AnonymBruker Skrevet 5. januar #1 Skrevet 5. januar Til single som i perioder har en venn/venninne de ligger med, og det bare er meningen det skal være sex med: Hvor lenge pleier dere å holde på før den ene vil videre? Enten fordi vedkommende vil ha kjæreste eller fordi magien forsvinner? Jeg er mann på snart 50. Har hatt en del pulevenninner i mitt liv. Ofte varer det i tre-fem mnd., så mister vi enten gløden og går videre eller så ønsker dama en kjæreste og vil date seriøst. Det vil ikke jeg, så da ender ofte relasjonen. Nevn gjerne ditt kjønn og alder. Anonymkode: 554f0...eec
AnonymBruker Skrevet 5. januar #2 Skrevet 5. januar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Til single som i perioder har en venn/venninne de ligger med, og det bare er meningen det skal være sex med: Hvor lenge pleier dere å holde på før den ene vil videre? Enten fordi vedkommende vil ha kjæreste eller fordi magien forsvinner? Jeg er mann på snart 50. Har hatt en del pulevenninner i mitt liv. Ofte varer det i tre-fem mnd., så mister vi enten gløden og går videre eller så ønsker dama en kjæreste og vil date seriøst. Det vil ikke jeg, så da ender ofte relasjonen. Nevn gjerne ditt kjønn og alder. Anonymkode: 554f0...eec Mellom ett og to år. Begge gangene ønsket jeg å holde ff relasjonen gående videre, men det dabbet av for begge mennene. k47 Anonymkode: c69c7...b2f
AnonymBruker Skrevet 5. januar #3 Skrevet 5. januar Maks 3 måneder.. Blir det lengre enn det så blir det bare krøll med følelser og spørsmål om forpliktelser. Anonymkode: 3c569...890 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar #4 Skrevet 5. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Mellom ett og to år. Begge gangene ønsket jeg å holde ff relasjonen gående videre, men det dabbet av for begge mennene. k47 Anonymkode: c69c7...b2f kan jo skje, det. Anonymkode: 554f0...eec
AnonymBruker Skrevet 5. januar #5 Skrevet 5. januar AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Maks 3 måneder.. Blir det lengre enn det så blir det bare krøll med følelser og spørsmål om forpliktelser. Anonymkode: 3c569...890 ja, ofte tre mnd. mulig man da har blitt så godt kjent at sexen blir som mellom kjærester, en er trygg på hverandre osv. samtidig mister en litt av gløden. Anonymkode: 554f0...eec
bullehurk Skrevet 5. januar #6 Skrevet 5. januar Ingen fasit, alt fra noen uker og opptil et år. Kv 50 (snart 51) 1
Bamseklemmer Skrevet 6. januar #7 Skrevet 6. januar Gammelt vennskap ruster ikke, så lenge det får litt smøring og en fest i ny og ned💦🥰 Men de fleste som kjenner meg.. vet jo at jeg er en hjelpsom med ting i hjemmet deres, og ikke blånekter noen for sex. For jeg har sagt at jeg er til å brukes, både for litt jobb og seksuellt.. og det gjør det mye lettere for vennene mine å spørre om hjelp. Fordi de vet, de slipper å betale i kroner og øre.. og de vet, at det alltid stiller opp og ender opp i sex. Noen vil nok ikke tro dette med sine egne øyne.. for det er bare å spørre meg om hjelp, f.eks. å skifte noen vinduer.. så får de sex fordi jeg vil være hjelpsom og snill? .. ehh jo, det lønner seg alltid å være hjelpsom og snill med venner👏 Dette er nok gjensidig.. det er alltid noen som spør meg, og jeg har alltid noen å spørre. Vi er blitt hverandres sikkerstikk.. og vi utnytter fordeler med å være hjelpsom, og for å vise takk for vennskapet❣️ Ikke alltid vi spør om fysisk hjelp, vi er ikke så vanskelig å be om sex.. Det er jo koselig med litt formiddagskaffe.. når vi ender opp, med å lime det knirkende kjøkkenbordet sammen🙈 Sjalusi.. eller manglende smøring.. er nok det som skiller oss, uten noen som helst tvil.
AnonymBruker Skrevet 6. januar #8 Skrevet 6. januar Har vel opplevd alt fra et par måneder til 3 år. Vanligvis er det under ett år før hun trekker seg pga følelser, eller ønske om et seriøst forhold med andre. Men noen ganger kan man holde det gående ganske lenge, dra på ferier sammen, osv. M50 Anonymkode: 9a9b4...856
AnonymBruker Skrevet 6. januar #9 Skrevet 6. januar Vi er på det tredje året nå. Vi er begge 56 år. Vi gikk samme på skolen, men da var jeg hun teite med hjemmesydde klær, og han var den kule, smarte og kjekke. Fikk han til slutt, men han vil dessverre ikke være kjæresten min. Tror han har ei yngre dame også, men det driter jeg i. Anonymkode: 22620...2d6 1 3 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar #10 Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (På 6.1.2026 den 22.33): Har vel opplevd alt fra et par måneder til 3 år. Vanligvis er det under ett år før hun trekker seg pga følelser, eller ønske om et seriøst forhold med andre. Men noen ganger kan man holde det gående ganske lenge, dra på ferier sammen, osv. M50 Anonymkode: 9a9b4...856 ferier? da har dere en annen type pulevennskap enn jeg er vant til. Anonymkode: 554f0...eec
AnonymBruker Skrevet 11. januar #11 Skrevet 11. januar Mitt lengste varte I nesten ti år. Nåværende er ca 3 år, og vi har det fortsatt kjempegøy. Satser på at vi fortsetter til vi blir gamle og grå og reiseveien blir for lang. 🤩 Anonymkode: 46f16...2d0
AnonymBruker Skrevet 11. januar #12 Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Mitt lengste varte I nesten ti år. Nåværende er ca 3 år, og vi har det fortsatt kjempegøy. Satser på at vi fortsetter til vi blir gamle og grå og reiseveien blir for lang. 🤩 Anonymkode: 46f16...2d0 Kan jeg spørre om dere har holdt det gående uten pauser og uten at noen av dere har holdt på med andre? Anonymkode: c69c7...b2f
AnonymBruker Skrevet 11. januar #13 Skrevet 11. januar Alt fra måneder til flere år. De gangene jeg har hatt det har det blitt avsluttet av at den ene ønsker å gå videre med forhold, og da finner en annen. Anonymkode: 06dc2...f14
AnonymBruker Skrevet 11. januar #14 Skrevet 11. januar Har en jeg har hatt i snart ti år. Som kommer og går når jeg ikke er i forhold. For to år siden ble jeg singel og har byttet ut han førstnevnte med en annen. Og han har jeg hatt i to år. Kommer til å beholde han frem til jeg blir seriøs med noen. Anonymkode: 7f109...9d3 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar #15 Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (22 timer siden): ferier? da har dere en annen type pulevennskap enn jeg er vant til. Ja, det blir fort friends with benefits etterhvert. Jeg synes ofte de jeg ligger med er hyggelig å tilbringe tid med ellers også. Og det er fint å kunne ha sex når man er på ferie, uten å måtte stresse med å sjekke opp lokale. Så jeg har dratt på ferie med 6-7 ulike kvinner, der vi har kost oss. I bunnen ligger alltid god sex - men det er ingen grunn til å gjøre det upersonlig og kaldt synes jeg. Tvert i mot. Anonymkode: 9a9b4...856
AnonymBruker Skrevet 12. januar #16 Skrevet 12. januar Maks 3-4 mnd. Når nysgjerrigheten og spenningen er over, så gidder jeg ikke mer. Anonymkode: fc704...62b
AnonymBruker Skrevet 12. januar #17 Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja, det blir fort friends with benefits etterhvert. Jeg synes ofte de jeg ligger med er hyggelig å tilbringe tid med ellers også. Og det er fint å kunne ha sex når man er på ferie, uten å måtte stresse med å sjekke opp lokale. Så jeg har dratt på ferie med 6-7 ulike kvinner, der vi har kost oss. I bunnen ligger alltid god sex - men det er ingen grunn til å gjøre det upersonlig og kaldt synes jeg. Tvert i mot. Anonymkode: 9a9b4...856 interessant Anonymkode: 554f0...eec
bullehurk Skrevet 13. januar #18 Skrevet 13. januar AnonymBruker skrev (På 12.1.2026 den 13.58): I bunnen ligger alltid god sex - men det er ingen grunn til å gjøre det upersonlig og kaldt synes jeg. Tvert i mot. Godt poeng 👍
AnonymBruker Skrevet 13. januar #20 Skrevet 13. januar AnonymBruker skrev (På 12.1.2026 den 13.58): Ja, det blir fort friends with benefits etterhvert. Jeg synes ofte de jeg ligger med er hyggelig å tilbringe tid med ellers også. Og det er fint å kunne ha sex når man er på ferie, uten å måtte stresse med å sjekke opp lokale. Så jeg har dratt på ferie med 6-7 ulike kvinner, der vi har kost oss. I bunnen ligger alltid god sex - men det er ingen grunn til å gjøre det upersonlig og kaldt synes jeg. Tvert i mot. Anonymkode: 9a9b4...856 Men om vennskapet er godt og sexen en bra - hvorfor ikke kalle dere kjærester...? Anonymkode: 488d6...cf6 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå