Gå til innhold

Hva type vogn skal dere ha?


Gjest Miss.Chanel

Anbefalte innlegg

Gjest Miss.Chanel

Jeg har bestemt meg for en Emmaljunga duo smart vogn, rosa/sort om det blir jente... blir det gutt må jeg kansje tenke på en annen farge, hihi...

hva med dere? funnet noe og når handler dere ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har lyst på en Quinny 3-hjuling. Husker ikke hva den heter.

Kommer sikkert til å kjøpe i løpet av sensommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vinga

Lurer på om det blir en Simo bagvogn. Antakeligvis en ny en. Så kan jeg heller selge den brukt etterpå. ;) (Har skjønt at de er veldig populære bruktobjekter)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en Simo Kombi fra da Lillegutt var vogn-barn. Den er under 2 år gammel og så god som ny... så blir ikke noen ny vogn på oss. Da evt. en sportsvogn. Kanskje med plass til to...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst på en Quinny 3-hjuling. Husker ikke hva den heter.

Kommer sikkert til å kjøpe i løpet av sensommeren.

Vi har kjøpt Quinny 3xl Comfort i sort: her

Endret av Murmelmy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har lyst på mistralen med softbag... Mamma og pappa skal en tur til tyskland i sommer, så jeg håper de kan ta den med derfra. Så blir det litt billigere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, noe sånt kunne jeg tenkt meg også! Men vi bor i tredje etasje og har ikke bil, så trenger noe mer funksjonelt. Så det får i så fall bli om vi får tak i noe nesten gratis på loppemarked e.l. som vi kan ha til pynt nærmest.

Vi har endt opp med en Stokke Xplory. Fikk kjøpt en lite brukt vogn til under halv pris, så da ble ikke den kjempedyre vogna så dyr allikevel. Og den er veldig fin den også altså, i tillegg har den de funksjoner vi kunne ønske oss. Så vi gleder oss til den kommer i hus (har ikke hentet den enda)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en vogn som min storesøster lå i, den er ikke fullt så gammel som de der, men den er minst 43 år gammel. Den skal jeg bruke hadde jeg tenkt, hvertfall så lenge knøttet skal ha dypvogn. Og så får jeg en nyere vogn som har gått i arv blandt venninner. Så jeg trenger nok ikke å kjøpe vogn før det er på tide med en god sportsvogn. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi är så tråkiga att vi ska använda sonens vagn - somo vi redan DÅ köpte begagnad. En Emmaljunga Coronado (duo-kombi) från 2000.

Vi måste dock lämna in chassit på service för jag tror att den satt sig lite. Kanske fjädringen på ena sidan måste bytas men det kan det vara värt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderte en Emmaljunga duo smart men tror det blir en edge om det blir Emmaljunga..

"I motsetning til Classic- eller Edge Duo Kombi mangler Smart stillbar fjæring, Easy-Fix festet, hjul med kulelager, hodebeskyttelse i liggedelen, thermobase, vuggefunksjon under liggedelen, luke i kalesjen, kalesjeskjørt, sol- og insektsnett, stretch-komfort funksjon i 5-punkts selen."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miss.Chanel

nå vet ikke jeg hvor mange barn og erfaren sånn sett du er med henhold til vogn, men man trenger faktisk ikke de tingene du har i klammetegn.

men for all del, edgen er fin den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke mye erfaring sånn sett men har prøvd begge vognene. (jobber i barnehage), og det at det er stillbar fjæring og kulelager er egentlig ganske greit når en triller. Sol og insektsnett er jo greit å ha(ja jeg vet det er mulig å kjøpe utenom). Stretch-komfort funksjon i 5-punkts selen er sikkert bare en fancy måte å si at det er strikk i selen men det er jo bra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en Teutonia Y2K/2, men må nok skaffe meg en søskenvogn nå. Sist kjøpte jeg vogn nesten rett etter UL (holdt på med redebygging di lux!), denne gangen avventer jeg til det nærmer seg.. Vet ikke hvilken vogn jeg skal ha..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*kremt*

Har akkurat bestilt en Quinny Freestyle :sjenert: Det var tilbud da... så "måtte" bare :ler2:

Vet det er litt tidlig, men la meg nå holde på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*kremt*

Har akkurat bestilt en Quinny Freestyle :sjenert: Det var tilbud da... så "måtte" bare  :ler2:

Vet det er litt tidlig, men la meg nå holde på ;)

Nå skal gutten vår bli tøff i den sorte vogna si :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi har vært og 'vindusshoppet' litt, og jeg tror vi ender opp med en One Tree Hill-vogn. Liker designet samt at den ikke er så tung.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det for sent å kjøpe vogn en måned før termin? Er det vanlig at de ikke har vognene på lager slik at man må bestille?

Jeg er liksom ikke helt klar til å se på sånt ennå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hørte at de snart ikke hadde flere Emmaljunga duo edge inne, for nå skulle produksjon av 07 modellen begynne så om en hadde visse farge pref. så burde en bestille snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...