AnonymBruker Skrevet 7. januar #1 Skrevet 7. januar Jeg har gått på Wegovy i to år, gått bra BMI 37 til 29. De siste månedene har det stoppet opp og jeg har fått ulvehunger. Er livredd for å gå opp og ønsker også å ned til ca BMI 23-25. Er der noen som har gode erfaringer med å bytte til Muonjaro? Anonymkode: 3e1ac...9e8 2
AnonymBruker Skrevet 7. januar #2 Skrevet 7. januar Å jobbe seg gjennom og leve uten endring i medisiner er ikke ett alternativ? Du har kommet så langt, hvorfor tror du ikke du kan klare resten uten å bytte? Anonymkode: c3271...3d4 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar #3 Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (20 timer siden): Å jobbe seg gjennom og leve uten endring i medisiner er ikke ett alternativ? Du har kommet så langt, hvorfor tror du ikke du kan klare resten uten å bytte? Anonymkode: c3271...3d4 Det var ikke det jeg spurte om. Anonymkode: 3e1ac...9e8 2 9
AnonymBruker Skrevet 8. januar #4 Skrevet 8. januar Min søster gjorde det og sier det er noe helt annet! Det skal gå veldig fint. Anonymkode: f8448...80f 3 2
AnonymBruker Skrevet 8. januar #5 Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Min søster gjorde det og sier det er noe helt annet! Det skal gå veldig fint. Anonymkode: f8448...80f Noe helt annet på hvilken måte? Anonymkode: efde9...fd1 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar #6 Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Noe helt annet på hvilken måte? Anonymkode: efde9...fd1 Mye mer effektivt. Anonymkode: f8448...80f 2 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar #7 Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (På 7.1.2026 den 7.06): Å jobbe seg gjennom og leve uten endring i medisiner er ikke ett alternativ? Du har kommet så langt, hvorfor tror du ikke du kan klare resten uten å bytte? Anonymkode: c3271...3d4 Les hva som skrives! Ulvehunger! Hva får du ut av å skrive det du skriver? Føler du deg bra når du skriver dette? Anonymkode: e5d2f...761 3 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar #8 Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Les hva som skrives! Ulvehunger! Hva får du ut av å skrive det du skriver? Føler du deg bra når du skriver dette? Anonymkode: e5d2f...761 Ikke meg du svarer, men enten må man gå på slankemedisin resten av livet, eller så må må faktisk jobbe seg gjennom det en periode. Anonymkode: 02952...ab6
AnonymBruker Skrevet 9. januar #9 Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (23 timer siden): Mye mer effektivt. Anonymkode: f8448...80f Hva med bivirkninger? Jeg kunne ikke bruke W pga alvorlige bivirkninger, fikk bla bukspyttkjertelbetennelse. Anonymkode: efde9...fd1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå