LibertyNoCap Skrevet 27. januar #81 Skrevet 27. januar Laia skrev (6 timer siden): Jeg tenker også at det at Tix, som skal trene hjemme, burde blitt rådet til å ha en spotter med seg. De tok hverandre i hånda på at han skulle klare å løfte opp mot sin (nåværende) maksvekt med 3-4 reps. Hva gjør han om han blir liggende klemt under stanga og vektene? Dette synes jeg er ganske skummelt. Det kan godt hende han har fått det rådet, men det fremkommer ikke i episoden. Noe jeg synes det burde. Tja, nå er det såppass lave vekter at det ikke er spesielt farlig, man ruller stangen av seg, eller vipper den til en av sidene. Kunne i tilfelle rådet om å ikke hå på lås, så det er lettere å skli av vektplatene i nøden. 3 2
Laia Skrevet 27. januar #82 Skrevet 27. januar LibertyNoCap skrev (1 time siden): Tja, nå er det såppass lave vekter at det ikke er spesielt farlig, man ruller stangen av seg, eller vipper den til en av sidene. Kunne i tilfelle rådet om å ikke hå på lås, så det er lettere å skli av vektplatene i nøden. Mulig du har rett, men det kan kanskje være lettere sagt enn gjort for noen som ikke har bygget opp tilstrekkelig styrke til det? Har sett noen skrekkvideoer av folk som ender med stanga over halsen. Da er man låst. 1
punkyB Skrevet 27. januar #83 Skrevet 27. januar Jeg er positiv til programmet/konseptet og programlederne - men nå i det siste programmet synes jeg Martin henger de ut litt fordi de ikke kan teknikk godt nok - det er jo hans ansvar å lære de den Litt morsom/fin dynamikk mellom han og Aurora - hun hater han delvis men egentlig liker hun jo han og skjønner at det han sier / får hun til å gjøre er riktig 5
fotosyntesen Skrevet 27. januar #84 Skrevet 27. januar punkyB skrev (2 timer siden): Litt morsom/fin dynamikk mellom han og Aurora - hun hater han delvis men egentlig liker hun jo han og skjønner at det han sier / får hun til å gjøre er riktig Jeg synes han har valgt en god mellomløsning med Aurora. Både støttende og forsiktig, samtidig streng nok til å prøve å få fram at trening også handler om å stå i det vonde. Det er ikke alltid trening gir godt humør og energi, det kan være driiit også. 5 1
Hulderen Skrevet 29. januar #85 Skrevet 29. januar Per Solberg. Han er jo bare en vits. Trene styrke i 3 minutt? Han har åpenbart ikke tatt inn over seg den tilbakemeldingen han fikk fra legen. Det er ikke et problem for legen at han ikke tar helsa på alvor, det er et problem for ham selv! 7 3
Gliffy Skrevet 29. januar #86 Skrevet 29. januar Hulderen skrev (6 minutter siden): Per Solberg. Han er jo bare en vits. Trene styrke i 3 minutt? Han har åpenbart ikke tatt inn over seg den tilbakemeldingen han fikk fra legen. Det er ikke et problem for legen at han ikke tar helsa på alvor, det er et problem for ham selv! *Sandberg Han har jo hatt den livsstilen han har veldig lenge, det er sikkert hardt å snu. Han har jo også brukt livet sitt på å kjempe for billigere sprit og bensin, så det ligger vel litt mer i blodet hos han enn mange andre. 4
Hulderen Skrevet 29. januar #87 Skrevet 29. januar Gliffy skrev (8 minutter siden): *Sandberg Han har jo hatt den livsstilen han har veldig lenge, det er sikkert hardt å snu. Han har jo også brukt livet sitt på å kjempe for billigere sprit og bensin, så det ligger vel litt mer i blodet hos han enn mange andre. Takk for korrigering på navn.
Supermennesket Skrevet 30. januar #88 Skrevet 30. januar Merkelig når Martin viser mageøvelsen med nakken opp og Kasper gjør den med nakken ned i første øvelse 1
Kelsi Skrevet 31. januar #89 Skrevet 31. januar Jeg følger med på dette programmet fordi jeg er interessert i trening og kosthold. Men det er noen ting jeg reagerer på. Jeg fikk vondt av Aurora i forrige episode, der hun måtte gjennomføre trappeløpet alene, mens Sundby stod på sidelinjen og gliste. Det var tydelig at dette var ubehagelig for henne, og jeg fikk inntrykk av at det har ble gjort et forsøk på å skape underholdning. Jeg synes hun burde fått en utfordring som passet henne bedre. 3 1 1
Queen19 Skrevet 31. januar #90 Skrevet 31. januar Kelsi skrev (1 minutt siden): Jeg følger med på dette programmet fordi jeg er interessert i trening og kosthold. Men det er noen ting jeg reagerer på. Jeg fikk vondt av Aurora i forrige episode, der hun måtte gjennomføre trappeløpet alene, mens Sundby stod på sidelinjen og gliste. Det var tydelig at dette var ubehagelig for henne, og jeg fikk inntrykk av at det har ble gjort et forsøk på å skape underholdning. Jeg synes hun burde fått en utfordring som passet henne bedre. Jeg reagerte på det samme. Det blir feil at de andre skal få muligheten til å gjøre den utfordringen i felleskap hvor de kan presse hverandre, så skal hun gjøre det alene med en topptrent PT som ikke aner hvordan 60 kg for mye, føles på kroppen. 3 1
Hulderen Skrevet 31. januar #91 Skrevet 31. januar Queen19 skrev (16 minutter siden): Jeg reagerte på det samme. Det blir feil at de andre skal få muligheten til å gjøre den utfordringen i felleskap hvor de kan presse hverandre, så skal hun gjøre det alene med en topptrent PT som ikke aner hvordan 60 kg for mye, føles på kroppen. Jeg er redd han presser henne for hardt, slik at hun får belastningsskader. 1 2
Lillesol70 Skrevet 31. januar #92 Skrevet 31. januar Jeg synes Martin Johnsrud Sundby er en kjempedust, så høy på seg selv at det er latterlig. 7 1
Kelsi Skrevet 31. januar #93 Skrevet 31. januar Jeg synes nivået på en personlig trener bør måles på evnen til å holde klientene skadefrie. Der har MJS litt å gå på. 5 1
Pokhara Skrevet 31. januar #94 Skrevet 31. januar Her var det mye negativt 🙈 Jeg liker at de har tatt inn folk med forskjellig utgangspunkt og ulike mål! Jeg liker MJS og syns han er flink på å motivere, samt at han korrigerer når det er nødvendig. Tenker at som noen sier så handler det om å få et grunnlag, oppleve mestring og glede. 4 1
mammamia1 Skrevet 1. februar #95 Skrevet 1. februar Pokhara skrev (9 timer siden): Her var det mye negativt 🙈 Jeg liker at de har tatt inn folk med forskjellig utgangspunkt og ulike mål! Jeg liker MJS og syns han er flink på å motivere, samt at han korrigerer når det er nødvendig. Tenker at som noen sier så handler det om å få et grunnlag, oppleve mestring og glede. Helt enig, synes han er flink og motiverende, samtidig som han er veldig klar på at man må jobbe hardt for å oppnå resultater. Aurora har en lang vei å gå, og det hjelper henne ikke å dikke! 3 1
Fenomen Skrevet 2. februar #96 Skrevet 2. februar Men jeg skjønner ikke hvorfor de bruker MJS. Hvorfor ikke bruke en faktisk PT som har kompetanse? 3 3
Fenomen Skrevet 2. februar #97 Skrevet 2. februar Jeg blir så irritert på Per Sandberg. Hvorfor er ha i det hele tatt med?? 5 2
Queen19 Skrevet 2. februar #98 Skrevet 2. februar mammamia1 skrev (På 1.2.2026 den 8.26): Helt enig, synes han er flink og motiverende, samtidig som han er veldig klar på at man må jobbe hardt for å oppnå resultater. Aurora har en lang vei å gå, og det hjelper henne ikke å dikke! Det er åpenbart at han trener deltakerne (styrke) ut i fra hvordan han selv trente som langrennsløper, i stedet for å trene dem ut i fra deres utgangspunkt. Han er absolutt dyktig på visse områder, men styrketrening, teknikk og tilpasning er ikke hans sterkeste side. 3
Ninaen Skrevet 2. februar #99 Skrevet 2. februar Harald imponerer faktisk som lege i denne sesongen! Fint å se den siden av ham. God på kommunikasjon, god på informasjon (også i sync), framstår genuin (ikke innlært). Synes han overgår Kaveh solid her. Det hadde jeg ikke trodd. Og Per…hjelp. 11 3
Fenomen Skrevet 2. februar #100 Skrevet 2. februar Ninaen skrev (1 time siden): Harald imponerer faktisk som lege i denne sesongen! Fint å se den siden av ham. God på kommunikasjon, god på informasjon (også i sync), framstår genuin (ikke innlært). Synes han overgår Kaveh solid her. Det hadde jeg ikke trodd. Og Per…hjelp. Ja, han er mye bedre enn Kaveh, som fremsto veldig usympatisk. 1 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå