Hopp Skrevet 9. januar #1 Skrevet 9. januar I noen jule-marsipanposer eg kjøpte denne julen var det noen gode sjokolademus, slike som jeg husker fra 80-tallet. Men jeg lurer på om de fra 80-tallet var enda bedre enn disse "nyere" ? eller er det de samme ? Lurer også på hvor man kan kjøpe store kvanta med slike ? (blir for dyrt å kjøpe dem i vanlig butikk)
AnonymBruker Skrevet 9. januar #3 Skrevet 9. januar De er sannsynligvis fra Nidar. Selges i smågodt-hylla. Anonymkode: 86565...427
Brunhilde Skrevet 9. januar #4 Skrevet 9. januar Jeg syns de smaker akkurat som de alltid har gjort. Du får ta en tur på en av butikkene som har "lavpris" på smågodt i helgene og de om du finner der. Bare pass på at de er forholdsvis ferske.
jukkapalme Skrevet 9. januar #5 Skrevet 9. januar De er knallgode og jeg syns de smaker akkurat som jeg husker dem fra jeg var barn på 80-tallet. Men skulle ønske de fantes i egne poser.
Brunhilde Skrevet 10. januar #6 Skrevet 10. januar jukkapalme skrev (18 timer siden): De er knallgode og jeg syns de smaker akkurat som jeg husker dem fra jeg var barn på 80-tallet. Men skulle ønske de fantes i egne poser. Ja, det hadde ikke gjort noe
AnonymBruker Skrevet 10. januar #7 Skrevet 10. januar Foruten Nidars juleposer er det kun de som har Nidar-smågodt som har akkurat disse sjokolademusene. Så vidt jeg vet er det ikke mulig å kjøpe hele esker for privatpersoner. Jeg pleier å kjøpe uansvarlig store mengder av dem når de har tilbud på smågodt hos OBS! (Mulig andre Coop-butikker også har samme smågodt.) Anonymkode: 7f737...fae 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar #8 Skrevet 10. januar Spør din lokale kjøpmann visst ikke du allerede har gjordt det : om det går ann og kjøpe sjokolademus i slike bokser som 👉 https://www.partyking.no/malaco-brio-flotekaramell-storpakning-27599.html?gad_source=1&gad_campaignid=21664510275&gbraid=0AAAAADiB6YC3qbLQw6AlknFO2fnie2JxF&gclid=CjwKCAiAjojLBhAlEiwAcjhrDtUewljTOrvkHCY4KvB4VXuXSVaIkaCNTW9nzEdw5Y2j5KyXQvcIkBoCYukQAvD_BwE ? For visst det går så få din lokale kjøpmann til og bestille en ekstra og du må og si til dem : for da kjøper jeg gjerne boksen 😍 Jeg gikk en gang og spurte min lokale kjøpmann på en mandag om hun ikke kunne bestille en kasse med gilde servelat til fredag når dem bestilte varer og hun gjorde det. Anonymkode: 1aeb4...7a3
AnonymBruker Skrevet 10. januar #9 Skrevet 10. januar Kontakt Nidar. De selger noen ganger varer med feil, osv. Kanhende sender de mot porto? Anonymkode: 67ad4...8ec
AnonymBruker Skrevet 11. januar #10 Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (18 timer siden): Kontakt Nidar. De selger noen ganger varer med feil, osv. Kanhende sender de mot porto? Anonymkode: 67ad4...8ec De gjør ikke det. Jeg har spurt. Anonymkode: 7f737...fae
AnonymBruker Skrevet 11. januar #11 Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): De gjør ikke det. Jeg har spurt. Anonymkode: 7f737...fae Ok, takk Da skal ikke jeg prøve meg Anonymkode: 67ad4...8ec
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå