Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 35 år, og vet ikke om jeg vil vi sammen med kjæresten.

Jeg flyttet et stykke for å være med han, og generelt så har vi det veldig fint. Men, jeg savner så enormt å kunne trekke meg tilbake og være alene. Ha ansvar for meg og bare meg. Blir irritert for at jeg ikke rydder, ikke for at noen andre ikke gjør. Jeg er litt konfliktsky, men kjæresten er så sårbar at jeg også holder tilbake irritasjon. 

Jeg savner å bo alene. Jeg vil være i forhold, men jeg vil også ha privatliv til mine ting. Føler at med en gang vi flyttet sammen så er alt "oss". 

Jeg er kanskje sær, men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre...føler meg litt fanget på en måte. 

Anonymkode: 77086...885

• Hjerte 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vær særboere👌🏻

Anonymkode: 3e28f...2e4

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Vær særboere👌🏻

Anonymkode: 3e28f...2e4

Det går dessverre ikke når vi er fra to helt ulike deler av landet. 

Ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det går dessverre ikke når vi er fra to helt ulike deler av landet. 

Ts

Hvorfor? 

Anonymkode: 23203...b34

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Få deg en hobby som ikke inkluderer han.

Gå ut av huset og finn på ting uten han.

Ta en feriedag innimellom og kos deg hjemme mens han er på jobb.

Usikker på hva du mente med rydding. Rydder han ikke - ikke rydd etter han. La det ligge, om det generer deg, så prøv å ignorere det. Kjæresten min roter,men jeg rydder ikke i rotet hans. Det ligger til han blir lei av å se på det. Han hadde en gang en motor i 1000 deler på spisebordet og motoren lå der i flere mnd. Jeg sa ingenting selv om det var litt irriterende. Til slutt ryddet han den vekk. Samme gjelder klær, brukte fat og glass. 

Eller kan du ikke rydde mens han er der ? Da kan du foreslå at han tar seg en tur ut, går på besøk hos noen eller begynn å rydde rundt han. Såpass tåler han. 

Anonymkode: ed94a...0dc

AnonymBruker
Skrevet

Har bodd med en mann en gang for flere tiår siden, da jeg endelig kom meg bort fra ham har jeg bodd alene. Bare tanken sliten etter jobb å kunne låse meg inn å være alene, var fantastisk! Kun meg selv uten krav utenom jobben. Det har vært HELT nydelig!!!

Anonymkode: cbdec...3e6

• Hjerte 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Hvorfor? 

Anonymkode: 23203...b34

Du skjønner ikke hvorfor det er utfordrende å være særboere hvis man bor på ulik kant av landet?

Anonymkode: d1a84...d91

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Du skjønner ikke hvorfor det er utfordrende å være særboere hvis man bor på ulik kant av landet?

Anonymkode: d1a84...d91

Hvorfor må du flytte til en annen kant av landet hvis dere ikke bor sammen? Kan du ikke finne egen bolig i samme område? 

Anonymkode: 262da...4c4

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Er problemet kjæresten, eller at du ikke har eget nettverk der dere bor? Mistrives du der dere bor? Siden du mener du skal flytte tilbake om dere ikke skal bo sammen så virker det som du ikke trives der? Sånt påvirker også forhold, når man ikke har noe eget uten kjæresten.

Anonymkode: 2b3f5...5e8

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du er kvinne?

Anonymkode: 8253d...0a4

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.1.2026 den 21.09):

Jeg er 35 år, og vet ikke om jeg vil vi sammen med kjæresten.

Jeg flyttet et stykke for å være med han, og generelt så har vi det veldig fint. Men, jeg savner så enormt å kunne trekke meg tilbake og være alene. Ha ansvar for meg og bare meg. Blir irritert for at jeg ikke rydder, ikke for at noen andre ikke gjør. Jeg er litt konfliktsky, men kjæresten er så sårbar at jeg også holder tilbake irritasjon. 

Jeg savner å bo alene. Jeg vil være i forhold, men jeg vil også ha privatliv til mine ting. Føler at med en gang vi flyttet sammen så er alt "oss". 

Jeg er kanskje sær, men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre...føler meg litt fanget på en måte. 

''Hvor'' er du i livet ditt?

Har du barn?

Har dere barn?

Du sier først at u flyttet et stykke for å være mer med han, for så i neste innlegg skrive at dere er fra to forskjellige deler av landet? Hva er greia her? Har du flyttet nærmere, hva er status?

Jobber du der du er ifra?

Vanskelig å gi deg råd før du oppdaterer på de punktene. 

Ut fra hvordan du beskriver deg vil jeg absolutt anbefale å være særboere, men du må svare på de andre tingene før vi vet om det er praktisk mulig.

Anonymkode: 6b544...e57

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...