Hirondelle Skrevet 3. februar #101 Skrevet 3. februar Ninaen skrev (10 timer siden): Harald imponerer faktisk som lege i denne sesongen! Fint å se den siden av ham. God på kommunikasjon, god på informasjon (også i sync), framstår genuin (ikke innlært). Synes han overgår Kaveh solid her. Det hadde jeg ikke trodd. Og Per…hjelp. Enig. Harald snakker direkte, men med omsorg. Han får frem alvoret, spesielt mot Per. Jeg dyns han burde vært enda hardere, Per står med en fot i graven men nekter (vestlig) medisin, men gjør heller ikke jobben som trengs for å slippe medisin. Harald burde vært ENDA sterkere i klypa. Håper mye er klippet bort… Jeg fikk så vondt av Aurora i samtalen med Anette. Hun er så ærlig, sårbar og åpen. Og snakker om så mye vondt, som hun endelig får "sluppet ut". Jeg har et godt inntrykk av Aurora i denne serien. Hun virker genuin og ærlig, syns jeg. Reflektert og interessert, mye bedre enn SET da hun var med i 16 boot camp. 2 1 4
gladidag Skrevet 3. februar Forfatter #102 Skrevet 3. februar Ninaen skrev (11 timer siden): Harald imponerer faktisk som lege i denne sesongen! Fint å se den siden av ham. God på kommunikasjon, god på informasjon (også i sync), framstår genuin (ikke innlært). Synes han overgår Kaveh solid her. Det hadde jeg ikke trodd. Og Per…hjelp. Har ikke sett legen Harald i noe annet tv så har fått mitt førsteinntrykk av han gjennom 16 ukers. Syns han fremstår som veldig flink, behagelig og tydelig. Liker han ! ( ja, vet han er mannen til Flatland og har podcast ) 4
gladidag Skrevet 3. februar Forfatter #103 Skrevet 3. februar Aurora har jeg fått skikkelig sansen for, hadde bare kikket innom hun sporadisk på some før 16 ukers ..men orker ikke så mye klær/sminke/forbruk/fjas innhold. Men måten hun opptrer i 16 ukers er fint å se, måten hun har grepet denne sjansen til bedre livsstil er så fin! Finner 16ukers inspirerende! 9
Mollebolle Skrevet 3. februar #104 Skrevet 3. februar Aurora Hoff, er det hun som er datter til Stig Henrik Hoff, eller er det hun andre Aurora Hoff, hun som er sammen med Sondre Sundby som er datteren?
Kalkula Skrevet 3. februar #105 Skrevet 3. februar Mollebolle skrev (5 minutter siden): Aurora Hoff, er det hun som er datter til Stig Henrik Hoff, eller er det hun andre Aurora Hoff, hun som er sammen med Sondre Sundby som er datteren? https://www.vg.no/rampelys/i/3MWwbL/sondre-sundby-bekrefter-kjaereste
Mollebolle Skrevet 3. februar #106 Skrevet 3. februar Kalkula skrev (4 minutter siden): https://www.vg.no/rampelys/i/3MWwbL/sondre-sundby-bekrefter-kjaereste Sier fint lite om det er Aurora Hoff i 16 ukers eller Aurora Hoff, dama til Sondre Syndby, som er datteren til Stig Henrik Hoff.
Ninaen Skrevet 3. februar #107 Skrevet 3. februar gladidag skrev (1 time siden): Har ikke sett legen Harald i noe annet tv så har fått mitt førsteinntrykk av han gjennom 16 ukers. Syns han fremstår som veldig flink, behagelig og tydelig. Liker han ! ( ja, vet han er mannen til Flatland og har podcast ) Han og Flatland er på «Alle mot alle», han har gjort sitt for å bygge image som «dra til tryne» 😂 Men har hatt sansen for ham, bare positivt overrasket over å se denne dønn seriøse siden, og at han er så dyktig på kommunikasjon. Han slår Kaveh med i støvlene. 2
Hirondelle Skrevet 3. februar #108 Skrevet 3. februar Mollebolle skrev (1 time siden): Aurora Hoff, er det hun som er datter til Stig Henrik Hoff, eller er det hun andre Aurora Hoff, hun som er sammen med Sondre Sundby som er datteren? Aurora som deltar i 16 uker er datteren til Stig Henrik Hoff. 1
Anonym90059005 Skrevet 3. februar #109 Skrevet 3. februar Det er 16 ukers som er datteren til Stig H. Ellers alltid like fascinerende å lese ALLE "treningseksperter", og en hver som har hatt et PT kurs som ALLTID skal pirke og slakte alt som skjer rundt trening og øvelser. Ikke måte på slakting av MJS. Dersom man ser på resultatene deltakerne som har vært med gjennom sesongene har oppnådd, så tenker jeg vi kan konkludere med at han ikke gjør ALT feil, være seg motivasjon/øvelser/gjennomføring/tilbakemeldinger/opplegg osv. 6 1
Mollebolle Skrevet 3. februar #110 Skrevet 3. februar Hirondelle skrev (25 minutter siden): Aurora som deltar i 16 uker er datteren til Stig Henrik Hoff. Anonym90059005 skrev (21 minutter siden): Det er 16 ukers som er datteren til Stig H. Ellers alltid like fascinerende å lese ALLE "treningseksperter", og en hver som har hatt et PT kurs som ALLTID skal pirke og slakte alt som skjer rundt trening og øvelser. Ikke måte på slakting av MJS. Dersom man ser på resultatene deltakerne som har vært med gjennom sesongene har oppnådd, så tenker jeg vi kan konkludere med at han ikke gjør ALT feil, være seg motivasjon/øvelser/gjennomføring/tilbakemeldinger/opplegg osv. Takk for oppklaring 😊
mammamia1 Skrevet 3. februar #111 Skrevet 3. februar Anonym90059005 skrev (3 timer siden): Det er 16 ukers som er datteren til Stig H. Ellers alltid like fascinerende å lese ALLE "treningseksperter", og en hver som har hatt et PT kurs som ALLTID skal pirke og slakte alt som skjer rundt trening og øvelser. Ikke måte på slakting av MJS. Dersom man ser på resultatene deltakerne som har vært med gjennom sesongene har oppnådd, så tenker jeg vi kan konkludere med at han ikke gjør ALT feil, være seg motivasjon/øvelser/gjennomføring/tilbakemeldinger/opplegg osv. Helt enig. maken til næææææging, synes MJS gjør en god jobb jeg for min del! 2
Opal Skrevet 4. februar #113 Skrevet 4. februar Per ja, så mye hjelp og støtte som han har fått, så har han nesten ikke klart å oppnå noe på 8 uker. Lite forandring i muskelmasse, fettprosent osv, utrolig rart at han ikke skjønner det selv. Håper virkelig at de siste 8 ukene viser mer vilje hos han, men han virker ikke akkurat så motivert til å endre livstil. 4
elisabeth30 Skrevet 4. februar #114 Skrevet 4. februar Fenomen skrev (På 2.2.2026 den 18.27): Jeg blir så irritert på Per Sandberg. Hvorfor er ha i det hele tatt med?? Dette! Er så enig! Vi så episoden i går og jeg fikk bakoversveis. Til å begynne med kritiserte folk i forumet her Tix for å være med, men han gjør faktisk jobben. Per Sandberg løper litt intervaller, gjør noen helt tullete styrkeøvelser (ref strikken) og røyker, drikker og spiser dårlig 8
Hulderen Skrevet 4. februar #115 Skrevet 4. februar Opal skrev (1 time siden): Per ja, så mye hjelp og støtte som han har fått, så har han nesten ikke klart å oppnå noe på 8 uker. Lite forandring i muskelmasse, fettprosent osv, utrolig rart at han ikke skjønner det selv. Håper virkelig at de siste 8 ukene viser mer vilje hos han, men han virker ikke akkurat så motivert til å endre livstil. Det mest skremmende er at han ikke er villig til å la seg medisinere! Greit nok at kjæresten hans kan ha kunnskap om asiatisk medisin som kan hjelpe. Men den gir hun jo ikke til ham! For da ville verdiene hans vært lavere. 6
Nutz Skrevet 4. februar #116 Skrevet 4. februar elisabeth30 skrev (1 time siden): Dette! Er så enig! Vi så episoden i går og jeg fikk bakoversveis. Til å begynne med kritiserte folk i forumet her Tix for å være med, men han gjør faktisk jobben. Per Sandberg løper litt intervaller, gjør noen helt tullete styrkeøvelser (ref strikken) og røyker, drikker og spiser dårlig Tix har all min respekt, for en jobb han gjør. På alle aspekter av livet! Per er et bortskjemt barn i en pensjonistkropp, han kommer til å dø tidlig, men det er hans eget valg. 7 2
Derpderp Skrevet 4. februar #117 Skrevet 4. februar Føler Per representerer en hel generasjon mannfolk, vi elsker at han er med. Bekrefter alle fordommer vi har her i heimen XD Synes forøvrig at det var riktig å ta Aurora til trappene. Tror hun møtte seg selv og fikk mestring der. Hun var redd for ubehag, og det er hun til dels ennå, og har så godt av å se at hun tåler det - hun tåler mer enn hun tror! Her i heimen er vi også ordentlig imponert over tix, det er sabla godt jobba å legge på seg så mye muskler på så kort tid. Samtidig så peker det litt på flink pike-syndromet hans, og jeg tror det kommer til å være et av de store hindrene hans for varig endring. Spent på om han klarer å la seg selv finne roen og fortsette å få resultater, når 110%-opplegget tærer for mye på over tid. Synes forøvrig også at Lise, selv om hun tar mindre plass, er en fin representant for å vise utfordringer i begynnende overgangsalder. Håper det blir litt mer fokus på hvordan kroppen har endrede behov gjennom livets løp. 7
gladidag Skrevet 5. februar Forfatter #118 Skrevet 5. februar Ninaen skrev (På 3.2.2026 den 10.18): Han og Flatland er på «Alle mot alle», han har gjort sitt for å bygge image som «dra til tryne» 😂 Men har hatt sansen for ham, bare positivt overrasket over å se denne dønn seriøse siden, og at han er så dyktig på kommunikasjon. Han slår Kaveh med i støvlene. Jaaaaa... da har eg jo sett han der husket ikke det.
gladidag Skrevet 5. februar Forfatter #119 Skrevet 5. februar Opal skrev (20 timer siden): Per ja, så mye hjelp og støtte som han har fått, så har han nesten ikke klart å oppnå noe på 8 uker. Lite forandring i muskelmasse, fettprosent osv, utrolig rart at han ikke skjønner det selv. Håper virkelig at de siste 8 ukene viser mer vilje hos han, men han virker ikke akkurat så motivert til å endre livstil. Men han spiser jo sååååå sunt og drikker masse smoothies jo Smoothiene han drikker i Thailand/Vietnam er garantert kun basert på frukt og tilsatt sukkerlake, i asiatiske land bruker de endel sukker i maten, så en må gjerne gi beskjed om null sukker. Regner m Per ikke har noe kunnskap om ernæring, og da blir jo ofte det en tror er sunt helt feil Og når han snakker om guttetur, forball,fest og noen biffer.... hadde det vært biff med grønnsaker er jo det good... men regner m feite sauser og tilbehør er greia hans..og noen flasker Jack . Tror ikke han har driven i seg til å endre livsstil, mulig han klarer å bedre seg bittelitt..men ikke varig. Har levd "det gode liv" for lenge. 3
Gliffy Skrevet 5. februar #120 Skrevet 5. februar Hulderen skrev (20 timer siden): Det mest skremmende er at han ikke er villig til å la seg medisinere! Greit nok at kjæresten hans kan ha kunnskap om asiatisk medisin som kan hjelpe. Men den gir hun jo ikke til ham! For da ville verdiene hans vært lavere. Jeg syns det er så skremmende med disse alternativ-medisin folkene som overbeviser folk om å ikke motta legehjelp. Kynisk bransje. 7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå