AnonymBruker Skrevet 9. januar #1 Skrevet 9. januar Det er mulig dette ikke blir helt riktig plassering, men jeg fant ikke noe bedre. Min daglige jobb er innen IT-systemer. Nå har mor havnet på sykehus med kreft, og hun hadde en veldig vanskelig natt med mange problemer. I tillegg har jeg selv tilbrakt en del tid på sykehus i ganske ung alder på grunn av en autoimmun sykdom. Her sitter jeg i dag på min jobb, som innebærer å sørge for at IT-systemer kjører. Jeg vet det er viktig, men det føles så veldig uvesentlig når moren min har hatt en fæl natt. Sykepleiere og leger har hjulpet henne, mens jeg bare kan følge med på avstand, mor orker ikke besøk akkurat nå. Nesten alle jobber er viktige, men helsearbeidere, dere gjør en så fantastisk jobb! Dere er der for folk som føler seg elendige, for folk som kun har kort tid igjen å leve, dere tørker blod og oppkast osv. Jeg vil selvsagt gjøre det jeg kan for å unngå å havne på sykehus igjen, men skulle jeg bli innlagt vet jeg at det er fantastiske folk som jobber der. Takk alle helsearbeidere! Anonymkode: 1d75f...813 2 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå