Sydenkupp Skrevet 7. januar #1 Skrevet 7. januar Hei, Hvor kjøper dere strå etc til å ha i vaser (type Kähler) - gjerne noe som ikke koster skjorta, men som likevel ser pent ut?
AnonymBruker Skrevet 7. januar #2 Skrevet 7. januar Strå er ut nå. Nå er det greiner som er tingen ☺️ Anonymkode: 0d8d7...c64
AnonymBruker Skrevet 7. januar #3 Skrevet 7. januar Jeg får satt sammen dekorasjoner hos blomsterforhandlere. Jeg har også kjøpt fra Living Flowers en gang. Uten å vite hva du legger i å "koste skjorta". Var også ei venninne som hadde kjøpt en veldig fin variant fra Temu. Anonymkode: 3e490...a73
Rosa Dartle Skrevet 11. januar #4 Skrevet 11. januar Har kjøpt fra Living Flowers, men har også fått tak i rimelige buketter med tørkede blomster og strå og eukalyptus hos Søstrene Grene, Mester Grønn og Plantasjen.
AnonymBruker Skrevet 12. januar #5 Skrevet 12. januar Skeidar har også hatt dette før iaf. Ellers sjekk Finn og Tise Og Temu da, men det vil du vel ikke støtte.. Anonymkode: 415f7...9a4
Matas Skrevet 12. januar #6 Skrevet 12. januar Driter i om ting er ut, men jeg kjøpte på Temu. Synes det er så sykt dyrt hvis man skal ha litt fylde på buketten.
AnonymBruker Skrevet 12. januar #7 Skrevet 12. januar Sydenkupp skrev (På 7.1.2026 den 7.55): Hei, Hvor kjøper dere strå etc til å ha i vaser (type Kähler) - gjerne noe som ikke koster skjorta, men som likevel ser pent ut? Jeg har kjøpt mine på europris, veldig fine, men vet ikke om de selger de nå. Jeg kjøpte i sånn billig krok de hadde, da kostet en bukett 20kr. Bohus har en del vet jeg, de pleier å ha salg på de😊 Ellers har jo temu mye da, hvis du pleier å bestille der. Anonymkode: 9d131...49e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå