coralgol Skrevet 8. januar #1 Skrevet 8. januar Er trafikalt grunnkurs innafor å gi som bursdagsgave fra foreldre? Eller er det noe de allikevel skal få utenom?
AnonymBruker Skrevet 8. januar #2 Skrevet 8. januar Vi ga fullt sertifikat i konfirmasjonsgave, jeg syns det er ok å gi som gave og ikke noe man kan forvente at foreldre betaler Anonymkode: ec3a1...357
coralgol Skrevet 8. januar Forfatter #3 Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi ga fullt sertifikat i konfirmasjonsgave, jeg syns det er ok å gi som gave og ikke noe man kan forvente at foreldre betaler Anonymkode: ec3a1...357 Ja det kostet litt over 4K, så ikke billig, men noe han ønsker seg å få, men han har også kommet med lang ønske liste til selve dagen
AnonymBruker Skrevet 8. januar #4 Skrevet 8. januar Det kommer jo ann på hva man har formidlet til ungdommen sin. Her fikk ungdommene lappen av oss, og det viste de på forhånd. Så om de plutselig hadde fått det i bursdag, så hadde de nok blitt litt skuffet. Det sagt; trafikalt grunnkurs fikk de noen måneder før bursdagen sin, slik at de var klare fir kjøring fra dagen de ble 16. Anonymkode: 2d8db...593
AnonymBruker Skrevet 8. januar #5 Skrevet 8. januar Tenker det er innenfor 😊 er jo en dyr gave. Her fikk han det til bursdagen når han var 15. Tenker at gaven på 16år blir en L og ett speil 😂 Anonymkode: 219f7...f50
AnonymBruker Skrevet 8. januar #6 Skrevet 8. januar Her i huset er lappen en del av «grunnutrustningen» for voksenlivet, så våre barn hadde blitt skuffet over å få dette i gave. Men så vet de at vi skal betale den også da.. Anonymkode: be468...439
AnonymBruker Skrevet 8. januar #7 Skrevet 8. januar Ja, mine ungdommer hadde desverre blitt veldig skuffet hvis det var eneste gaven. Har du mulighet til å innfri en av ønskene fra ønskelisten i tillegg? Anonymkode: 3fcc3...04b
AnonymBruker Skrevet 8. januar #8 Skrevet 8. januar Vi har gitt det til våre når de ble 15, slik at de kan være klare til å øvelseskjøre idet de fyller 16, men har gitt et par fysiske gaver ved siden av også. Selve lappen fikk de i konfirmasjonsgave. Anonymkode: cb3d1...fb2
AnonymBruker Skrevet 8. januar #9 Skrevet 8. januar Våres fikk det i konfirmasjon gave av en tante. Her har ungdommen betalt så og si alt selv på lappen. Fått 10.000 av besteforeldre, resten har de stått for selv ved å ha sommerjobb og jobber i helg Anonymkode: acdd4...de1
AnonymBruker Skrevet 8. januar #10 Skrevet 8. januar Vår 16 åring fikk UTV i gave, fordi han hadde oppkjøring på traktor kun noen døgn etter bursdagen sin. Til 15 års gave så sponsa vi heile Traktorlappen og slikt. Anonymkode: 01628...500
AnonymBruker Skrevet 8. januar #11 Skrevet 8. januar Mine har fått det i 16 års gave. Det må jo være en fin nok gave. Anonymkode: b21a0...c8f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå