Dupers Skrevet 27. januar #62 Skrevet 27. januar Jeg trenger litt hjelp. I hvilken rekkefølge ser man torpet og farmen? For i søndages episoder ble tvekampen spoila av torpet, men i kveldens (tirsdagens) episoder ble torpet spoila av farmen. 1
enkefru Skrevet 27. januar #63 Skrevet 27. januar Dupers skrev (7 minutter siden): Jeg trenger litt hjelp. I hvilken rekkefølge ser man torpet og farmen? For i søndages episoder ble tvekampen spoila av torpet, men i kveldens (tirsdagens) episoder ble torpet spoila av farmen. Krokenguri skrev (1 time siden): Farmen så torpet. Også er det torsdag og mandag på torpet du må se. De dagene det er begge deler, tar du farmen først. Kopiert fra Farmentråden 2
Mollebolle Skrevet 27. januar #64 Skrevet 27. januar Etter å ha sett Torpet og Farmen i dag, så blir jeg lettere oppgitt av Heidi. Spiller med alle og vet snart ikke opp ned på seg selv. Ta en standpunkt din vinglef****. Trude har kronisk PMS der inne, enda til hun er godt over 60. Å syte å klage sånn som hun gjør, er skikkelig "classy". Heier mer og mer på Karsten. Skikkelig fin fyr. Håper han kommer seg til finalen. Fritz og Jonas kan godt havne i kamp. 11 1
refill Skrevet 27. januar #65 Skrevet 27. januar Mollebolle skrev (20 minutter siden): Etter å ha sett Torpet og Farmen i dag, så blir jeg lettere oppgitt av Heidi. Spiller med alle og vet snart ikke opp ned på seg selv. Ta en standpunkt din vinglef****. Trude har kronisk PMS der inne, enda til hun er godt over 60. Å syte å klage sånn som hun gjør, er skikkelig "classy". Heier mer og mer på Karsten. Skikkelig fin fyr. Håper han kommer seg til finalen. Fritz og Jonas kan godt havne i kamp. Karsten ER en skikkelig fin fyr. Så han mye da han jobbet i 4etg på NRK og han er en genuint superfin type 😍 Heier på han og Martin jeg. Emuen altså. Ikke Sleipnes. Neida, mente han uten fjær 🤭 14 1 1
Grüner Skrevet 27. januar #66 Skrevet 27. januar (endret) Mollebolle skrev (2 timer siden): Etter å ha sett Torpet og Farmen i dag, så blir jeg lettere oppgitt av Heidi. Spiller med alle og vet snart ikke opp ned på seg selv. Ta en standpunkt din vinglef****. Trude har kronisk PMS der inne, enda til hun er godt over 60. Å syte å klage sånn som hun gjør, er skikkelig "classy". Heier mer og mer på Karsten. Skikkelig fin fyr. Håper han kommer seg til finalen. Fritz og Jonas kan godt havne i kamp. PMS? Hun er jo 61 og ferdig med overgangsalderen til og med! Det er sånn «The Vasstrands» er. Endret 27. januar av Grüner 3
Mollebolle Skrevet 28. januar #67 Skrevet 28. januar Grüner skrev (11 timer siden): PMS? Hun er jo 61 og ferdig med overgangsalderen til og med! Det er sånn «The Vasstrands» er. Les ironien 🙈 9
_Maddie_ Skrevet 28. januar #68 Skrevet 28. januar Grüner skrev (På 27.1.2026 den 22.22): PMS? Hun er jo 61 og ferdig med overgangsalderen til og med! Det er sånn «The Vasstrands» er. Drittkjerring i ærlighetens navn. Merkelig at noen unnskylder det å være sur, egen og vil ha ting på sin måte og klage på andre til å bare være ærlig ! 3
Cid Skrevet 29. januar Forfatter #69 Skrevet 29. januar La meg merke til i gårsdagens Farmen episode når de viste at de skrev brevet til Karsten angående betingelsene for å ha blitt valgt som storbonde at Sander og Lars fortsatt var der men ikke Stinius, så da skrev de dette før Stinius dukket opp og de ble enige om storbonden? 🤨
Ab_naturals Skrevet 29. januar #70 Skrevet 29. januar Cid skrev (5 timer siden): La meg merke til i gårsdagens Farmen episode når de viste at de skrev brevet til Karsten angående betingelsene for å ha blitt valgt som storbonde at Sander og Lars fortsatt var der men ikke Stinius, så da skrev de dette før Stinius dukket opp og de ble enige om storbonden? 🤨 Tror ikke konkurransen hvor sander og Lars ble slått ut var før dagen etter stinius ankomst. Han hadde med seg et ekstra brev fra dorthe og det virket som om det hadde blitt morgen dagen etter når han viste det fram.
Ab_naturals Skrevet 29. januar #71 Skrevet 29. januar Ab_naturals skrev (Akkurat nå): Tror ikke konkurransen hvor sander og Lars ble slått ut var før dagen etter stinius ankomst. Han hadde med seg et ekstra brev fra dorthe og det virket som om det hadde blitt morgen dagen etter når han viste det fram. Altså for å forklare at sander og Lars var tilstede når de skrev til informanten. Fraværet til Stinius kan jo forklares med mange ting, kanskje han var på do 😅 1
punkyB Skrevet 30. januar #73 Skrevet 30. januar Jeg tror jeg har ramla litt av i plottet - men skal ikke flere fra torpet inn i farmen slik at det ikke er en vinner derfra som skal inn ? Eller har det også før vært flere fra torpet som kommer inn selv om de evnt. kårer en vinner 1 1
Cid Skrevet 30. januar Forfatter #74 Skrevet 30. januar punkyB skrev (6 minutter siden): Jeg tror jeg har ramla litt av i plottet - men skal ikke flere fra torpet inn i farmen slik at det ikke er en vinner derfra som skal inn ? Eller har det også før vært flere fra torpet som kommer inn selv om de evnt. kårer en vinner Noen ganger har de en konkurranse på Torpet hvor vinneren får dra til Farmen mens andre ganger får alle komme ditt for så å måtte delta i en konkurranse hvor en vinner.
punkyB Skrevet 30. januar #75 Skrevet 30. januar Cid skrev (1 minutt siden): Noen ganger har de en konkurranse på Torpet hvor vinneren får dra til Farmen mens andre ganger får alle komme ditt for så å måtte delta i en konkurranse hvor en vinner. Takk for oppklaring 🙂 Martin er jo en veldig fin fyr - han er også min favoritt til å vinne på torpet Usikker på hvem jeg ønsker at skal vinne hele greia 2
Kvittre Skrevet 30. januar #76 Skrevet 30. januar Cid skrev (4 minutter siden): Noen ganger har de en konkurranse på Torpet hvor vinneren får dra til Farmen mens andre ganger får alle komme ditt for så å måtte delta i en konkurranse hvor en vinner. Skal det ikke være en konkurranse mellom 2 lag i år da? Hvordan skal Torpet ta tilbake farmen, hvis det er 1 vinner av Torpet?
Cid Skrevet 30. januar Forfatter #77 Skrevet 30. januar Kvittre skrev (30 minutter siden): Skal det ikke være en konkurranse mellom 2 lag i år da? Hvordan skal Torpet ta tilbake farmen, hvis det er 1 vinner av Torpet? Veldig usikker, hadde vært kult hvis det ble en finale mellom en Farmen og Torpet deltaker da.
Cid Skrevet 1. februar Forfatter #78 Skrevet 1. februar Peder minner meg om meg selv med den humoren 🤪 1
Cid Skrevet 1. februar Forfatter #79 Skrevet 1. februar Stinius virker som en rolig og trivelig person 5 1
Cookie123 Skrevet 1. februar #80 Skrevet 1. februar Det har vel blitt sagt at det skal bli en kamp mellom Farmen og Torpet? Jeg tolker det som at det blir en "gruppe-kamp", tipper med flere forskjellige oppgaver...? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå