AnonymBruker Skrevet 9. januar #1 Skrevet 9. januar Går gjennom en livskrise og trenger noe positivt innputt så hva gjør deg glad? Anonymkode: 105f5...a34
AnonymBruker Skrevet 9. januar #4 Skrevet 9. januar Å omgås dyr. Tilbringe tid i naturen uten å tenke på annet. Ikke stresse. Prioritere god og næringsrik mat. Å ta vare på de rundt meg. Anonymkode: 4ccc0...e8f 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar #5 Skrevet 9. januar Nå for tiden prøver jeg å se glede i de minste ting som fargene på himmelen om morgenen, morsomme skyer, glitrende snø, fuglesang, glade nabounger, den friske vinden som blåser meg i ansiktet og den egentlig alt for kalde kulden som biter i kinnene. Anonymkode: 67393...a3b
AnonymBruker Skrevet 9. januar #6 Skrevet 9. januar Normal hverdag gjør meg glad. Etter mange år med alvorlig sykdom hos vårt yngste barn har livet vendt tilbake til det normale. Jeg har fått et helt nytt syn på tidsklemme, travle middager, kjøring til fritidsaktiviteter og alt som hører til et liv med to fulle jobber og tre barn. Det er et priviliegie å ha normal hverdag. Jeg er glad for alt som er vanlig. mindre gleder i livet er en god tekopp, en god serie, lytte til en spennende pokast… hverdagsluksus som kafebesøk med en venninne… Anonymkode: 4f59e...ad6
AnonymBruker Skrevet 9. januar #7 Skrevet 9. januar Hundene mine. Alt føles bedre med en Whippet som ligger tett inntil deg og smatter av pur lykke. Det er verdens beste terapi. Anonymkode: 560d9...b14
Snuppe Skrevet 9. januar #8 Skrevet 9. januar Når samboeren min overrasker meg med blomster eller gaver 🥰
AnonymBruker Skrevet 9. januar #9 Skrevet 9. januar Står i en livskrise selv. Er gjennom det første sjokket. Nå begynner den tunge jobben med å finne ut av ting. Det som hjelper på humøret og gjør meg mer robust(ikke nødvendigvis glad); - faste rutiner, jeg legger meg og står opp til samme tid hver dag. Prioriterer søvn. - dagslyslampa mi. En kopp kaffe foran denne, 30 min hver morgen. Det er det første jeg gjør. Da våkner jeg, hjelper også for søvn. - hunden min. Den gir mer enn den ber om, og er ikke klar over den en gang. Endeløs kjærlighet. En god distraksjon. - å skrive dagbok. Om morgenen skriver jeg hva jeg ønsker å få ut av dagen. Om kvelden hva jeg er takknemlig for. - noe godt å drikke (alkoholfritt). - vennene mine. De gjør meg faktisk glad🥰 Anonymkode: 8b3c6...9cc
AnonymBruker Skrevet 9. januar #10 Skrevet 9. januar Helt enkle ting egentlig. At mannen min starter og avslutter hver dag med verdens største smil til meg og lager kaffe til meg hver morgen. Koselige middager sammen etter jobb. En fridag helt uten planer, med god tid til å kose meg med hundene. Kaffe på sengen hver lørdag morgen, med en sjokoladebit til. Anonymkode: 38b5b...30c 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar #11 Skrevet 9. januar Å få være frisk ! Det skal man ikke ta for gitt gitt. Og ha gode venner og familie i livet . Anonymkode: c8f02...5ff
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå