AnonymBruker Skrevet 8. januar #1 Skrevet 8. januar Hva tenker dere om mennesker som skal tulle og fjase og være småfrekk og sarkastisk HELE tiden?? Kjappe replikker til ALT og det man sier gjøres om til noe man kan le av. Det var gøy når vi var tenåring, men nå er vi 40. Kan ha en seriøs samtale i max 2 minutter med denne venninnen, så blir det fjas og tull igjen. Det er jo ikke gøy engang. Anonymkode: 5c508...170 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar #2 Skrevet 9. januar Dette var en av hovedgrunnene til at jeg gjorde det "slutt" med to venner fra videregående. Vi holdt kontakten etter videregående, men de var som dette. Skulle fnise og fjase om alt, og det var vanskelig å prate noe seriøst. Det var kanskje morsomt i russetiden, men jeg orket ikke det i lengden. Anonymkode: db51e...f08
AnonymBruker Skrevet 9. januar #3 Skrevet 9. januar Det er ofte et forsvar mot dårlig selvtillit og psykiske ting. Lettere å være klovn enn å være sitt tragiske sanne jeg. Snakker av erfaring,jeg har vært den som alltid fjaset da jeg slet. Anonymkode: 14f1b...b2e 4 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar #4 Skrevet 9. januar Kommer an på om personen faktisk har evne til å konstruere morsomme setninger til dette. Eller om det bare blir jabb. Har 2 kompiser, den ene kan få deg til å hyle av latter uansett hva han kommenterer. Den andre kommer bare med helt umorsomme ting og det verste er at om noen en sjelden gang ler av det han sier, kommer det 15 nye elendige setninger om samme subjekt. Han skal ri bølgen men faller med en gang. Anonymkode: 4d03f...400
AnonymBruker Skrevet 9. januar #5 Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det er ofte et forsvar mot dårlig selvtillit og psykiske ting. Lettere å være klovn enn å være sitt tragiske sanne jeg. Snakker av erfaring,jeg har vært den som alltid fjaset da jeg slet. Anonymkode: 14f1b...b2e Det har jeg tenkt litt på, hun snakker aldri om hvordan hun egentlig har det, bare at mannen er en latsabbb og at barna ikke hører etter. Men ikke hvordan hun føler det. Mulig det er et forsvar ja. Men det er slitsomt for folk rundt. Ts Anonymkode: 5c508...170
AnonymBruker Skrevet 9. januar #6 Skrevet 9. januar Hva prøver du å snakke om da? Er hun sånn uannsett? For jeg kan bli litt sånn om noen venner prøver å starte samtaler om feks politikk osv og da er det fordi jeg VET at vi er veldig uenige og jeg orker ikke høre på dem og bli sur eller starte å krangle fordi jeg ikke er god på å diskutere uten å bli emosjonell. Kan og bli litt sånn med folk som bare vil snakke negativt og klage, for å forsøke å snu samtalen og ikke bare snakke om ting som er fælt. Men jeg er jo da ikke sånn hele tiden eller om alt mulig. Anonymkode: 3f6c5...081
AnonymBruker Skrevet 9. januar #7 Skrevet 9. januar Da passer dere ikke sammen som venner. Man går ikke godt overens med alle Anonymkode: 71f98...863 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar #8 Skrevet 9. januar Har en bekjent som er sånn og vi er godt voksne. Har måttet kutte henne ut. Elsker og gjør narr av meg og drar fram ting fra mange år siden som ikke er relevant lenger. Har ingen selvinnsikt på egen oppførsel. Kan oppføre seg ok en periode før det er på an igjen og man sitter på nåler og bare venter det skal komme noe dritt fra henne. Har gitt flere sjanser men nå er det nok. Elsker og fremheve seg selv og alt som er galt er alltid andre sin feil ikke hennes. Anonymkode: 7b2e3...df8
AnonymBruker Skrevet 9. januar #9 Skrevet 9. januar For meg er det livets salt! Herlige mennesker som alltid har en kjapp, morsom kommentar på lur. Det er nok av seriøse ting i hverdagen om jeg skal snakke dypt med venner hele tiden. Anonymkode: e08b0...8d9 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå