AnonymBruker Skrevet 4. januar #1 Skrevet 4. januar Snart to år etter fødsel, som endte i hastekeisersnitt. Jeg hadde full åpning og presset en stund. Jeg er ikke sikker på om det har betydning, men har med info likevel. Tidligere og under graviditet, har jeg aldri hatt problemer med hemoroider .. Men nå, fra barnet ca 1,5 år, har jeg fått et kjempeproblem. Jeg har plutselig fått en konstant kul der bak, og den kan tidvis vokse seg opp til størrelse med en drue, på sitt verste. Merker ellers økt kløe, irritasjon, blødning og generelt ubehag. En kul virker som å være konstant, hard og på størrelse med en ert. Jeg føler at det er denne som også tidvis kan vokse seg kjempestor. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive meg, men jeg har siden jeg var liten hatt veldige komplekser rundt do-ting og private "greier". Jeg blir dermed forstoppet når ikke do-forhold er maksimale for meg (les: ingen kan høre meg, ingen vet jeg er på do, angst for lyder fra meg etc.). Og nå til dette problemet mitt ... Når jeg ser ut som en drueklase der bak, ender jeg opp med at jeg ikke vil ha sex med min kjære - i frykt for at han skal se "galskapen". Han er også en som liker å ta meg bakfra. Han slår meg ikke som veldig prippen, og det meste ligger nok i mitt hode. Men .. Hvordan kan jeg best forholde meg til dette? Jeg ønsker egentlig å unngå bakfra-stillinger, samtidig som jeg på skulle ønske jeg bare kunne fortelle ham om problemet! Er man helt usexy om man som kvinne sliter med dette og har klumper/uro der bak Anonymkode: 9b265...261 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar #2 Skrevet 4. januar Jeg lærte at om en putter inn en ert, en sånn tørket en. Smør den inn med vaselin eller lignende og putt den innenfor og bare la den være der til du bæsjer den ut. Så hjelper det. Hvorfor aner jeg ikke, men det funker på min. Verdt å prøve uansett. Anonymkode: aedd6...428 1
Frøkensmprippen Skrevet 4. januar #3 Skrevet 4. januar Først så snakker du med legen. Så ville jeg tatt en prat med mannen din. Bedre for han å vite hvorfor enn å lure på hva som har endret seg. Det er ikke pinlig tema, du kan da ikke noe for dette. 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar #5 Skrevet 4. januar Mannen din har sikkert sett det for lengst, men tør ikke ta det opp for inne å såre deg. Fortell om din frykt til han. Anonymkode: 1f402...864
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå