Cathie Skrevet 26. april 2006 #21 Del Skrevet 26. april 2006 På den vogna vi skal ha er det 6-8 ukers bestillingstid, så det kommer vel litt ann på hvordan vogn du skal ha! Men sjekk bestillingstiden så du vet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillebi Skrevet 27. april 2006 #22 Del Skrevet 27. april 2006 (endret) Hvilke butikker handler dere barnevogner i? Jeg vet om Barneverden og Babyshop. (Bor på Østlandet). Går dere i butikker og tester og ser på barnevogner først, for så å bestille i nettbutikk? (Ja, jeg er helt fersk i dette gamet her...det er så utrolig mange ting jeg ikke har tenkt på at jeg burde tenke på..) Endret 27. april 2006 av Lillebi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss.Chanel Skrevet 27. april 2006 #23 Del Skrevet 27. april 2006 Kattis i strømstad. sparer ca 800; Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 27. april 2006 #24 Del Skrevet 27. april 2006 Handler også hos Kattis, og vi sparer rundt 1300 på vogna vår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 1. mai 2006 #25 Del Skrevet 1. mai 2006 Har Kattis noe nettsted? Hvor ligger det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss.Chanel Skrevet 3. mai 2006 #26 Del Skrevet 3. mai 2006 inget nettsted, butikk i strømstad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 3. mai 2006 #27 Del Skrevet 3. mai 2006 Joda, Katti har nettsider: http://www.kattisbabyshop.se/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flugelhorn Skrevet 3. mai 2006 #28 Del Skrevet 3. mai 2006 Skal ha en troll-vogn, vet ikke hvilken årsmodell..... Er brukt. Men skal vi ha penger til overs etter huskjøp, så står ny vogn øverst på ønskelista Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyfri Skrevet 3. mai 2006 #29 Del Skrevet 3. mai 2006 (endret) jeg heller mot en TFK joggster twist - med hardbag. men er ikke helt bestemt enda... jeg synes det er så fryktelig vanskelig å finne den riktige vogna. men heldigvis er det lenge igjen til jeg må bestemme meg Endret 3. mai 2006 av Skyfri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nellie Cortado Skrevet 8. mai 2006 #30 Del Skrevet 8. mai 2006 Nå har vi kjøpt vogn. Kom over et bra tilbud på den type vogn jeg ville ha på Finn. Det ble en svart Brio duo vogn 2005 modell. Den ser så og si helt ny ut og vi betalte bare 3000 kr. Nå mangler jeg bare noe å trille på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 15. mai 2006 #31 Del Skrevet 15. mai 2006 Vi ender nok opp med en Simovogn. Venter på simosalget midt i juni! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olse Skrevet 20. mai 2006 #32 Del Skrevet 20. mai 2006 Var tilbud på Babyshop i forbindelse med Foreldre og barn messen. Vi har da nettopp kjøpt inn en Simo 620 kombivogn, grå og svart. Den var med stelleveske og var nedslått med 1600 kr. Vet at Babyshop kan være dyrt men vi fant ikke den vogna så billig noe annet sted. Litt tidlig kanskje. Men greit å fordele utgiftene litt utover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathie Skrevet 20. mai 2006 #33 Del Skrevet 20. mai 2006 Vi har ombestemt oss vi da Blir en Bugaboo Cameleon på oss!! Så den på messa og ble hodestups forelska!! Den er så lett, og passer perfekt inn i bilen, også har den like stor bag som emmaljunga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 20. mai 2006 #34 Del Skrevet 20. mai 2006 Vi har fått en Simo duo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss.Chanel Skrevet 21. mai 2006 #35 Del Skrevet 21. mai 2006 Bugaboo ble slaktet i testen i foreldre&barn magasinet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathie Skrevet 21. mai 2006 #36 Del Skrevet 21. mai 2006 Bugaboo ble slaktet i testen i foreldre&barn magasinet. ← Jepp!! Men stoler ikke så mye på sånne tester uansett... HTS- setet kom jo på andre plass fordi det var litt komplisert å montere, enda det var sikrere enn det som kom på første... Dessuten vet jeg om mange som har den vogna, og absolutt ingen har noe å utsette på den! Pluss at den er TÜV-godkjent (som jeg stoler ganske mye mer på enn en test fra en blad)... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flugelhorn Skrevet 22. mai 2006 #37 Del Skrevet 22. mai 2006 Vi ender nok opp med en Simovogn. Venter på simosalget midt i juni! ← Simo salg??? Hvor skal det være salg???? Drømmevogna mi er simo..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 23. mai 2006 #38 Del Skrevet 23. mai 2006 I Fredrikstad, åpner ny butikk der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss.Chanel Skrevet 24. mai 2006 #39 Del Skrevet 24. mai 2006 Emmaljunga CityJet med hardbag på oss... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 31. mai 2006 #40 Del Skrevet 31. mai 2006 Simo salg??? Hvor skal det være salg???? Drømmevogna mi er simo..... ← Det är "årgångar" på barnvagnar och speciellt på fägerna. En del blivande föräldrar är väldigt upptagna med att inte få förra årets modell och färger... så därför blir det salg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå