AnonymBruker Skrevet 6. januar #1 Skrevet 6. januar Jeg har en fast partner som ofte viser seg skikkig tent en dag. Neste dag er han ikke like tent og på. Det er akkurat som han er "gal" etter meg på snap/mld den ene dagen og fullstendig av på neste. Dette en mann i midten av 40årene. Menn er noen rare skapninger😉 Anonymkode: b7ff6...550
Soft mann Skrevet 6. januar #2 Skrevet 6. januar Noen dager er vi vel mer kåte enn andre. Tenker det er likt for begge kjønn 3 1
DesmondMiles Skrevet 6. januar #3 Skrevet 6. januar AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg har en fast partner som ofte viser seg skikkig tent en dag. Neste dag er han ikke like tent og på. Det er akkurat som han er "gal" etter meg på snap/mld den ene dagen og fullstendig av på neste. Dette en mann i midten av 40årene. Menn er noen rare skapninger😉 Anonymkode: b7ff6...550 Du har helt likt tenningsnivå hver dag, hele året eller? 1 3
AnonymBruker Skrevet 6. januar #4 Skrevet 6. januar DesmondMiles skrev (21 minutter siden): Du har helt likt tenningsnivå hver dag, hele året eller? Nei men jeg fikk ei mld der han var supergira på å treffe meg, lurte på når jeg hadde fri fra jobb. Jeg hadde mye å gjøre den dagen og fikk svart bare kort på det. Neste dag spurte jeg han, men da var det en helt annen tone. Litt sånn, joda kan sikkert det. Var ikke så nøye da med når. Reiner med han fikk rista ut litt fristrasjonsdosa si. Anonymkode: b7ff6...550
aksase Skrevet 6. januar #5 Skrevet 6. januar AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Jeg har en fast partner som ofte viser seg skikkig tent en dag. Neste dag er han ikke like tent og på. Det er akkurat som han er "gal" etter meg på snap/mld den ene dagen og fullstendig av på neste. Dette en mann i midten av 40årene. Menn er noen rare skapninger😉 Anonymkode: b7ff6...550 Kvinner er da rare skapninger de også. Ofte langt mer uberegnelige på det seksuelle området enn menn, i hvert fall... For meg er det slik at kåthet og sexlyst er fraværende en del timer etter utløsning. 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar #6 Skrevet 6. januar aksase skrev (1 minutt siden): Kvinner er da rare skapninger de også. Ofte langt mer uberegnelige på det seksuelle området enn menn, i hvert fall... For meg er det slik at kåthet og sexlyst er fraværende en del timer etter utløsning. Ja vi er det! Nå kan jeg kun snakke for meg, men jeg må ha sex for å få bort lysten på mannen. Holder ikke bare å gjøre "mitt". Ts Anonymkode: b7ff6...550 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar #7 Skrevet 6. januar AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Nei men jeg fikk ei mld der han var supergira på å treffe meg, lurte på når jeg hadde fri fra jobb. Jeg hadde mye å gjøre den dagen og fikk svart bare kort på det. Neste dag spurte jeg han, men da var det en helt annen tone. Litt sånn, joda kan sikkert det. Var ikke så nøye da med når. Reiner med han fikk rista ut litt fristrasjonsdosa si. Anonymkode: b7ff6...550 Kanskje ikke så rart han ikke er så gira lenger når du så vidt gidder å svare han dagen før..? Tror det har lite med ronking å gjøre. Jeg hadde mistet interessen selv. Anonymkode: 284ab...57f
aksase Skrevet 6. januar #8 Skrevet 6. januar AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ja vi er det! Nå kan jeg kun snakke for meg, men jeg må ha sex for å få bort lysten på mannen. Holder ikke bare å gjøre "mitt". Ts Anonymkode: b7ff6...550 Skjønner. For min del har alle utløsninger samme effekt, med eller uten partner.
AnonymBruker Skrevet 6. januar #9 Skrevet 6. januar AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Menn er noen rare skapninger😉 Anonymkode: b7ff6...550 Fortell oss noe vi ikke vet🤪 Anonymkode: d99bd...5cf
AnonymBruker Skrevet 6. januar #10 Skrevet 6. januar Det er vel en rimelig kjent sak at i det mannen har sprutet så er han ganske off. Uansett om det er sex eller runk. Anonymkode: a17e7...ea4 3
AnonymBruker Skrevet 6. januar #11 Skrevet 6. januar Ja han hadde sikkert lugga slufsestappen sin litt før du tok kontakt igjen. Sexlyst blir i alle fall for min del ganske dempet 30 min-2 timer etter utløsning. Anonymkode: e71b7...4b8
AnonymBruker Skrevet 6. januar #12 Skrevet 6. januar Ja, hvis jeg er kåt uten utsikter til sex med det første, tar jeg en runk. Også på natta for å få sove. I tillegg runker jeg hvis jeg får "skitne tanker" om andre i min nærhet. M58 Anonymkode: 74733...8f7 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar #13 Skrevet 6. januar Mulig han har flere faste partnere og fikk stilt lysten et annet sted når du ikke kunne? Anonymkode: 296c7...fb3 1
DesmondMiles Skrevet 6. januar #14 Skrevet 6. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei men jeg fikk ei mld der han var supergira på å treffe meg, lurte på når jeg hadde fri fra jobb. Jeg hadde mye å gjøre den dagen og fikk svart bare kort på det. Neste dag spurte jeg han, men da var det en helt annen tone. Litt sånn, joda kan sikkert det. Var ikke så nøye da med når. Reiner med han fikk rista ut litt fristrasjonsdosa si. Anonymkode: b7ff6...550 Som sagt, tenningsnivået kan være forskjellig fra dag til dag... 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar #15 Skrevet 6. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Mulig han har flere faste partnere og fikk stilt lysten et annet sted når du ikke kunne? Anonymkode: 296c7...fb3 Ja var det jeg tenkte på 🙈 jeg føler meg ikke så viktig idag som igår. Anonymkode: b7ff6...550 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar #16 Skrevet 6. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har en fast partner som ofte viser seg skikkig tent en dag. Neste dag er han ikke like tent og på. Det er akkurat som han er "gal" etter meg på snap/mld den ene dagen og fullstendig av på neste. Dette en mann i midten av 40årene. Menn er noen rare skapninger😉 Anonymkode: b7ff6...550 Jeg kan gå fra veldig kåt til helt uinteressert/ikke tenke på sex i dette hele tatt mange ganger i løpet av samme dag. Når jeg er kåt og ikke har mulighet for å få utløp for det der og da, så går det jo over i løpet av sekunder. Det er jo ikke sånn at jeg går kåt helt til jeg kan gjøre noe med det eller at det blir mer og mer. Anonymkode: 20271...ca8
AnonymBruker Skrevet 6. januar #17 Skrevet 6. januar AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Ja var det jeg tenkte på 🙈 jeg føler meg ikke så viktig idag som igår. Anonymkode: b7ff6...550 Hvor gammel er han? Anonymkode: 296c7...fb3
AnonymBruker Skrevet 6. januar #18 Skrevet 6. januar AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Hvor gammel er han? Anonymkode: 296c7...fb3 42 Anonymkode: b7ff6...550
AnonymBruker Skrevet 6. januar #19 Skrevet 6. januar AnonymBruker skrev (24 minutter siden): 42 Anonymkode: b7ff6...550 Har dere pratet om å være eksklusive da? Anonymkode: 296c7...fb3
AnonymBruker Skrevet 7. januar #20 Skrevet 7. januar AnonymBruker skrev (13 timer siden): Har dere pratet om å være eksklusive da? Anonymkode: 296c7...fb3 Nei ikke enda. I begynnelsen fant vi på ting, han skulle slette tinder men det ble aldri gjort. I den tiden var vi eksklusive. Siden han aldri slettet tinder så flatet det bare ut. Etter en stund møttes vi igjen å da koste vi bare. Han spurte om å møtes igjen, antar at det er det han vil ha seg. Skal ta en prat med han. Anonymkode: b7ff6...550
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå