AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 10:43 #2 Skrevet onsdag kl. 10:43 Jeg svarer ikke på sånt jeg. Selv om vilt fremmede sender en såkalt hyggelig melding, dropper jeg å svare. Så enkelt er det. Anonymkode: f1805...861 3 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 10:45 #3 Skrevet onsdag kl. 10:45 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg svarer ikke på sånt jeg. Selv om vilt fremmede sender en såkalt hyggelig melding, dropper jeg å svare. Så enkelt er det. Anonymkode: f1805...861 Du har rett, men jeg er så naiv at jeg tenker et hyggelig avslag er høfligere enn kun å gi opp spillet. Anonymkode: a3e73...d53
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 10:45 #4 Skrevet onsdag kl. 10:45 Bare ignorer. Anonymkode: 80ab4...2d1 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 10:47 #5 Skrevet onsdag kl. 10:47 Samme her. Jeg har fått mange meldinger fra ukjente på WF, men aldri svart. Noen gir opp spillet og forsvinner, andre spiller ferdig uten å si noe, andre har gått fra å flørte til å beskylde meg for juks - for så å forsvinne og blokkere meg. Hahaha. Nå spiller jeg aldri mer med ukjente, kun venner og familie og boten. AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg svarer ikke på sånt jeg. Selv om vilt fremmede sender en såkalt hyggelig melding, dropper jeg å svare. Så enkelt er det. Anonymkode: f1805...861 Anonymkode: 3f1cc...1af 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 10:48 #7 Skrevet onsdag kl. 10:48 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Wf? Anonymkode: b7cf5...30e Wordfeud Anonymkode: 3f1cc...1af 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 10:49 #8 Skrevet onsdag kl. 10:49 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du har rett, men jeg er så naiv at jeg tenker et hyggelig avslag er høfligere enn kun å gi opp spillet. Anonymkode: a3e73...d53 Tenker resultatet blir det samme uansett. Ikke vær naiv når det kommer til sånt. Er supert å være litt godtroende, men aldri når det kommer til fremmede på nett. Anonymkode: f1805...861 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 10:52 #9 Skrevet onsdag kl. 10:52 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tenker resultatet blir det samme uansett. Ikke vær naiv når det kommer til sånt. Er supert å være litt godtroende, men aldri når det kommer til fremmede på nett. Anonymkode: f1805...861 Man kan jo blokkere for chat, skjønner bare ikke hvorfor det skal være nødvendig. Anonymkode: a3e73...d53 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 10:54 #10 Skrevet onsdag kl. 10:54 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Omg Anonymkode: a3e73...d53 Jeg føler vi mangler litt mer av denne samtalen og jeg må innrømme jeg er nysgjerrig på den. Men er dette det dere kvinner sliter med? Jeg skammer meg på andres vegne. Anonymkode: b440c...f17 1
monican94 Skrevet onsdag kl. 10:55 #11 Skrevet onsdag kl. 10:55 Jeg har skrudd av muligheten for meldinger 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 10:57 #12 Skrevet onsdag kl. 10:57 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg føler vi mangler litt mer av denne samtalen og jeg må innrømme jeg er nysgjerrig på den. Men er dette det dere kvinner sliter med? Jeg skammer meg på andres vegne. Anonymkode: b440c...f17 Var bare hei og ha det. Ikke særlig mer. Var det siste svaret jeg stusset over. Anonymkode: a3e73...d53
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 11:31 #13 Skrevet onsdag kl. 11:31 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Var bare hei og ha det. Ikke særlig mer. Var det siste svaret jeg stusset over. Anonymkode: a3e73...d53 Ja, det var ganske spesielt i så tilfelle. Hvis dette er en vanlig greie, så frister det frister litt å opprette en kvinnelig bruker og ha det litt gøy med disse 😅 Anonymkode: b440c...f17
Tidsklemmen Skrevet onsdag kl. 11:34 #14 Skrevet onsdag kl. 11:34 (endret) Jeg har ikke spilt det på mange år, men mange starter en dialog for å distrahere deg og få lavere score. WF. er tidsfordriv, ingen legger følelser eller noe i det man sier i chatten. Det er totalt random folk. Endret onsdag kl. 11:35 av Tidsklemmen
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 23:14 #15 Skrevet onsdag kl. 23:14 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg svarer ikke på sånt jeg. Selv om vilt fremmede sender en såkalt hyggelig melding, dropper jeg å svare. Så enkelt er det. Anonymkode: f1805...861 Slik er jeg også blitt. Jeg sluttet i tillegg å bruke mitt ekte navn på appen, fordi flere av dem begynte å stalke og oppsøke meg andre steder, som Facebook, Snapchat og Instagram. Enkelte folk er helt syke. Anonymkode: b3dea...a8b 1
Rødvinsfilosofen Skrevet onsdag kl. 23:20 #16 Skrevet onsdag kl. 23:20 Hadde et nick som fikk mange til å tro at jeg var mann. Ble overrasket over at det var så mange gifte heterofile menn som søkte sex. I mitt stille naive sinn så hadde jeg trodd at Grindr og Tinder var et mer egnet sted for slikt? 😅
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #17 Skrevet 16 timer siden Jeg er mann og spiller litt wordfeud. Starter av og til spill mot random spillere og jeg vil påstå at minst halvparten av menn som dukker opp avbryter spillet når de ser de spiller mot en annen mann. Det kan nok bekrefte ts sitt inntrykk av at mange menn er der for mer enn bare spill. Har også blitt forsøkt sjekket opp av andre menn ved et par anledninger, Anonymkode: d96c4...65a
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #18 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (22 timer siden): Var bare hei og ha det. Ikke særlig mer. Var det siste svaret jeg stusset over. Anonymkode: a3e73...d53 personen oppførte seg som om du tok initiativ til en flørt? Anonymkode: e0e18...ebd
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #19 Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): personen oppførte seg som om du tok initiativ til en flørt? Anonymkode: e0e18...ebd jeg fikk bare en liten bit av bildet opp, så jeg så bare første meldingen. 🙈 men ser hele nå. Anonymkode: e0e18...ebd
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #20 Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (På 7.1.2026 den 11.45): Du har rett, men jeg er så naiv at jeg tenker et hyggelig avslag er høfligere enn kun å gi opp spillet. Anonymkode: a3e73...d53 Hyggelige avslag gjør at de lettere sender meldinger til flere. Bli frekk og ufin. Be de om skjerpe seg. Stopp å spille, slett og blokker. Skal dere "bekjempe" slik oppførsel så må det gjøres gjennom sinne/kritikk, og ikke gjennom høflighet! Anonymkode: 96082...a6e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå