker Skrevet 10. januar #16 Skrevet 10. januar Beklager, jeg glemte å føye til at han må ta husarbeid og sitt ansvar med barnet. Det har ikke noe si om han jobber 4 timer overtid hver dag for slik at familien kan spandere på seg gode ferieturer eller kjøpe den hytta eller bilen dere ønsker så meget.. Anonymkode: 0d9be...72c
Rosa Dartle Skrevet 10. januar #17 Skrevet 10. januar Har hatt to episoder (som jeg kan komme på) hvor det var sånn øyeblikkelig tenning bare ved et blikk. Det ene er sikkert ti år siden, men jeg kan fortsatt til dels gjenoppleve det. Aner ikke hvem noen av de var. Var bare en slik situasjon der man suges inn i den andres blikk og kjenner en kroppslig reaksjon. Ellers har jeg sjeldent hatt for vane å tenne umiddelbart, så fremt det ikke er en som jeg har kjemi med allerede eller er i et forhold. Har derimot hatt en del som jeg har tent på etter hvert som jeg har blitt kjent med dem. Altså ikke basert på utseende eller lignende, men fordi vi har hatt en spesiell kjemi eller at man har flørtet over en lengre periode.
AnonymBruker Skrevet 10. januar #18 Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Jeg tror ingen mental frisk kvinne har opplevd det du spør om. Kanskje, om de har vært veldig mentalt forstyrret..? Jeg har lært i mitt lange liv at mannne skal kurtisere kvinnen, åpne dører, spandere ferieturer, mat, kosmetikk og klær, være snill, god, kurtisere henne med å gi henne kyss på pannen, stryke henne på ryggen, innsiden av låret, nusse bak øret, bite litt på øreflippen - og hvis du så er heldig så kan hun åpne krågen til det hellige.. Men at hun skulle bli kåt ut av det blå, det har jeg aldri hørt om. Anonymkode: 0d9be...72c Kvinner blir like kåte som menn. Vi onanerer, fantaserer og vil ha sex. Men klart sexpartner må være en vi tenner på for å ville ha sex. Ellers klarer vi fint å tilfredsstille oss selv. Anonymkode: fccbf...858 4
KaffekoppQueen Skrevet 10. januar #19 Skrevet 10. januar Ja, jeg møtte en mann en gang som bare tente meg MAKS. Han hadde en aura som var helt sinnsyk. Den dag i dag hvis jeg ser han så blir jeg helt sinnsykt tent! En mann jeg aldri ville sett to ganger på ellers siden han er alt annet enn hva jeg normalt liker. Men han, han får meg til å miste alle hemninger og mer til 🥵 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar #20 Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Kvinner blir like kåte som menn. Vi onanerer, fantaserer og vil ha sex. Men klart sexpartner må være en vi tenner på for å ville ha sex. Ellers klarer vi fint å tilfredsstille oss selv. Anonymkode: fccbf...858 Uten at han gjør sin del av husarbeidet? Næh, har jeg liten tro på.. Jeg har måkt sne 3 timer i dag i håp om å få noe i kveld. Anonymkode: 0d9be...72c 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå