Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er trafikalt grunnkurs innafor å gi som bursdagsgave fra foreldre? Eller er det noe de allikevel skal få utenom?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi ga fullt sertifikat i konfirmasjonsgave, jeg syns det er ok å gi som gave og ikke noe man kan forvente at foreldre betaler

Anonymkode: ec3a1...357

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vi ga fullt sertifikat i konfirmasjonsgave, jeg syns det er ok å gi som gave og ikke noe man kan forvente at foreldre betaler

Anonymkode: ec3a1...357

Ja det kostet litt over 4K, så ikke billig, men noe han ønsker seg å få, men han har også kommet med lang ønske liste til selve dagen

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer jo ann på hva man har formidlet til ungdommen sin.

Her fikk ungdommene lappen av oss, og det viste de på forhånd. Så om de plutselig hadde fått det i bursdag, så hadde de nok blitt litt skuffet. 

Det sagt; trafikalt grunnkurs fikk de noen måneder før bursdagen sin, slik at de var klare fir kjøring fra dagen de ble 16.

Anonymkode: 2d8db...593

AnonymBruker
Skrevet

Tenker det er innenfor 😊 er jo en dyr gave. Her fikk han det til bursdagen når han var 15. Tenker at gaven på 16år blir en L og  ett speil 😂 

Anonymkode: 219f7...f50

AnonymBruker
Skrevet

Her i huset er lappen en del av «grunnutrustningen» for voksenlivet, så våre barn hadde blitt skuffet over å få dette i gave. Men så vet de at vi skal betale den også da..

Anonymkode: be468...439

AnonymBruker
Skrevet

Ja, mine ungdommer hadde desverre blitt veldig skuffet hvis det var eneste gaven. Har du mulighet til å innfri en av ønskene fra ønskelisten i tillegg?

Anonymkode: 3fcc3...04b

AnonymBruker
Skrevet

Vi har gitt det til våre når de ble 15, slik at de kan være klare til å øvelseskjøre idet de fyller 16, men har gitt et par fysiske gaver ved siden av også. Selve lappen fikk de i konfirmasjonsgave. 

Anonymkode: cb3d1...fb2

AnonymBruker
Skrevet

Våres fikk det i konfirmasjon gave av en tante.

Her har ungdommen betalt så og si alt selv på lappen. Fått 10.000 av besteforeldre, resten har de stått for selv ved å ha sommerjobb og jobber i helg

Anonymkode: acdd4...de1

AnonymBruker
Skrevet

Vår 16 åring fikk UTV i gave, fordi han hadde oppkjøring på traktor kun noen døgn etter bursdagen sin. Til 15 års gave så sponsa vi heile Traktorlappen og slikt.

Anonymkode: 01628...500

AnonymBruker
Skrevet

Mine har fått det i 16 års gave. Det må jo være en fin nok gave. 

Anonymkode: b21a0...c8f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...