AnonymBruker Skrevet 10. januar #1 Skrevet 10. januar hva tenker du om det? blir kjørt noen ganger men står i garasjen for det meste. Anonymkode: af68b...847
AnonymBruker Skrevet 10. januar #2 Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): hva tenker du om det? blir kjørt noen ganger men står i garasjen for det meste. Anonymkode: af68b...847 hvorfor skal vi tenke noe om det? Ditt valg om du har råd til å ha en bil som bare står der... Anonymkode: 0d9b5...388 8
AnonymBruker Skrevet 10. januar #3 Skrevet 10. januar Du spør hva vi tenker om dette, og jeg tenker det hadde vært billigere å leie bil de gangene man har behov for det, enn å ha en bil stående uten å bli brukt. Anonymkode: 6386e...932 2 1
exictence Skrevet 10. januar #4 Skrevet 10. januar Hos noen andre? Tenker vel at den hadde hatt godt av å kjøre? 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar #5 Skrevet 10. januar at man ikke trenger bilen oftere. Men likevel liker bekvemmeligheten i å ha egen bil. Her kan vi begge gå til jobb. Og jeg ukeshandler annenhver uke. Så enkelte måneder kjører vi kun 2 ganger.Har likevel stor og dyr bil, da vi liker sikkerheten og bekvemmeligheten i det. Anonymkode: b934d...eb6
AnonymBruker Skrevet 10. januar #6 Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): at man ikke trenger bilen oftere. Men likevel liker bekvemmeligheten i å ha egen bil. Her kan vi begge gå til jobb. Og jeg ukeshandler annenhver uke. Så enkelte måneder kjører vi kun 2 ganger.Har likevel stor og dyr bil, da vi liker sikkerheten og bekvemmeligheten i det. Anonymkode: b934d...eb6 Hadde regnet ut hva det koster med bil per mnd, og satt det opp mot hva det koster å ta taxi fra butikken 2 ganger i mnd Anonymkode: 940f4...e64 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar #7 Skrevet 10. januar Hvorfor skal jeg tenke noe om det? Anonymkode: 97c57...b8c 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar #8 Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hadde regnet ut hva det koster med bil per mnd, og satt det opp mot hva det koster å ta taxi fra butikken 2 ganger i mnd Anonymkode: 940f4...e64 Som med alt annet i livet; man kjøper seg tid. Taxi - funker ikke når du skal på en tretimers handlerunde, innom 10+ steder. Eller når vi drar på fjellet. Hente leiebil - stress, og tidsbruk. Merker uansett ikke det å eie en bil på økonomien. Hadde to en stund. Men det fant vi ut var tullete - så blir en og annen taxitur når det regner sidelengs og ingen føler for å sykle til jobb. Anonymkode: b934d...eb6
AnonymBruker Skrevet 10. januar #9 Skrevet 10. januar Jeg tenker ikke så mye på andres bilbruk. Akkurat i dette tilfellet føler jeg ikke at jeg har nok informasjon til å vite hvorfor jeg skal tenke noe om det, og hva jeg eventuelt bør tenke. Anonymkode: b789d...578 1
aksase Skrevet 10. januar #10 Skrevet 10. januar Hvis dere har råd til det, så for all del. Men slik du beskriver valget av bil og behovet for den, hadde dere trolig spart mye på å kvitte dere med bilen og bruke drosje når dere trenger, eller leiebil om dere trenger bil i flere dager. En stor ny bil som kjører få km vil koste utrolig mye pr kjørte kilometer. Kanskje 200 kroner mila, eller mer.
AnonymBruker Skrevet 10. januar #11 Skrevet 10. januar Hvorfor skal vi tenke på det? Hvis dere vil ha det slik så ha det slik. Vil dere ikke så gjør noe med det. Enkelt og greit. Anonymkode: 9a3c5...edb 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar #12 Skrevet 10. januar aksase skrev (21 minutter siden): Hvis dere har råd til det, så for all del. Men slik du beskriver valget av bil og behovet for den, hadde dere trolig spart mye på å kvitte dere med bilen og bruke drosje når dere trenger, eller leiebil om dere trenger bil i flere dager. En stor ny bil som kjører få km vil koste utrolig mye pr kjørte kilometer. Kanskje 200 kroner mila, eller mer. Hvorfor er målet å spare, når man har mer enn nok? Da betaler man jo heller for å slippe å komme seg til bilutleier når man skal på IKEA en tur, på hytta, eller ta ukeshandelen. Anonymkode: b934d...eb6
AnonymBruker Skrevet 10. januar #13 Skrevet 10. januar Helt utmerket om alle andres biler står mest mulig i garasjen. Anonymkode: 67140...575 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar #14 Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (4 timer siden): hva tenker du om det? blir kjørt noen ganger men står i garasjen for det meste. Anonymkode: af68b...847 Jeg har også en ny bil som står for det meste i garasjen. Trenger bil en dag i uka, ellers står den godt parkert i garasjen. Hva i svarte skulle jeg brukt garasjen til hvis jeg ikke hadde hatt bil? Anonymkode: 82619...526 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar #15 Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (4 timer siden): hva tenker du om det? blir kjørt noen ganger men står i garasjen for det meste. Anonymkode: af68b...847 Hvor skulle den stått ellers? Anonymkode: 2e6f0...d2f 1
Grønnsaksvaffel Skrevet 10. januar #16 Skrevet 10. januar Hva tenker du selv om det? Hvorfor er det interessant hva folk på KG tenker om det? 1 1
Mardina Skrevet 10. januar #17 Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (5 timer siden): hva tenker du om det? blir kjørt noen ganger men står i garasjen for det meste. Anonymkode: af68b...847 Hva lurer du egentlig på? 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar #18 Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har også en ny bil som står for det meste i garasjen. Trenger bil en dag i uka, ellers står den godt parkert i garasjen. Hva i svarte skulle jeg brukt garasjen til hvis jeg ikke hadde hatt bil? Anonymkode: 82619...526 Putte utemøblene og grillen der. 🙂 Anonymkode: 3602a...6fa
AnonymBruker Skrevet 10. januar #19 Skrevet 10. januar Hvorfor skal jeg tenke noe om det? Anonymkode: d8b64...cd2 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar #20 Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Putte utemøblene og grillen der. 🙂 Anonymkode: 3602a...6fa De står da i tilknyttet utebod. Anonymkode: b934d...eb6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå