Gå til innhold

Online dating


Gjest Gjest_Pia_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Pia_*

Etter noen singe ar for meg selv og lite dating og lite gutter ma jeg si det var spennende med MASSA oppmerksomhet igjen! Som a mange andre har jeg lagt ut min profil pa gmcMatch.com. Masse kjekke gutter som vil nbli kjent med meg og om gir meg mase komplemanger!

Pia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest nobilian
Etter noen singe ar for meg selv og lite dating og lite gutter ma jeg si det var spennende med MASSA oppmerksomhet igjen! Som a mange andre har jeg lagt ut min profil pa gmcMatch.com. Masse kjekke gutter som vil nbli kjent med meg og om gir meg mase komplemanger!

Pia

***

Jeg er en av disse som seilte rundt og sjekka på nett..

Gudene skal vite at vi juger mye.

Lykke til, ti-femten prosent av gutta er vel skikkelige folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ja det hadde motsatt effekt på meg å gå på nett. Pågangen var for stor og gutta var ofte for sexfikserte og direkte. Jeg måtte slutte med det fordi jeg innså at dersom jeg skulle fortsette ville det ødelegge mine muligheter til å våge å stole på eller å beholde respekten for menn. Hadde jeg ikke hatt muligheten til å balansere denne netterfaringen opp mot menn jeg kjenner IRL så ville jeg uten tvil trukket meg fra markedet umiddelbart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettdating er jo gøy! Selvsagt blir det noen skuffelser innimellom, og du får mange slibrige kommentarer, men da gjør vi sånn som vi gjør på byen: ignorerer dem. Har møtt opptil flere veldig ålreite hannkjønn gjennom internett, så selv om det ikke har sagt pang med noen av dem så er jeg fortsatt ved godt mot. Det beste er jo at man kan være helt anonym og bli litt kjent FØR man møtes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
du får mange slibrige kommentarer, men da gjør vi sånn som vi gjør på byen: ignorerer dem.

Der ligger nok mitt problem. Klarer ikke å ignorere dem. Jeg eksploderer totalt. Deretter avslutter jeg kvelden tidlig og drar rett hjem. Hater å bli sint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettdating er jo gøy! Selvsagt blir det noen skuffelser innimellom, og du får mange slibrige kommentarer, men da gjør vi sånn som vi gjør på byen: ignorerer dem. Har møtt opptil flere veldig ålreite hannkjønn gjennom internett, så selv om det ikke har sagt pang med noen av dem så er jeg fortsatt ved godt mot. Det beste er jo at man kan være helt anonym og bli litt kjent FØR man møtes!

:enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...