AnonymBruker Skrevet 9. januar #1 Skrevet 9. januar Bor i Trøndelag. Trives ikke.. føler dragning mot østlandet. Lillestrøm helst. Gikk forbi togstasjonen å hørte de ropte opp at toget til Oslo kom. Kjente et sug av å dra dit. Blir jeg ensom eller lykkelig om jeg flytter? Anonymkode: cc6e0...4cf 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar #2 Skrevet 9. januar Jeg trives godt i Lillestrøm, hadde aldri flyttet den andre veien til Trøndelag. Er jo bare å prøve, funker det ikke går det alltid an å flytte tilbake igjen. Anonymkode: 4617f...608 3 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar #3 Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg trives godt i Lillestrøm, hadde aldri flyttet den andre veien til Trøndelag. Er jo bare å prøve, funker det ikke går det alltid an å flytte tilbake igjen. Anonymkode: 4617f...608 Trives ikke i Trøndelag.. som jeg ikke kommer til å trives i Lillestrøm.. så ja, hva blir forskjellen? Anonymkode: cc6e0...4cf
AnonymBruker Skrevet 9. januar #4 Skrevet 9. januar Har du traktor og ljå heier du på LSK. Anonymkode: ea877...73e 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar #5 Skrevet 9. januar Tja. Hva jobber du med? Hvor vanskelig vil det bli å lande ny jobb? Hva er budsjettet ditt mtp bolig? Anonymkode: dab5d...a5b 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar #6 Skrevet 9. januar Masse mygg. Syntes lillestrøm var en veldig upersonlig by. Kjedelig gågate med et kjedelig kjøpesenter. Sentrum er kaos på morgen, ettermiddag og kveld da hele byen skal på jobb (flesteparten til oslo) Anonymkode: 64103...870 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar #7 Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Masse mygg. Syntes lillestrøm var en veldig upersonlig by. Kjedelig gågate med et kjedelig kjøpesenter. Sentrum er kaos på morgen, ettermiddag og kveld da hele byen skal på jobb (flesteparten til oslo) Anonymkode: 64103...870 Det er jo bare og dra på strømmen det er jo mye bedre senter Jeg trives godt i Lillestrøm og flere av naboene syns også Lillestrøm er mye bedre enn der di bodde før Anonymkode: bd764...fea
AnonymBruker Skrevet 9. januar #8 Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Trives ikke i Trøndelag.. som jeg ikke kommer til å trives i Lillestrøm.. så ja, hva blir forskjellen? Anonymkode: cc6e0...4cf Litt mildere klima, kanskje? Anonymkode: 52e71...331
AnonymBruker Skrevet 10. januar #9 Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (12 timer siden): Masse mygg. Syntes lillestrøm var en veldig upersonlig by. Kjedelig gågate med et kjedelig kjøpesenter. Sentrum er kaos på morgen, ettermiddag og kveld da hele byen skal på jobb (flesteparten til oslo) Anonymkode: 64103...870 Lillestrøm er mere enn bare Lillestrøm by. Anonymkode: 4617f...608
AnonymBruker Skrevet 10. januar #10 Skrevet 10. januar Har flyttet fra Trondheim til Lillestrøm, og elsker det. Jeg er lykkelig her, og ikke ensom. Har bodd her i over ti år nå. Men om du vil trives er helt umulig si, spesielt når du ikke nevner noen kriterier for hva som skal til for å gjøre deg lykkelig, og hvorfor du ikke trives i Trøndelag. Anonymkode: 984d1...65b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå