Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Revolusjooooon! 💪

 

Sorry, ble litt revet med..

  • Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trenger litt hjelp. I hvilken rekkefølge ser man torpet og farmen? For i søndages episoder ble tvekampen spoila av torpet, men i kveldens (tirsdagens) episoder ble torpet spoila av farmen.

  • Liker 1
Skrevet
Dupers skrev (7 minutter siden):

Jeg trenger litt hjelp. I hvilken rekkefølge ser man torpet og farmen? For i søndages episoder ble tvekampen spoila av torpet, men i kveldens (tirsdagens) episoder ble torpet spoila av farmen.

 

Krokenguri skrev (1 time siden):

Farmen så torpet. Også er det torsdag og mandag på torpet du må se. De dagene det er begge deler, tar du farmen først.

Kopiert fra Farmentråden

  • Liker 2
Skrevet

Etter å ha sett Torpet og Farmen i dag, så blir jeg lettere oppgitt av Heidi. Spiller med alle og vet snart ikke opp ned på seg selv. Ta en standpunkt din vinglef****.

Trude har kronisk PMS der inne, enda til hun er godt over 60. Å syte å klage sånn som hun gjør, er skikkelig "classy".

Heier mer og mer på Karsten. Skikkelig fin fyr. Håper han kommer seg til finalen.

Fritz og Jonas kan godt havne i kamp. 

  • Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet
Mollebolle skrev (20 minutter siden):

Etter å ha sett Torpet og Farmen i dag, så blir jeg lettere oppgitt av Heidi. Spiller med alle og vet snart ikke opp ned på seg selv. Ta en standpunkt din vinglef****.

Trude har kronisk PMS der inne, enda til hun er godt over 60. Å syte å klage sånn som hun gjør, er skikkelig "classy".

Heier mer og mer på Karsten. Skikkelig fin fyr. Håper han kommer seg til finalen.

Fritz og Jonas kan godt havne i kamp. 

Karsten ER en skikkelig fin fyr. Så han mye da han jobbet i 4etg på NRK og han er en genuint superfin type 😍

Heier på han og Martin jeg. Emuen altså. Ikke Sleipnes. Neida, mente han uten fjær 🤭

  • Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Mollebolle skrev (2 timer siden):

Etter å ha sett Torpet og Farmen i dag, så blir jeg lettere oppgitt av Heidi. Spiller med alle og vet snart ikke opp ned på seg selv. Ta en standpunkt din vinglef****.

Trude har kronisk PMS der inne, enda til hun er godt over 60. Å syte å klage sånn som hun gjør, er skikkelig "classy".

Heier mer og mer på Karsten. Skikkelig fin fyr. Håper han kommer seg til finalen.

Fritz og Jonas kan godt havne i kamp. 

PMS? Hun er jo 61 og ferdig med overgangsalderen til og med! Det er sånn «The Vasstrands» er. 

Endret av Grüner
  • Liker 3
Skrevet
Grüner skrev (11 timer siden):

PMS? Hun er jo 61 og ferdig med overgangsalderen til og med! Det er sånn «The Vasstrands» er. 

Les ironien 🙈

  • Liker 9
Skrevet
Grüner skrev (På 27.1.2026 den 22.22):

PMS? Hun er jo 61 og ferdig med overgangsalderen til og med! Det er sånn «The Vasstrands» er. 

Drittkjerring i ærlighetens navn. Merkelig at noen unnskylder det å være sur, egen og vil ha ting på sin måte og klage på andre til å bare være ærlig ! 

  • Liker 3
Skrevet

La meg merke til i gårsdagens Farmen episode når de viste at de skrev brevet til Karsten angående betingelsene for å ha blitt valgt som storbonde at Sander og Lars fortsatt var der men ikke Stinius, så da skrev de dette før Stinius dukket opp og de ble enige om storbonden? :klo: 🤨

Skrevet
Cid skrev (5 timer siden):

La meg merke til i gårsdagens Farmen episode når de viste at de skrev brevet til Karsten angående betingelsene for å ha blitt valgt som storbonde at Sander og Lars fortsatt var der men ikke Stinius, så da skrev de dette før Stinius dukket opp og de ble enige om storbonden? :klo: 🤨

Tror ikke konkurransen hvor sander og Lars ble slått ut var før dagen etter stinius ankomst. Han hadde med seg et ekstra brev fra dorthe og det virket som om det hadde blitt morgen dagen etter når han viste det fram.

Skrevet
Ab_naturals skrev (Akkurat nå):

Tror ikke konkurransen hvor sander og Lars ble slått ut var før dagen etter stinius ankomst. Han hadde med seg et ekstra brev fra dorthe og det virket som om det hadde blitt morgen dagen etter når han viste det fram.

Altså for å forklare at sander og Lars var tilstede når de skrev til informanten. Fraværet til Stinius kan jo forklares med mange ting, kanskje han var på do 😅

  • Nyttig 1
Skrevet

Håper at Martin vinner Torpet.

  • Liker 1
Skrevet

Jeg tror jeg har ramla litt av i plottet - men skal ikke flere fra torpet inn i farmen slik at det ikke er en vinner derfra som skal inn ?  Eller har det også før vært flere fra torpet som kommer inn selv om de evnt. kårer en vinner 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
punkyB skrev (6 minutter siden):

Jeg tror jeg har ramla litt av i plottet - men skal ikke flere fra torpet inn i farmen slik at det ikke er en vinner derfra som skal inn ?  Eller har det også før vært flere fra torpet som kommer inn selv om de evnt. kårer en vinner 

Noen ganger har de en konkurranse på Torpet hvor vinneren får dra til Farmen mens andre ganger får alle komme ditt for så å måtte delta i en konkurranse hvor en vinner.  

Skrevet
Cid skrev (1 minutt siden):

Noen ganger har de en konkurranse på Torpet hvor vinneren får dra til Farmen mens andre ganger får alle komme ditt for så å måtte delta i en konkurranse hvor en vinner.  

Takk for oppklaring 🙂

 

Martin er jo en veldig fin fyr - han er også min favoritt til å vinne på torpet

Usikker på hvem jeg ønsker at skal vinne hele greia 

  • Liker 2
Skrevet
Cid skrev (4 minutter siden):

Noen ganger har de en konkurranse på Torpet hvor vinneren får dra til Farmen mens andre ganger får alle komme ditt for så å måtte delta i en konkurranse hvor en vinner.  

Skal det ikke være en konkurranse mellom 2 lag i år da? Hvordan skal Torpet ta tilbake farmen, hvis det er 1 vinner av Torpet? 

Skrevet
Kvittre skrev (30 minutter siden):

Skal det ikke være en konkurranse mellom 2 lag i år da? Hvordan skal Torpet ta tilbake farmen, hvis det er 1 vinner av Torpet? 

Veldig usikker, hadde vært kult hvis det ble en finale mellom en Farmen og Torpet deltaker da. 

Skrevet

Peder minner meg om meg selv med den humoren 🤪

  • Liker 1
Skrevet

Stinius virker som en rolig og trivelig person :)

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Det har vel blitt sagt at det skal bli en kamp mellom Farmen og Torpet? Jeg tolker det som at det blir en "gruppe-kamp", tipper med flere forskjellige oppgaver...?

  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...