Helene Skrevet 7. januar #1 Skrevet 7. januar Hvordan har jul og romjul vært for dere? Er dere fortsatt i forhold, eller har dere hatt en fin jul. Bare spør.
AnonymBruker Skrevet 7. januar #3 Skrevet 7. januar ?? Fin jul og romjul. Gift i 20 år. Alt vel! Anonymkode: 88e74...fd5 1
Anciol Skrevet 7. januar #4 Skrevet 7. januar Julen og romjul var helt supert, frem til nyttårsaften, da jeg skled på isen i spagat og forstrakk lår og lyske, så jeg knapt kunne gå! Er gift på 21 ende året med min mann, og har to flotte barn på 17 og 18 som var med oss på juleferie:)
AnonymBruker Skrevet 7. januar #5 Skrevet 7. januar Veldig fin. Har vært sammen i 25 år. Jul, ferie, og alt det der, og har det veldig fint i hverdagen, men enda finere når det er fri. Anonymkode: ee6c6...bd7
AnonymBruker Skrevet 7. januar #7 Skrevet 7. januar Den har vært fantastisk som alltid. Var singel da den begynte og det er jeg heldigvis fortsatt 😆 Anonymkode: 45717...c91 1
Beneath the Moon Skrevet 7. januar #8 Skrevet 7. januar Den har vært fin, men jeg er glad den er over, fotetrekker hverdag. 2
Mezzosoprena Skrevet 7. januar #9 Skrevet 7. januar Helene skrev (2 timer siden): Hvordan har jul og romjul vært for dere? Er dere fortsatt i forhold, eller har dere hatt en fin jul. Bare spør. Fortsatt i forhold eller hatt en fin jul?! For et merkelig enten/eller-spørsmål 🤣 1 1
Helene Skrevet 8. januar Forfatter #10 Skrevet 8. januar Mange skiller lag etter ferier. Derfor spørsmål. 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar #11 Skrevet 8. januar Helene skrev (6 timer siden): Mange skiller lag etter ferier. Derfor spørsmål. Men det skjønner ikke kvinnene her inne… Anonymkode: 5729b...9aa
Arkana Skrevet 8. januar #12 Skrevet 8. januar Det har vært en veldig fin jul. Familiebesøk, mye god mat, filmer og brettspill. Vi er fremdeles sammen (27 år i år).
AnonymBruker Skrevet 8. januar #14 Skrevet 8. januar Julen var alt for kort. Den er alltid kort men i år følte jeg knapt at den varte et par dager. Ellers var den veldig fin, jeg koser meg sammen med mann og barn i jula. Anonymkode: bc691...7ea
AnonymBruker Skrevet 8. januar #15 Skrevet 8. januar Helene skrev (20 timer siden): Hvordan har jul og romjul vært for dere? Er dere fortsatt i forhold, eller har dere hatt en fin jul. Bare spør. Grusom jul, pga alvorlig sykdom hos flere i familien, og et uventet dødsfall💔 Er fremdeles gift da❤️ Enn hos deg da? Har du hatt det fint? Anonymkode: 8a11b...3ba 1
Mezzosoprena Skrevet 8. januar #16 Skrevet 8. januar Helene skrev (6 timer siden): Mange skiller lag etter ferier. Derfor spørsmål. Det var formuleringen Er dere fortsatt i forhold, eller har dere hatt en fin jul...
Anonym6789 Skrevet 8. januar #17 Skrevet 8. januar Nydelig. Ikke avslappende med to små barn, men en av de bedre feriene vi har hatt. Fint vær har gjort det mye lettere å komme seg ut og da flyr dagene
AnonymBruker Skrevet 8. januar #18 Skrevet 8. januar Mannen var faktisk utro i romjula for 2 år siden. Heldigvis en bedre jul denne gangen( blir vel i fjor nå da). Anonymkode: 0ef34...076
AnonymBruker Skrevet 8. januar #19 Skrevet 8. januar Bra jul. Trenger ferie etter ferien for å få barna i rutine igjen Anonymkode: 78388...567
AnonymBruker Skrevet 8. januar #20 Skrevet 8. januar Veldig annerledes og utfordrende. Har hatt sterk feber og influensa som gjorde meg isolert i hele jula, samt vi fikk et dødsfall i familien i romjula. Anonymkode: 07b4d...113
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå