Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Jeg trenger tips til spahoteler 1-2 timer i fra oslo. Kan godt være over til sverige hvis du vet om noen (Ikke selma Lagerløf - har vært der). Fint om du kan legge ved web linker.

;)

Endret av Lillesøster
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Comwell Spa hotell på Hankø er jo fint, og ligger i idylliske omgivelser. Er du

(u)heldig, treffer du på Ari og kona også.

Skrevet
Comwell Spa hotell på Hankø er jo fint, og ligger i idylliske omgivelser. Er du

(u)heldig, treffer du på Ari og kona også.

Takk, det så interessant ut. ;)

Skrevet

Hva med Holmsbu?

Holmsbuspa.no

Skrevet
Hva med Holmsbu?

Holmsbuspa.no

Takk for tips. Skal sjekke det ut nå. ;)

Skrevet

Eller på Holmen Fjordhotell i Asker.

Link...

Av dem som er nevnt har jeg vært på Holmsbu og Holmen Fjordhotell, og begge var bra. Holmsbu har nok litt finere natur, så hvis det er snakk om et helgeopphold, ville jeg nok ha valgt det.

En venninne var på Hankø for et par måneder siden og var ganske misfornøyd. Det var møkkete der og dårlig service.

Skrevet

Hvorfor ikke dra til Geilo? Flott natur og deilig frisk fjelluft ikke mange timene med tog/bil fra Oslo. Dr Holms er et flott og tradisjonsrikt hotell, og alternativt kan du dra til Vestlia Resort som har blitt kjempeflott etter en omfattende renovering.

Dersom du skulle slå til å dra litt lenger, er både Solstrand i Os utenfor Bergen og Alexandra i Loen utmerkede spahotell. Anbefales!

Forøvrig er det jo også mulig å skjemme seg bort for en forholdsvis billig penge i Øst-Europa om dagen. :)

Skrevet
Hvorfor ikke dra til Geilo? Flott natur og deilig frisk fjelluft ikke mange timene med tog/bil fra Oslo. Dr Holms er et flott og tradisjonsrikt hotell, og alternativt kan du dra til Vestlia Resort som har blitt kjempeflott etter en omfattende renovering.

Dersom du skulle slå til å dra litt lenger, er både Solstrand i Os utenfor Bergen og Alexandra i Loen utmerkede spahotell. Anbefales!

Forøvrig er det jo også mulig å skjemme seg bort for en forholdsvis billig penge i Øst-Europa om dagen.  :)

Vi reiser alltid til europa på denne tiden, men nå som jeg er gravid så har vi bare tenkt å holde oss nært dørene. Derfor ønsker vi et spaopphold i nærheten. Altså takk for svar alle, ser ut som Hankø er noe å satse på. ;)

Skrevet (endret)
Hva med Holmsbu?

Holmsbuspa.no

Hentet venninne der iforgårs, hun sa det var HELT FANTASTISK der!

Og det ligger meget idyllisk til ved fjorden!!!

De har også boblebad oppå taket, utendørs!

Endret av Smørblomsten

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...