AnonymBruker Skrevet 8. januar #1 Skrevet 8. januar Hva syns du at de i en barnehage dusjer bordet med klorinspray mens barna sitter rundt bordet? Jeg blir helt matt! Det kan ikke være greit? Hadde du meldt fra? Anonymkode: 99010...a33 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar #2 Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hva syns du at de i en barnehage dusjer bordet med klorinspray mens barna sitter rundt bordet? Jeg blir helt matt! Det kan ikke være greit? Hadde du meldt fra? Anonymkode: 99010...a33 Det er selvfølgelig ikke greit. Det er rett og slett ganske hårreisende. Anonymkode: 19d89...c23 3 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar #3 Skrevet 8. januar Jeg hadde sagt i fra ja. Generelt er alt av sprayflasker med vaskemidler svært skadelige for lungene våre. Og bør absolutt unngås. Spesielt rundt barn. Og astmatikere. Anonymkode: 5d52a...a6c 2 2
AnonymBruker Skrevet 8. januar #4 Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er selvfølgelig ikke greit. Det er rett og slett ganske hårreisende. Anonymkode: 19d89...c23 Takk! Det syns jeg og.. Ikke mine unger men jeg reagerer selvfølgelig likevel. AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg hadde sagt i fra ja. Generelt er alt av sprayflasker med vaskemidler svært skadelige for lungene våre. Og bør absolutt unngås. Spesielt rundt barn. Og astmatikere. Anonymkode: 5d52a...a6c Da sier jeg fra! Jeg får selv migrene av slik spray og hva gjør det da med unger .. Anonymkode: 99010...a33 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar #5 Skrevet 8. januar Man sprayer ikke med Klorin-spray (eller helt ordinær såpespray) rundt noen, uansett alder. Dette hadde jeg tatt veldig bestemt opp at ikke på noen måte er ok. Anonymkode: 43465...383 3 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar #6 Skrevet 8. januar Det er på ingen måte greit. Anonymkode: 99314...7a6
AnonymBruker Skrevet 8. januar #7 Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Takk! Det syns jeg og.. Ikke mine unger men jeg reagerer selvfølgelig likevel. Da sier jeg fra! Jeg får selv migrene av slik spray og hva gjør det da med unger .. Anonymkode: 99010...a33 Gjør et enkelt nettsøk på sprayflaske og lunger, så får du ekstremt mange treff om hvor farlig det kan være for sarte lunger, om du trenger noe å "slå i bordet med". Mange av treffa er over ti år gamle, og jeg som miljøkjemiker forstår ikke at de selges lovlig. (Jeg tenker også at en generell regel er at det som er skadelig for sarte lunger heller ikke er bra for friske lunger..) Anonymkode: 5d52a...a6c 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar #8 Skrevet 8. januar Sprayflasker burde unngås totalt. Skadelig for lunger. Og klorin er da helt unødvendig på kjøkkenbord. Sånn overdreven spraybruk er mer vanlig i utlandet synes jeg. Synes ofte de gjorde det på restauranter. Typisk slike på stranda. Så satt man der i eim av såpe med syntetisk blomsterlukt 😵💫 Anonymkode: 5814a...187 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar #9 Skrevet 8. januar https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https://engrosnett.no/file/andre/datablad-2473999.pdf&ved=2ahUKEwia9rvz5fuRAxWUlMMKHcjsNOgQFnoECCcQAQ&usg=AOvVaw00KsfFcI5GB-yuuO6Ktim1 Du får gi de denne informasjonen Hilsen renholder. Anonymkode: 28689...577 1 1
mommyaka Skrevet 8. januar #10 Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Hva syns du at de i en barnehage dusjer bordet med klorinspray mens barna sitter rundt bordet? Jeg blir helt matt! Det kan ikke være greit? Hadde du meldt fra? Anonymkode: 99010...a33 Og du har sett dette med egebr øyne? Hvor får du denne på staden fra? Og hvordan vet du at de bruker Klorin?
AnonymBruker Skrevet 8. januar #11 Skrevet 8. januar mommyaka skrev (1 time siden): Og du har sett dette med egebr øyne? Hvor får du denne på staden fra? Og hvordan vet du at de bruker Klorin? Det har jeg sett med egne øyne ja. Jobber der selv og gikk forbi så tvil finns ikke. Anonymkode: 99010...a33
mommyaka Skrevet 8. januar #12 Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Det har jeg sett med egne øyne ja. Jobber der selv og gikk forbi så tvil finns ikke. Anonymkode: 99010...a33 Om du jobber hvorfor sier vdu ikke fra ?
AnonymBruker Skrevet 8. januar #13 Skrevet 8. januar mommyaka skrev (3 minutter siden): Om du jobber hvorfor sier vdu ikke fra ? Det er jo det jeg skal nå. Men jeg går ikke midt inni kaoset og sier fra,det blir skrift og i ordnede former. Anonymkode: 99010...a33
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå