AnonymBruker Skrevet 7. januar #41 Skrevet 7. januar AnonymBruker skrev (På 5.1.2026 den 16.24): Alle er fine folk, helt til dere prøver gjøre aaakkurat mer motstand enn menigheten tillater. Da er dere som døde. Du lever i en illusjon, BCC er ganske drøyt. Man kan ikke være "litt", enten er du med, eller så er du ute. Hvis ikke ville ingen menigheter overlevd. Prøv å hinte til at du ønsker ut, så ser du fort st du enten skilles ut, eller at du og mannen din fornektes ut. Det er ikke sikkert du bør satse på at mannen tar din side, når han skjønner hvor mye han må betale for det. Anonymkode: 50bcb...cc0 Slik var det kanskje før, ikke nå. Jeg er oppvokst i SV og giftet meg inn i det. Har meldt meg ut, mens ektefelle går der. Jeg er overhodet ikke «som død» og er hjertelig velkommen på alt, men jeg kommer sjelden på noe annet enn om vi er sammen med vennepar i deres/vårt hjem. Jeg er personlig kristen og har samfunn om tro og kristendom med dem. Det er ikke sånn at man blir stemplet som død fordi man er ikke lenger er medlem. Anonymkode: 48fb5...8fa
AnonymBruker Skrevet 7. januar #42 Skrevet 7. januar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Slik var det kanskje før, ikke nå. Jeg er oppvokst i SV og giftet meg inn i det. Har meldt meg ut, mens ektefelle går der. Jeg er overhodet ikke «som død» og er hjertelig velkommen på alt, men jeg kommer sjelden på noe annet enn om vi er sammen med vennepar i deres/vårt hjem. Jeg er personlig kristen og har samfunn om tro og kristendom med dem. Det er ikke sånn at man blir stemplet som død fordi man er ikke lenger er medlem. Anonymkode: 48fb5...8fa Må modere meg litt, for jeg har aldri persnig opplevd at noen er utestengt. Har flere søsken og tanter/onkler som er gift med en utenfor osv - de er jo nå i 50/60/70-årene. Alltid velkommen. Om noen ble utestengt så var det nok av den enkeltes familie, ikke av ledelsen i menigheten. Anonymkode: 48fb5...8fa
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå