AnonymBruker Skrevet 7. januar #1 Skrevet 7. januar Hei. Er det noen som kjenner til saksgangen i dette? Jeg er så bekymret for barnet mitt og har vært det i mange år. Barnet har flere symptomer over lang tid som tilsvarer alvorlig sykdom, men blir "bortglemt" i helsevesenet. Virker egentlig mest som at legen(e) vi møter på ikke vil være den som henviser til invasive undersøkelser og derfor utsetter det til neste lege, som igjen gjør det samme, som derfor ender opp med å gå kraftig ut over barnet.. Slik har det holdt på i flere år. Nå har barnet gått på symptomdekkende medisiner i flere år uten å finne bakenforliggende årsak, å barnet har like mye smerter hver eneste dag. Jeg håper jo at klagene fører til at barnet nå blir tatt seriøst og at de utreder skikkelig for engangsskyld, men jeg vet jo ikke. Er det noen som har peiling? Anonymkode: aa73c...13c
Elliem Skrevet 7. januar #2 Skrevet 7. januar Høres ut som en forferdelig situasjon å stå i. Det er kjempebra at du har sendt klage til statsforvaltningen, og de pleier å gjøre en grundig jobb. Når det er sagt, så er anbefalingene fra statsforvaltningen veiledende, så dessverre fortsatt opp til lege/sykehus å gjøre noe med. Min erfaring er kun gjennom skole, og de er så opptatt av ryktet at de tar saken svært alvorlig når en anbefaling kommer fra statsforvaltningen. Så jeg tror du vil vinne frem her om s.f. ser det likt som deg. Husk å ha sendt inn eller ettersende alt du har av dokumentasjon og skriv ned egen informasjon på barnets vegne. Masse lykke til❤️❤️❤️
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå