Anonym941 Skrevet 9. januar #1 Skrevet 9. januar Er det noen som vet hvordan man gjør dette ? Altså sette sammen et bilde av flere mennesker i et kunstig bilde av alle sammen?
coralgol Skrevet 10. januar #3 Skrevet 10. januar Legg til de du vil ha på bilde og be AI sette de sammen til et gruppebilde o.l
AnonymBruker Skrevet 10. januar #4 Skrevet 10. januar Anonym941 skrev (På 9.1.2026 den 23.26): Er det noen som vet hvordan man gjør dette ? Altså sette sammen et bilde av flere mennesker i et kunstig bilde av alle sammen? Det kan du enkelt spørre AI om, så får du det på den måten dere blir enige om. Anonymkode: f100e...ce5 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar #5 Skrevet 10. januar Jeg ville først spurt om de du skal lage bilde av synes det er greit at du laster opp bildet dems til ai Anonymkode: 9bfdb...8e8 1
Anonym941 Skrevet 10. januar Forfatter #6 Skrevet 10. januar coralgol skrev (3 minutter siden): Legg til de du vil ha på bilde og be AI sette de sammen til et gruppebilde o.l Takk hvordan gjør jeg dette da?
Anonym941 Skrevet 10. januar Forfatter #7 Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det kan du enkelt spørre AI om, så får du det på den måten dere blir enige om. Anonymkode: f100e...ce5 Hm?
Anonym941 Skrevet 10. januar Forfatter #8 Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg ville først spurt om de du skal lage bilde av synes det er greit at du laster opp bildet dems til ai Anonymkode: 9bfdb...8e8 Selvsagt er det greit for de
coralgol Skrevet 10. januar #9 Skrevet 10. januar Anonym941 skrev (3 minutter siden): Takk hvordan gjør jeg dette da? Chat gpt app f.eks
AnonymBruker Skrevet 11. januar #10 Skrevet 11. januar Anonym941 skrev (På 9.1.2026 den 23.26): Er det noen som vet hvordan man gjør dette ? Altså sette sammen et bilde av flere mennesker i et kunstig bilde av alle sammen? Nano Banana Pro: Gemini 3 Pro Image model from Google DeepMind for bilde komponering (sette sammen bilder, basert på prompt), og Få Lightroom – bilderedigering og -organisering for datamaskiner, nettlesere og mobilenheter for å fjerne støy fra bilder (gamle FMV fra 90-tallet blir oppskalert, ved slik teknologi, Upscale progress, music remastering, and a new update from Adrian Carr - Big Finish Games) Anonymkode: a44b6...876
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå