Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest gjesten
Skrevet

Fikk en invitasjon fra en venn, og når jeg trykker på linken for å besøke denne personens space må jeg lage min egen. Er det virkelig slik?

Men mer: Hva er vitsen med Myspace.com? Vet det har blitt spurt før, men finner ikke innlegget. Jeg har bare så vidt hørt om det, men har nok sett på det mer som "sjekkested" ala blink og *hva-det-nå-heter*. Er Myspace.com noe for meg som er gift? Har blog på MSN Space og synes det er nok (den er ikke offentlig, bare for venner). Altså liker jeg å ha kontakt med folk, liker nett, liker å få nye venner (mest via diskusjonsforum og gode chattesteder), men er svært lite interessert i sjekking.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Myspace var orginalt en side der band/artister kunne poste informasjon om opptredener og seg selv.

Er fortsatt brukt av endel artister, f.eks komikere og diverse dj'er og slikt, er sikkert endel som bruker det til sjekking også, med dette er ikke hovedideen back myspace.

Tror du stort sett skal få være i fred om du lager en liten konto der.

Gjest Shadowlyn
Skrevet

Se for deg Blink bare større og bedre.

Gjest gjesten
Skrevet

Takker for grei informasjon. :)

Men jeg skal tenke litt mer på det. Har ikke store planer for å eksponere meg så veldig mye.

Gjest StoreSky
Skrevet

Jeg har side der. Holder kontakten med band, folk både her i Norge og det store utland.

Man velger selv hvor mye man vil legge ut. Man kan legge ut musikk, bilder, linker, "tester", interesser, etc, etc.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...