Gå til innhold

Lavterskel initiativ til sex

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg (k) trenger litt tips, på hvordan jeg kan ta initiativ til sex. Tenker da lavterskel, ikke noe som krever sexy undertøy og forførelse, for jeg har ikke nok selvtillit enda, til at jeg klarer å gjøre det fristende på noe vis, ender bare opp med å fnise som en fjortis og føler meg som en dust. 
Så, hvordan kan jeg ta initiativ til sex? Jeg har unnvikende personlighetsforstyrrelse, så jeg er «livredd» for avvisning, jeg blir ikke ufin på noe som helst vis dersom han sier nei, og jeg forstår at ingen har sexlyst 24/7, men det skal så lite til før jeg mister motet, så jeg trenger metoder som ikke går for hardt utover selvtilliten min, dersom han ikke har lyst eller ork i øyeblikket. Nærkontakt er hans kjærlighetsspråk, og jeg vet at han savner mer forsøk fra meg. 

Anonymkode: bd632...c2a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du har samboer/ektefelle? Dere bor sammen?

Burde i så fall være enkelt. Legg deg naken, sov naken eller kle av deg i løpet av natten. Kryp inntil ham, stryk og kjæl med pikken hans og ballene. Pleier å være et tydelig signal som ender med mer. Du vet selv om det vil være greit å vekke ham med å suge ham, hvis han ligger på ryggen og morgenen. 

Enkle ting, som blir ekstra enkle hvis dere lever i samme bolig.

Anonymkode: 5f4b2...81e

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Dersom hans kjærlighetsspråk er fysisk - som det jo ofte er for menn - og han venter likevel på (et overtydelig?) initiativ fra deg så er han antakelig like redd for avvisning som du er.

Menn har stort sett lyst på sex, så dette er ikke så mye å lure på og det burde ikke være nødvendig med nærmest et "strippeshow" for å få ham "på sporet".

Høres ut som han har minst like mye å jobbe med som deg. Og så hjelper det jo å være godt kjent og kjenne hverandres non verbale signaler.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg (k) trenger litt tips, på hvordan jeg kan ta initiativ til sex. Tenker da lavterskel, ikke noe som krever sexy undertøy og forførelse, for jeg har ikke nok selvtillit enda, til at jeg klarer å gjøre det fristende på noe vis, ender bare opp med å fnise som en fjortis og føler meg som en dust. 
Så, hvordan kan jeg ta initiativ til sex? Jeg har unnvikende personlighetsforstyrrelse, så jeg er «livredd» for avvisning, jeg blir ikke ufin på noe som helst vis dersom han sier nei, og jeg forstår at ingen har sexlyst 24/7, men det skal så lite til før jeg mister motet, så jeg trenger metoder som ikke går for hardt utover selvtilliten min, dersom han ikke har lyst eller ork i øyeblikket. Nærkontakt er hans kjærlighetsspråk, og jeg vet at han savner mer forsøk fra meg. 

Det aller enkleste og som funker både for meg og på meg hver eneste gang, er å spørre «skal vi ha sex» jeg er så kåt på deg». Dette er min og min kones «go to».

Det enkleste er ofte det beste.

Anonymkode: 3b1d3...729

Skrevet

Forførende kyss.. som gjør at han aldri er i tvil, at du er kåt mener du?🫡

Skill mellom hverdagskyss og forførende kyss.. da slipper han å bli forvirret, av hva du ønsker deg og er kåt.
Hensikten med forførende kyss, er jo for å kåte hverandre opp. Og gjøres det riktig, blir jeg kåt på et blunk👏

1. Kyss meg på halsen.. bruk hendene i nakken.. bit ømt og vått med leppene på øreflippen..
  2. Våte kyss med vakuum med lyd, er tennende, fordi: "Du suger deg inntil meg"
  3. Utrykk gjerne din kåthet med lyd.. godord, pust, underlivsbevegelser og med øyekontakt
  4. Heftig tungekyss gir jo lite luft, men ikke glem å puste med nesen. Neselyder og høyere pusting er svært tennende å høre på, for da vet jeg jo også at du er blitt kåt.. ingen tvil!!!
  5. Hvisk gjerne ditt ønske i øret mitt.. du svelger oftere.. og stemmen din skifter litt tone, når du er på det kåteste. 
    "Vær så snill.. kan du gjøre det med meg?" det gir meg gåsehud av sexlyst🥰

Dette passer iallefall på meg.. men skulle ikke forundre meg at han liker dette også..?
Du vil neppe bli avvist, da er det noe gærnt med tenningssystemet hans🤭

Skrevet

En jeg kjente hadde en spesiell lue hun tok på når hun hadde lyst på sex. En helt ordinær lue. Det var deres hemmelige signal.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (2 timer siden):

Forførende kyss.. som gjør at han aldri er i tvil, at du er kåt mener du?🫡

Skill mellom hverdagskyss og forførende kyss.. da slipper han å bli forvirret, av hva du ønsker deg og er kåt.
Hensikten med forførende kyss, er jo for å kåte hverandre opp. Og gjøres det riktig, blir jeg kåt på et blunk👏

1. Kyss meg på halsen.. bruk hendene i nakken.. bit ømt og vått med leppene på øreflippen..
  2. Våte kyss med vakuum med lyd, er tennende, fordi: "Du suger deg inntil meg"
  3. Utrykk gjerne din kåthet med lyd.. godord, pust, underlivsbevegelser og med øyekontakt
  4. Heftig tungekyss gir jo lite luft, men ikke glem å puste med nesen. Neselyder og høyere pusting er svært tennende å høre på, for da vet jeg jo også at du er blitt kåt.. ingen tvil!!!
  5. Hvisk gjerne ditt ønske i øret mitt.. du svelger oftere.. og stemmen din skifter litt tone, når du er på det kåteste. 
    "Vær så snill.. kan du gjøre det med meg?" det gir meg gåsehud av sexlyst🥰

Dette passer iallefall på meg.. men skulle ikke forundre meg at han liker dette også..?
Du vil neppe bli avvist, da er det noe gærnt med tenningssystemet hans🤭

Tror du skal lese HI både èn og to ganger til.

Anonymkode: 5d27d...36e

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
petterm skrev (8 timer siden):

En jeg kjente hadde en spesiell lue hun tok på når hun hadde lyst på sex. En helt ordinær lue. Det var deres hemmelige signal.

Var luen spesiell eller ordinær?

Anonymkode: 1b256...7b5

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ordinær

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

En ordinær lue som er spesiell fordi det er sexlua.

Anonymkode: 0ade7...0ec

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.1.2026 den 7.36):

Gi ham en ordentlig nakke- og hodebunnmassasje (hvis han liker slikt). 

La bevegelsene gå fra massasje til lettere berøring nakke mot halsen. 

Hvis du tør kan du hviske ham i øret at du har lyst på ham og bite ham lett i øreflippen, eller kysse ham på halsen?

Hvis han ikke har lyst på sex så slipper du å se ham i øya, og du slipper at han ser skuffelsen din.

Funker det ikke denne gangen så fungerer det kanskje neste gang? 

Anonymkode: 588f8...2ea

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.1.2026 den 10.32):

Det aller enkleste og som funker både for meg og på meg hver eneste gang, er å spørre «skal vi ha sex» jeg er så kåt på deg». Dette er min og min kones «go to».

Det enkleste er ofte det beste.

Enig i denne …rett på sak og funker alltid med mindre den ene ikke har lyst, men da ler vi av det å finner på noe annet😂

Jeg er kåt! Er du? 
eller …fikk skikkelig lyst å suge deg nå! Skal vi legge oss i senga å kose ? Kanskje det ender med mer…? 
jeg har skikkelig lyst på deg nå, kom hit Hadde vært deilig å hatt deg oppå meg/inni meg nå…

Anonymkode: 2c311...4da

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Enig i denne …rett på sak og funker alltid med mindre den ene ikke har lyst, men da ler vi av det å finner på noe annet😂

Jeg er kåt! Er du? 
eller …fikk skikkelig lyst å suge deg nå! Skal vi legge oss i senga å kose ? Kanskje det ender med mer…? 
jeg har skikkelig lyst på deg nå, kom hit Hadde vært deilig å hatt deg oppå meg/inni meg nå…

Jepp. Null vits i å gjøre ting mer komplisert en det trenger å være😊

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jepp. Null vits i å gjøre ting mer komplisert en det trenger å være😊

😄👍❣️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...