LibertyNoCap Skrevet 5. februar #121 Skrevet 5. februar Fint å se Henrik lærer videre knebøy til Per. Utføres akkurat sånn Sundby har lært de. Kvartbøy og opp på maksløft med en gang. 6
Kalkula Skrevet 5. februar #122 Skrevet 5. februar LibertyNoCap skrev (6 timer siden): Fint å se Henrik lærer videre knebøy til Per. Utføres akkurat sånn Sundby har lært de. Kvartbøy og opp på maksløft med en gang. Ikke sant...knapt kvartbøy.
Nutz Skrevet 6. februar #123 Skrevet 6. februar LibertyNoCap skrev (På 5.2.2026 den 12.11): Fint å se Henrik lærer videre knebøy til Per. Utføres akkurat sånn Sundby har lært de. Kvartbøy og opp på maksløft med en gang. 😂 1
Gjest Queen19 Skrevet 10. februar #124 Skrevet 10. februar Jeg blir så frustrert av å se Per under samtalen med Anette i ukens episode, han har så mye fokus på at hans nye kosthold skal vare i 8 uker. Forstår han ikke at han må fokusere på nytt kosthold for resten av livet, spesielt hvis han vil unngå medisinering?
Hirondelle Skrevet 10. februar #125 Skrevet 10. februar Queen19 skrev (7 minutter siden): Jeg blir så frustrert av å se Per under samtalen med Anette i ukens episode, han har så mye fokus på at hans nye kosthold skal vare i 8 uker. Forstår han ikke at han må fokusere på nytt kosthold for resten av livet, spesielt hvis han vil unngå medisinering? Nei. Mannen er jo konspi-blind… sorry altså, men å riste vannet rent blir for dumt. Greit nok at han ikke vil medisineres, det hadde vært helt greit OM HAN gjorde jobben som 16 uker forteller han. Nå vil han leve som han alltid har gjort og forvente at østlig medisin skal redde han - selv om han dør av et vestlig kosthold. Det er altså så høl i huet at jeg orker ikke, blir faktisk bare sur når han får tv-tid. 10
gladidag Skrevet 16. februar Forfatter #126 Skrevet 16. februar Aurora imponerer meg så innmari!! Kjenner meg litt igjen med det der å tørre å ta seg helt ut, pushe maxpuls og tørre å bli sliten. Tilogmed min kjære mann er full av beundring;) Flott gjeng som er med iår Syns 16 ukers er motiverende. Har selv jobbet godt siste 8 måneder med kostomlegging, mer struktur i trening og vekt nedgang, så finner motivasjon og tips i 16ukers. Har brukt MIA appen som drahjelp siden oktober, og kondisjonsalder har sunket med ca 10 år...vo2max gått opp 2 poeng:) 9 2
Gjest Ninaen Skrevet 16. februar #127 Skrevet 16. februar gladidag skrev (6 timer siden): Aurora imponerer meg så innmari!! Kjenner meg litt igjen med det der å tørre å ta seg helt ut, pushe maxpuls og tørre å bli sliten. Tilogmed min kjære mann er full av beundring;) Flott gjeng som er med iår Syns 16 ukers er motiverende. Har selv jobbet godt siste 8 måneder med kostomlegging, mer struktur i trening og vekt nedgang, så finner motivasjon og tips i 16ukers. Har brukt MIA appen som drahjelp siden oktober, og kondisjonsalder har sunket med ca 10 år...vo2max gått opp 2 poeng:) Aurora imponerer ja! Hun hadde et blytungt utgangspunkt, bokstavelig talt. Det gjør jo jobben enda tyngre. Utviklingen hennes er enorm. Må si at Per imponerte litt i dag. Han er jo ikke den skarpeste kniven i skuffen, men når han får konkrete oppgaver så kan han jo hvis han vil.
Grüner Skrevet 22. februar #128 Skrevet 22. februar Huttetutt skrev (På 24.1.2026 den 22.49): Er dem sluttet med det pulver-kjøret de dreiv på med de første sesongene? Og de påstår at det ikke er et slankeprogram? De først sesongene var det pulverkur, ja-mat/nei-mat og veiing av maten: Anette var jo helt nazi, og Martin måtte be henne legge inn mer næring fordi deltakere holdt på å svime av under trening pga lavt blodsukker! 2
Fenomen Skrevet 23. februar #129 Skrevet 23. februar Grüner skrev (13 timer siden): Og de påstår at det ikke er et slankeprogram? De først sesongene var det pulverkur, ja-mat/nei-mat og veiing av maten: Anette var jo helt nazi, og Martin måtte be henne legge inn mer næring fordi deltakere holdt på å svime av under trening pga lavt blodsukker! Det er jo ikke relevant, det er gjort endringer etter det. 5
Hirondelle Skrevet 24. februar #131 Skrevet 24. februar Huttetutt skrev (48 minutter siden): Mulig dumt spørsmål, men hva er MIA poeng? Det er en app! Man legger inn trening og så regner den ut antall poeng. 1 1
Fenomen Skrevet 28. februar #132 Skrevet 28. februar Huttetutt skrev (På 24.2.2026 den 12.17): Mulig dumt spørsmål, men hva er MIA poeng? Det er en app som programmet er heftig sponset av. 2
LibertyNoCap Skrevet 28. februar #133 Skrevet 28. februar Fenomen skrev (1 time siden): Det er en app som programmet er heftig sponset av. Det er noe spons inne i bildet ja. Samt markedsføring av sitt eget PT-firma. 1
Lilleiskaffe Skrevet 9. mars #134 Skrevet 9. mars Åh, jeg ble faktisk skikkelig rørt av Aurora, for en fin reise hun har hatt ❤️ 7 3
Måneskinn Skrevet 9. mars #136 Skrevet 9. mars Lilleiskaffe skrev (3 timer siden): Åh, jeg ble faktisk skikkelig rørt av Aurora, for en fin reise hun har hatt ❤️ Jeg og - hun er helt fantastisk. Og for meg, som også er stor har hun vært en skikkelig inspirasjon. Og det har vært så fint å se at hun ble møtt med respekt - akkurat slik hun sa det selv. Vi som er store får så innmari mye tyn og stygge kommentarer, og det er skikkelig kjipt å bli sett ned på bare pga vekt. Man er så innmari mye er enn tallet på vekta. Det føler jeg Aurora har vist denne sesongen. Så all ære til henne for at hun har turt å vise seg sårbar, og fortelle om hvordan det er. Jeg skal innrømme at jeg var veldig nysgjerrig på vekta hennes da hun starta (har ikke sett på helt fra begynnelsen) så det at hun har gått ned såå mye er helt fantastisk! 🙌 6 1 2
Lilleiskaffe Skrevet 10. mars #137 Skrevet 10. mars Måneskinn skrev (10 timer siden): Jeg og - hun er helt fantastisk. Og for meg, som også er stor har hun vært en skikkelig inspirasjon. Og det har vært så fint å se at hun ble møtt med respekt - akkurat slik hun sa det selv. Vi som er store får så innmari mye tyn og stygge kommentarer, og det er skikkelig kjipt å bli sett ned på bare pga vekt. Man er så innmari mye er enn tallet på vekta. Det føler jeg Aurora har vist denne sesongen. Så all ære til henne for at hun har turt å vise seg sårbar, og fortelle om hvordan det er. Jeg skal innrømme at jeg var veldig nysgjerrig på vekta hennes da hun starta (har ikke sett på helt fra begynnelsen) så det at hun har gått ned såå mye er helt fantastisk! 🙌 Absolutt, og hun har jo rørt noe med Martin også tydeligvis, det var fint å se. Synes hun har vært veldig ærlig hele veien og satt ord på mye som normalvektige ikke alltid tenker over, men som overvektige absolutt tenker over. Veldig fint, hun har lagt inn en kjempejobb og håper hun fortsetter og opplever mestring og egenkjærlighet ❤️ 5 2
DittHåp Skrevet 10. mars #138 Skrevet 10. mars Fin sesong, veldig inspirerende å se hva de har fått til på tross av sine ulike utfordringer. Det burde vært en oppfølging også i tiden etter at innspillingen var avsluttet, for å se hvordan det gikk med de forskjellige etter 6 mndr og ett år. 6 1
Blåttvann Skrevet 10. mars #139 Skrevet 10. mars DittHåp skrev (8 timer siden): Fin sesong, veldig inspirerende å se hva de har fått til på tross av sine ulike utfordringer. Det burde vært en oppfølging også i tiden etter at innspillingen var avsluttet, for å se hvordan det gikk med de forskjellige etter 6 mndr og ett år. Det hadde ikke vært god reklame for 16-ukers. De fleste faller dessverre av. 1
Benazim Skrevet 10. mars #140 Skrevet 10. mars Aurora er helt fantastisk! Har inntrykk av at hun har stått på mye hardere enn de som har fått mer "imponerende" resultater. Det hun har kjørt seg selv gjennom og oppnådd, er bare helt ekstremt bra ❤️ Sesongens soleklare vinner. 3 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå