AnonymBruker Skrevet 9. januar #1 Skrevet 9. januar Jeg vurderer å begynne på p-pille igjen da vi trolig er ferdig med barn. Er mange år siden sist jeg tok p-pille og ble nå anbefalt Cerazette av min lege da jeg ammer ennå, men vedkommende kjente ikke så godt til Slinda. Har noen her erfaringer med disse og kan dele? Anonymkode: 3e6b0...621
AnonymBruker Skrevet 10. januar #2 Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg vurderer å begynne på p-pille igjen da vi trolig er ferdig med barn. Er mange år siden sist jeg tok p-pille og ble nå anbefalt Cerazette av min lege da jeg ammer ennå, men vedkommende kjente ikke så godt til Slinda. Har noen her erfaringer med disse og kan dele? Anonymkode: 3e6b0...621 Bruker Slinda (som er uten østrogen). Opplever ingen problemer med den, jeg hopper derimot over sukkerpillene og bare fortsetter på neste brett da jeg ikke vil ha mensen. Anonymkode: e28e1...ed9
AnonymBruker Skrevet 10. januar #3 Skrevet 10. januar Takk for svar. Ingen problemer med humør, vekt, osv?😊 høres jo veldig bra ut Anonymkode: 3e6b0...621
AnonymBruker Skrevet 10. januar #4 Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Takk for svar. Ingen problemer med humør, vekt, osv?😊 høres jo veldig bra ut Anonymkode: 3e6b0...621 Nei faktisk ingen, faktisk løsnet det litt på vekten da jeg gikk over fra forrige til Slinda. Det kan vel ha noe med at det var østrogen i den forrige? Usikker på om slikt spiller inn. Anonymkode: e28e1...ed9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå