AnonymBruker Skrevet 4. januar #1 Skrevet 4. januar Jeg våknet i dag tidlig og følte meg ikke uthvilt selv etter mange timer med søvn. Jeg har drømt mye i natt og føler jeg har ligget i et mellomsjiktet mellom våken og søvn hele natten. Mange drømmer og rare drømmer. Er det flere som har det på samme måte? Er det fullmånen skyld? Anonymkode: 27ac3...872 1
Strigiformes Skrevet 4. januar #2 Skrevet 4. januar Sjeldent jeg husker hva jeg drømmer dessverre...Har en lei tendens til å våkne mange ganger i løpet av natta... Uavbrutt søvn lengter jeg etter. 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar #3 Skrevet 4. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg våknet i dag tidlig og følte meg ikke uthvilt selv etter mange timer med søvn. Jeg har drømt mye i natt og føler jeg har ligget i et mellomsjiktet mellom våken og søvn hele natten. Mange drømmer og rare drømmer. Er det flere som har det på samme måte? Er det fullmånen skyld? Anonymkode: 27ac3...872 Ja, mange gir fullmånen skylda. Og det kan godt være sant. Selv er jeg husbundet pga kronisk sykdom, opplever nesten ingenting i livet. Og har spinnville drømmer hver natt. (Også når det ikke er månelys). Anonymkode: 85bb9...0cc
AnonymBruker Skrevet 4. januar #4 Skrevet 4. januar Drømte jeg hadde sex med Adrian sellevoll 🤭🫥 Anonymkode: bb6a2...5d1
AnonymBruker Skrevet 4. januar #6 Skrevet 4. januar Kan ikke si jeg husker noen drømmer fra i natt, men det var uvær her så månen var ikke å se. Jeg pleier å sove svært lite om det er fullmåne og klar himmel. Anonymkode: 1e225...ea7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå