Furstina Skrevet 31. mai 2006 #41 Del Skrevet 31. mai 2006 Vi ska använda sonens vagn, en Emmaljunga Duo kombi från 2000 som vi köpte begagnad 2003. Den ska lämnas in på service för att spänna fjädringen men annars är den bra. Kanske kompletterar vi med en ståbräda till sonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillebi Skrevet 31. mai 2006 #42 Del Skrevet 31. mai 2006 Jeg har veldig lyst på Emmaljunga vogn, men jeg kommer ikke til å ta barnevogninnkjøpsrunden før jeg er i uke 26. Først da tør jeg å regne med at barnet mest sannsynlig vil overleve... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 31. mai 2006 #43 Del Skrevet 31. mai 2006 Simosalget det snakkes om her er en ny butikk som skal åpne i Fredrikstad og har lovet knallpriser de første dagene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 12. juni 2006 #44 Del Skrevet 12. juni 2006 Me har nesten heilt bestemt oss for Simo. Likar dei veldig godt, praktiske, behagelige og fine å sjå på Enten kombi eller duo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mireya Skrevet 13. juni 2006 #45 Del Skrevet 13. juni 2006 (endret) Vi skal avgårde og se på en ny Simo bagvogn til 2999,- (fjorårets modell, derfor så rimelig) i ettermiddag. Spent! Endret 14. juni 2006 av Mireya Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flugelhorn Skrevet 14. juni 2006 #46 Del Skrevet 14. juni 2006 (endret) Har kvittet oss med troll vogna vi fikk tidligere, så nå er vi på ny vogn jakt Jeg vil helst ha en ny simo-vogn, men lommeboka (og min kjære) mener vel at det beste vil være en brukt simo Endret 14. juni 2006 av Flugelhorn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathie Skrevet 15. juni 2006 #47 Del Skrevet 15. juni 2006 Jeg fikk vogna i dag Driver å monterer de 1000 delene som skal settes sammen her! Har litt å gjøre i dag hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mireya Skrevet 15. juni 2006 #48 Del Skrevet 15. juni 2006 Vi kjøpte vogn i går! Det ble Simo dypvogn (bagvogn), marineblå og beige! Kjempefin, og jeg er veldig, veldig fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flugelhorn Skrevet 20. juni 2006 #49 Del Skrevet 20. juni 2006 Da var vogna i hus. Det ble en brukt simo-duo vogn.... Kjempefin, vises ikke at den er brukt i det hele tatt Jeg er superfornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rannva Skrevet 2. juli 2006 #50 Del Skrevet 2. juli 2006 Har kjøpt vogn! Blå Quinny Freestyle 3xl. Bruker sportsdelen til vesla på snart 2 år fram til knøttet kommer i oktober. Hadde en Trollvogn da vesla var liten, men nå er det bare et hjul som henger fast. Den fungerer nå til soving, men ikke trilling. Dessuten er den tung og klumpete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå