Gå til innhold

Slinda eller Cerazette


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vurderer å begynne på p-pille igjen da vi trolig er ferdig med barn. 

Er mange år siden sist jeg tok p-pille og ble nå anbefalt Cerazette av min lege da jeg ammer ennå, men vedkommende kjente ikke så godt til Slinda. Har noen her erfaringer med disse og kan dele? 

Anonymkode: 3e6b0...621

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Jeg vurderer å begynne på p-pille igjen da vi trolig er ferdig med barn. 

Er mange år siden sist jeg tok p-pille og ble nå anbefalt Cerazette av min lege da jeg ammer ennå, men vedkommende kjente ikke så godt til Slinda. Har noen her erfaringer med disse og kan dele? 

Anonymkode: 3e6b0...621

Bruker Slinda (som er uten østrogen). 
Opplever ingen problemer med den, jeg hopper derimot over sukkerpillene og bare fortsetter på neste brett da jeg ikke vil ha mensen.

Anonymkode: e28e1...ed9

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar. Ingen problemer med humør, vekt, osv?😊 høres jo veldig bra ut

Anonymkode: 3e6b0...621

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Takk for svar. Ingen problemer med humør, vekt, osv?😊 høres jo veldig bra ut

Anonymkode: 3e6b0...621

Nei faktisk ingen, faktisk løsnet det litt på vekten da jeg gikk over fra forrige til Slinda. Det kan vel ha noe med at det var østrogen i den forrige? Usikker på om slikt spiller inn.

 

Anonymkode: e28e1...ed9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...