AnonymBruker Skrevet 9. januar #41 Skrevet 9. januar Jeg har tre, 13,15 og 17 år gamle. Har vert alene med de i 10 år. Utrolig gøy med tre ungdommer i huset. Siden de er tette så har det gått fint med oppfølging, trass dårlig kommunikasjon med far. Litt stress med tre små, men veldig gøy nå🫶🏻 Anonymkode: 1458d...41f
AnonymBruker Skrevet 9. januar #42 Skrevet 9. januar Det ville nok gått veldig bra hvis ikke sistemann skulle vise seg å få mange diagnoser. Men det fikk hen, og nå er livet vanskelig. Ville aldri fått et tredje barn hvis jeg hadde visst, selvsagt. Ikke noe det er mulig å teste for, selvsagt. Anonymkode: 2c689...542
AnonymBruker Skrevet 9. januar #43 Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Det ville nok gått veldig bra hvis ikke sistemann skulle vise seg å få mange diagnoser. Men det fikk hen, og nå er livet vanskelig. Ville aldri fått et tredje barn hvis jeg hadde visst, selvsagt. Ikke noe det er mulig å teste for, selvsagt. Anonymkode: 2c689...542 Der løfter du opp noe som er greit å tenke over. Har man ressurser til å ta vare på barn hvis et eller flere av barna viser seg å ha spesielle behov. Våre tre barn har sine problemer. En med autismespekter, en med adhd og en som gjennomgikk kreftbehandling som liten og har diverse senskader som påvirker det kognitive. Vår familie har ressurser til å håndtere dette. Barna går på en god skole som gir adekvat oppfølging. Vi har sterk økonomi og godt partnerskap som gjør oss kapable til å håndtere utfordringer uten bakgrunnsstøy. Ikke alle har det. Anonymkode: ade09...0f6 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå