Gå til innhold

Har jeg ødelagt det?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er litt med en fyr, det har pågått litt over en måned. På nyttårsaften på kvelden ble han litt fraværende, svarte ikke og var ikke på heller, dette har skjedd en gang tidligere da ble jeg bekymra fordi han ikke svarte eller var på, på 7 timer. Han forklarte at han bare hadde lite energi men at alt var bra! Så tilbake til nyttårsaften, dagen etter sendte han meld å beklaget å forklarte hvorfor, noe jeg satt pris på og sa jeg forstod. Så innrømmet han at han har en periode som er litt tøff, men at ingen kan hjelpe han, å at det er noe han må finne ut av selv. Jeg skal innrømme at jeg ikke ga han den roen jeg tror han trengte, jeg forsatte å sende meldinger osv men fikk mindre ig mindre svar, jeg sendte en beklagelse for at jeg ikke hadde respektert hans ønske om ro, og at jeg skjønte at det var det han virkelig trengte nå, så svarte han "jeg veit ikke helt hva jeg skal si", og jeg har hatt en søster som har slitt med depresjon, og alt hun ønsket var å finne ut av det selv, å hun også leverte korte svar sånn som han gjør. Jeg svarte at han ikke trengte å si noe, men at jeg bare ville han skulle vite det. Den har han ikke åpna en gang, å det er snart en dag siden jeg sendte den.. det er ganske kjipt for dette er en gutt jeg virkelig liker, spørsmålet mitt er har jeg ødelagt det nå?? Jeg vet selv jeg ble veldig veldig masete, og skal være verdt å nevne at han har sagt det ikke har noe med meg å gjøre, å at det ordner seg, men det var for jeg maste så, føler jeg har driti meg noe sinnsykt ut... 

Er det over? 

Skal jeg bare gi han tid?

Kan jeg sende melding i morgen eller torsdag å høre om han kommer på fredag eller ikke? dette er pga planer og avlysning av bord osv. 

im so heartbroken.. 

Anonymkode: da94c...ab2

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere har pult en måned uten å bli sammen?

Anonymkode: 011dd...c2f

• Liker 1
Skrevet

Vil du ha en som er så deprimert? 

Anonymkode: c2d6f...860

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg er litt med en fyr, det har pågått litt over en måned. På nyttårsaften på kvelden ble han litt fraværende, svarte ikke og var ikke på heller, dette har skjedd en gang tidligere da ble jeg bekymra fordi han ikke svarte eller var på, på 7 timer. Han forklarte at han bare hadde lite energi men at alt var bra! Så tilbake til nyttårsaften, dagen etter sendte han meld å beklaget å forklarte hvorfor, noe jeg satt pris på og sa jeg forstod. Så innrømmet han at han har en periode som er litt tøff, men at ingen kan hjelpe han, å at det er noe han må finne ut av selv. Jeg skal innrømme at jeg ikke ga han den roen jeg tror han trengte, jeg forsatte å sende meldinger osv men fikk mindre ig mindre svar, jeg sendte en beklagelse for at jeg ikke hadde respektert hans ønske om ro, og at jeg skjønte at det var det han virkelig trengte nå, så svarte han "jeg veit ikke helt hva jeg skal si", og jeg har hatt en søster som har slitt med depresjon, og alt hun ønsket var å finne ut av det selv, å hun også leverte korte svar sånn som han gjør. Jeg svarte at han ikke trengte å si noe, men at jeg bare ville han skulle vite det. Den har han ikke åpna en gang, å det er snart en dag siden jeg sendte den.. det er ganske kjipt for dette er en gutt jeg virkelig liker, spørsmålet mitt er har jeg ødelagt det nå?? Jeg vet selv jeg ble veldig veldig masete, og skal være verdt å nevne at han har sagt det ikke har noe med meg å gjøre, å at det ordner seg, men det var for jeg maste så, føler jeg har driti meg noe sinnsykt ut... 

Er det over? 

Kan jeg sende melding i morgen eller torsdag å høre om han kommer på fredag eller ikke? dette er pga planer og avlysning av bord osv. 

im so heartbroken.. 

Dropp ham. En slik relasjon vil alltid holde deg forvirret og på tåhev. "Sa jeg riktig, sa jeg feil, hvorfor hører jeg ikke fra ham, hva trenger han/trenger han ikke" osv, du kommer til å miste deg selv.

Og sorry, en som sitter på nyttårsaften og ikke gir lyd, er nok med en annen. 

Anonymkode: c1dcb...2ff

• Liker 11
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Er det over? 

im so heartbroken.. 

Du må nesten la han ta første steg nå, ellers fortsetter du bare maset ditt. Ha litt respekt

Anonymkode: 737f8...bab

• Liker 6
Skrevet

Da har du sett depresjon hos din søster. Skal du da finne deg en mann som kanskje også sliter med depresjon? Ville gitt ham tid men vært åpen for andre om jeg var deg. Prøv å finn en frisk mann med orden på livet sitt. Det er mye bedre❤️

Anonymkode: 6f16a...754

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Vil du ha en som er så deprimert? 

Hvem sier at han er deprimert? Det er bare ts sin sammenligning med sin søster. 

Anonymkode: 49ec0...2b8

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvem sier at han er deprimert? Det er bare ts sin sammenligning med sin søster. 

OK. Neste spørsmål : vil du ha en som oppfører seg sånn 2 ganger på en måned? 

• Liker 6
Skrevet

Hvor gamle er dere? 

Anonymkode: 7f850...47b

• Liker 1
Skrevet

Det her hørtes nøyaktig ut som han jeg holdt på med.. han er i 40-årene og spiller et instrument. Man må beklage for å ikke respektere han behov for ro osv, når man bare ber om normale ting. Jeg dumpet han før nyttår…. 

Anonymkode: 7f850...47b

• Liker 5
Skrevet

Om du har ødelagt for noe videre mellom dere gjenstår å se. Men jeg tenker at når en person ber om ro, så bør en jo få det. Dere har kun datet en mnd, så han kan jo ha all verdens med utfordringer, eller kanskje bare sliten og derfor trengte ro. Ikke sikkert han da trenger masse meldinger fra en dame han knapt kjenner.

Jeg hadde nok ikke sendt han noe melding, om han ønsker så tar han kontakt.

Anonymkode: 74620...05c

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Finn deg en annen, han her vil tappe livskiten ut av deg. 

Anonymkode: 24b05...98f

• Liker 2
Skrevet

Nei ærlig talt. Selv om man er deprimert må man kunne svare på ei melding. Det får være måte på persilleblad-tendenser. Avlys bord og avvent hva han sier. Klandrer han deg for det, får du bare vise til hans psykiske tilstand og der har han all forklaring han trenger. 
Selv om han har det tøft er han ikke fritatt fra å gi deg et skikkelig svar. Mulig han driver og ghoster deg og bruker psykisk lidelse for å slippe å ta ansvar. La oss håpe han ikke gjør det og at dette ordner seg. 
Tenk også over om du ønsker å gå inn i framtida med en mann som bare melder seg ut når det passer ham som best og forventer full forståelse på alle arenaer. Ønsker du barn med ham?

Anonymkode: 43153...888

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg hadde nok bare avbestilt bordet om jeg ikke hadde hørt noe fra ham innen torsdag. Eller før, alt etter som når fristen for avbestilling er. Hvis dere har planer, så må han også ta ansvar for å følge dem opp.

Anonymkode: f4f14...562

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Dropp ham. En slik relasjon vil alltid holde deg forvirret og på tåhev. "Sa jeg riktig, sa jeg feil, hvorfor hører jeg ikke fra ham, hva trenger han/trenger han ikke" osv, du kommer til å miste deg selv.

Det betyr jo at menn bør holde seg unna de fleste kvinner. De er jo sånn hele tiden.

Anonymkode: dd7e6...6ef

• Liker 1
Skrevet

Prøv litt til. Det er ikke vits i å høre på noen på kg... 

Anonymkode: 907a5...18e

Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Og sorry, en som sitter på nyttårsaften og ikke gir lyd, er nok med en annen. 

Enig. 

Jeg skjønner du er redd for at du har ødelagt noe, og så begynner du å romantisere og idealisere han og drømmen om hvem han er ogndere sammen. 

Men vi som ser/leser dette utenifra tenker at han her bør du ligge unna uansett. Så ikke tenk på om du kan ha ødelagt noe, hva som gikk galt osv, bare legg hele denne fyren bak deg og gå (eller helst løp) videre. 

Anonymkode: 9dfc2...b24

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Nei ærlig talt. Selv om man er deprimert må man kunne svare på ei melding. Det får være måte på persilleblad-tendenser.

Selv om han har det tøft er han ikke fritatt fra å gi deg et skikkelig svar.

Mulig han driver og ghoster deg og bruker psykisk lidelse for å slippe å ta ansvar.

Herregud. 

Ts, gi han space og fortsett med livet ditt som ellers. Jeg personlig hadde ikke likt om en jeg datet i bare en måned hadde sendt meg masse meldinger og masa, spesielt om jeg ba han ta det litt med ro. Bordet hadde jeg avbestilt så får dere heller dra et annet sted om han gir lyd fra seg. 

Anonymkode: 257a5...6dc

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

OK. Neste spørsmål : vil du ha en som oppfører seg sånn 2 ganger på en måned? 

Oppfører seg hvordan? Ikke svarer på syv timer? Visste ikke at det var uakseptabel oppførsel.

• Liker 3
Skrevet

Jeg er ikke deprimert, men hadde følt meg kvelt av deg. Han ber om litt ro, du fortsetter mase. Han gjentar at han trenger litt ro, du fortsetter sende melding. Og når han til slutt velger ikke åpne meldinger for å få ro, så lurer du på om du skal sende enda flere? 

Det må da virkelig gå an å gjøre andre ting i noen timer enn å sende meldinger? Du virker ekstremt intens som klager på syv timer uten svar. Det er helt normalt å ikke være pålogget og sitte å chatte med en fersk date på nyttårsaften, noen foretrekker være tilstede i selskaper om man er det, eller faktisk slappe av. Ikke alle sitter med nesa i telefonen hele dagen. 

Anonymkode: 460ef...a49

• Liker 1
  • Nyttig 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...