AnonymBruker Skrevet 5. januar #1 Skrevet 5. januar Nå er jeg lei av at dyre ting forsvinner i bhagen. Hver gang ungen har fått seg noe kostbart forsvinner det sporløst innen kort tid. De siste Hestra vottene var borte etter ei uke. Og Ja,vi merker de med navnelapper. Så nå er jeg på jakt etter rimelige ting som funker. Har noen tips til gode varme votter? Anonymkode: 41f55...4ae
AnonymBruker Skrevet 5. januar #2 Skrevet 5. januar Unnskyld at jeg spør men kan jeg spørre ca hvor dere bor? Anonymkode: f45a0...bee
AnonymBruker Skrevet 5. januar #4 Skrevet 5. januar Har god erfaring med Reflex votter med ullfor Anonymkode: 02973...bf4
AnonymBruker Skrevet 5. januar #5 Skrevet 5. januar Høres kanskje litt sprøtt ut men jeg tror jeg hadde vurdert å legge en airtag inni et par slike dyre plagg. Kanskje ikke votter, men hvis det er feks en jakke av et dyrt merke eller noe som dere kan sy airtagen inn i. Gjør dette med sånn 3 plagg, hvis airtagen ender opp på samme lokasjon hver gang så ser dere hvor tingene havner. Jeg mistenker at enkelte steder er det noen voksne som stjeler andre barns klær bare fordi de ikke gidder/har råd til å kjøpe selv. Det er jo ikke ulovlig å tracke sine egne ting, så hvis tingen ender opp hos samme person så kan du ta dem på fersk gjerning. Anonymkode: f45a0...bee 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar #6 Skrevet 5. januar Btw. Jeg opplevde det samme da jeg bodde i Trøndelag. På en viss studentbarnehage. Anonymkode: f45a0...bee
AnonymBruker Skrevet 5. januar #7 Skrevet 5. januar Har et sett hestravotter som er på barn nummer 3 nå. Ikke opplevd at slikt har blitt stjålet. Anonymkode: d1486...360
smurfebuss Skrevet 5. januar #8 Skrevet 5. januar Kjøp klær som ikke er mørke i fargen og merk stort med tusj utenpå. Da får dere ha tingene i fred. Nei, man får ikke solgt de på bruktmarkedet, men det er billigere enn å stadig måtte kjøpe nytt.
AnonymBruker Skrevet 5. januar #9 Skrevet 5. januar Har ikke opplevd at ting blir stjålet, men mange har like ting og det blir blandet. Ikke alle kikker inni etter navnelapper før de rasker det med seg (som min mann!)) Støtter rådet over med å skrive navn på med tusj i store bokstaver. Anonymkode: 2c112...963
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå