Bamseklemmer Skrevet 10. januar #21 Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er da faktisk helt vanlig og normalt å ha ereksjon uten at man er kåt... Anonymkode: f8ee9...68c For mennesker med lav sexlyst, er det sikkert ikke uvanlig👏
AnonymBruker Skrevet 10. januar #22 Skrevet 10. januar Bamseklemmer skrev (10 minutter siden): For mennesker med lav sexlyst, er det sikkert ikke uvanlig👏 Du er som vanlig helt på viddene. Anonymkode: f8ee9...68c 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar #23 Skrevet 10. januar Ja, jøss. Menn er som dyr som må få utløp for sine biologiske behov. Dette har vi skjønt for lenge siden, og spesielt nå i disse Trump-tider. Tell us something new. Anonymkode: 5af76...605
AnonymBruker Skrevet 10. januar #24 Skrevet 10. januar Bamseklemmer skrev (2 timer siden): Ereksjonen.. er jo det eneste handfast beviset på at man faktisk er kåt.. enten kvinne eller mann. Skjeden er jo vanligvis våt i fra før, så det har ingenting med kåthet å gjøre.. Men det er jo ereksjonen som starter produksjon av lystdråper, derfor er ereksjonen og lystdråper et biologisk handfast bevis👏 Jo, faktisk.. Ereksjonen min "lyver" aldri.. jeg har ikke nubb sjans å lyve fra meg kåtheten😅 Tullprat!! Det er fullt mulig å ha ereksjon uten å være kåt. Og skjede som ikke er ”kåt”, er det heller ikke mye fukt i. Anonymkode: 2db92...eef
Hunmedham Skrevet 10. januar #25 Skrevet 10. januar Man kan ha ereksjon uten å være kåt. Og man kan være kåt uten å ha ereksjon. Selvfølgelig. Menn vet dette. Mannen min er stort sett alltid litt kåt, men går da ikke rundt med ståpikk hele tiden. 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar #26 Skrevet 10. januar Jeg kan våkne med ereksjon og ikke være kåt, fordi jeg må så jævlig tisse. Men om det er så vanlig å gå rundt med ereksjon uten å være kåt, tviler jeg på. Anonymkode: ed311...f4f 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar #27 Skrevet 12. januar Nesten alltid erigert før jeg har vært på do første gang om morgenen. Men er ikke dermed alltid kåt når jeg våkner. Onani er deilig. Det kan jeg gjøre flere ganger daglig Anonymkode: 78303...b16
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå