Gjest Gjest Skrevet 4. april 2006 #1 Skrevet 4. april 2006 Søker bra uteliv, fine strender, god mat, mye folk og varme. Kravstor, ja kanskje!? men hvor er der fint, skal reise i august-september... Gjerne Hellas. Sliter med å finne drømme plassen
Gjest Gjest Skrevet 4. april 2006 #2 Skrevet 4. april 2006 Platanias eller Herssonisos på Kreta. Agia Napa på Kypros også kanskje..
Mette Skrevet 4. april 2006 #3 Skrevet 4. april 2006 Ios, der er det kjempe uteliv, god mat og noen fantastiske strender
Gjest Embla s Skrevet 4. april 2006 #4 Skrevet 4. april 2006 Er ikke så godt kjent i "Syden", men syns egentlig Lanzarote var ganske ok. Litt spennende "natur" pga vulkansteinene, også var det en del fine ting å se på, blant annet huset til Cesar Manrique. Øya er såpass liten at hvis du leier bil, rekker du over hele øya på to dager. Hvis jeg skal til "Syden" igjen ville jeg gjerne reist tilbake til Lanzarote. Ps. angående uteliv aner jeg ikke om det er bra der. Spørs vel litt hva du legger i "uteliv"..?
Acinom Skrevet 5. april 2006 #5 Skrevet 5. april 2006 Hva med Alanya, Tyrkia? Alanya er jo kjent for utelivet, og Tyrkia har et av verdens beste kjøkken Har selv vært der i september, og da var det godt og varmt (ca 35 grader).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå