Gå til innhold

Ekkel mann stod å ventet på mitt barn!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Til den mannen som satt i en høy kassebil. Jeg skulle møte min sønn på veien, hjem fra en kamerat. (Han er 8år) det var mørkt og klokken var 17.40. Da jeg gikk på ei slette mot han så jeg en høy mørk/skitten bil stå å sperre sykkelstien, jeg undret over hvorfor han stod midt i veien for gangstien. Inn den veien foran han er det skog og en sidevei, bak der er hovedveien der han kom ifra. Jeg så sønnen min og han kom mot meg, jeg vinket. Etter noen sekunder kjørte mannen avgårde inn den skogveien der d er noen få hus men blindvei! 

Sønnen min sa da han kom til meg at mannen kikket ned på han da han gikk forbi bilen (sønnen min måtte gå BAK bilen) der det også kjører biler på motorveien, så idiotisk plass å stå. 

Jeg tenkte da å ta med meg sønnen min å gå inn der den bilen kjørte for å se om han var en av de som bodde der. Neida, han stod lengre inne og snudde og kjørte ut igjen. Han så ikke oss da for vi gikk langt til siden. 

Enten stod han der og kikket på mobilen (noe han ikke gjorde) eller så stod han å ventet på barnet mitt. Fysj, hvis det er tilfelle er jeg sjeleglad jeg gikk å møtte han. Fikk en følelse av å møte han idag, noe jeg egentlig ikke pleier. 

Overtenker jeg eller er dette en potensiell kidnapper dritt? Gjør meg så sint! 😫 klarer ikke tenke på annet nå. 

Anonymkode: ef45f...9b6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Man vet aldri. Ville sagt i fra til nabolaget. Husker jeg ble advart mot lokkemenn som liten. Ble lært og til å skrike og løpe til nærmeste hus. Aldri for tidlig å lære. 

Anonymkode: 26910...a5f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Man vet aldri. Ville sagt i fra til nabolaget. Husker jeg ble advart mot lokkemenn som liten. Ble lært og til å skrike og løpe til nærmeste hus. Aldri for tidlig å lære. 

Anonymkode: 26910...a5f

Ja har vurdert. Men høres dette mistenksomt ut? At han stod der helt til han så meg eller sønnen min? Det rare var at han kikket sønnen min i øynene. Og at han ikke skulle hjem eller noe annet der inne. Han kjørte sakt ut igjen etter cs 5 min. 

AnonymBruker
Skrevet

Pleas si at dette sikkert ikke var noe som helst. Så jeg får sove inatt😇

Skrevet

Du skulle ha tatt nr. på bilskiltet hans, så tenker jeg nok at han hadde blitt stresset... 

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Til den mannen som satt i en høy kassebil. Jeg skulle møte min sønn på veien, hjem fra en kamerat. (Han er 8år) det var mørkt og klokken var 17.40. Da jeg gikk på ei slette mot han så jeg en høy mørk/skitten bil stå å sperre sykkelstien, jeg undret over hvorfor han stod midt i veien for gangstien. Inn den veien foran han er det skog og en sidevei, bak der er hovedveien der han kom ifra. Jeg så sønnen min og han kom mot meg, jeg vinket. Etter noen sekunder kjørte mannen avgårde inn den skogveien der d er noen få hus men blindvei! 

Sønnen min sa da han kom til meg at mannen kikket ned på han da han gikk forbi bilen (sønnen min måtte gå BAK bilen) der det også kjører biler på motorveien, så idiotisk plass å stå. 

Jeg tenkte da å ta med meg sønnen min å gå inn der den bilen kjørte for å se om han var en av de som bodde der. Neida, han stod lengre inne og snudde og kjørte ut igjen. Han så ikke oss da for vi gikk langt til siden. 

Enten stod han der og kikket på mobilen (noe han ikke gjorde) eller så stod han å ventet på barnet mitt. Fysj, hvis det er tilfelle er jeg sjeleglad jeg gikk å møtte han. Fikk en følelse av å møte han idag, noe jeg egentlig ikke pleier. 

Overtenker jeg eller er dette en potensiell kidnapper dritt? Gjør meg så sint! 😫 klarer ikke tenke på annet nå. 

Ja,du overtenker.  Det er ingenting her som indikerer  at mannen hadde dårlige hensikter . Han prøvde sikkert å finne frem til en adresse. 

Anonymkode: 603d1...8c3

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
sukrine skrev (3 minutter siden):

Du skulle ha tatt nr. på bilskiltet hans, så tenker jeg nok at han hadde blitt stresset... 

Han hadde kjørt da, å når vi gikk inn den veien han kjørte var det for mørkt å se bilskiltet. Hvorfor kjørte han inn der og ut igjen. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja,du overtenker.  Det er ingenting her som indikerer  at mannen hadde dårlige hensikter . Han prøvde sikkert å finne frem til en adresse. 

Anonymkode: 603d1...8c3

Det er det jeg håper. 

Gjest Sirah
Skrevet

Mest sannsynlig leitet han etter en adresse eller noe, man kan jo ikke alltid stole på GPS. Men jeg forstår veldig godt at det var en ubehagelig opplevelse...

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Pleas si at dette sikkert ikke var noe som helst. Så jeg får sove inatt😇

Jeg leste om innbrudd på hytter da jeg var på hytta i fjor. I å med at den ene veggen nesten bare er glass er det lett å se inn, så hvis gardinene ikke er dratt for er man ganske eksponert. Men det var ikke i sesong og midt i uken så hyttefeltet var ganske tomt. Da ble jeg oppmerksom på en kassebil som sto nede i veien, den kjørte, rygget og sto stille over en stund. Meg og venninen min klarte å gjøre hverandre nesten hysteriske etterhvert. Oppe på fjellet og vi følte oss ganske alene og utsatt.

Etter 10-15 minutter kjørte bilen opp (vår hytte er bygd med bod vegg i vegg med bod til naboen som er en familievenn). Ut kom mor, far og tre utslitte barn. Tyske turister som både hadde slitt fordi bilen ikke var klar for føret og de slet med å finne riktig hytte. De hadde leid nabohytta😅

AnonymBruker
Skrevet

Du overtenker, hvor ofte hører du om at barn blir puttet inn i biler i Norge. Han var nok ute på et helt annet æren. 

Anonymkode: ea2da...5a3

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Du burde tatt bilde av/skrevet ned nummerskiltet. Da ville du fort funnet ut hvem det er og etter litt googling funnet ut litt mer. Kanskje det var et foodora bud? Noen som skulle levere eller hente noe? Men som ikke visste veien helt? 
Til en annen gang så går det også an å spørre personen hvis man lurer. Spør om personen trenger hjelp til å finne veien til dit han skal osv. da vil man jo få dialog og kanskje en mer følelse av om dette er noe mistenksomt over eller ikke. 
Vi bodde ved en blindvei tidligere. Kom av og til biler innover som stoppet opp, snudde, rygget osv. da pleide vi alltid å spørre om de trengte hjelp til å finne veien til rett hus osv. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...